Nep merkschoenen en verkeerde geleverd op www.vdw-it.nl

NGR

Nep merkschoenen en verkeerde geleverd op www.vdw-it.nl

Bericht door NGR » 01-06-2017 18:56

Ik kocht een stel Nikes voor mijn zoon 3 mei via www.vdw-it.nl, normale prijzen en de site in het Nederlands, maar leek wel door Google translate vertaald. Ik kreeg geen orderbevestiging, alleen een creditcard bevestiging van betaling. Ik kreeg ook geen beloofde tracking code dus heb ik een contactformulier ingevuld, want er was ook geen adres of mailadres of telefoonnr. te vinden. Ik kreeg geen reactie en stuurde nog een bericht en kreeg een tracking code. Op 16 mei kwam het pakket aan in NL en moest door de douane. Ik moest een aankoopbewijs sturen en stuurde de creditcard bevestiging. Vandaag 1-6 kreeg ik het pakket maar het zijn niet de schoenen die ik bestelde en niet de juiste maat en bovendien nep. Ik mocht ook de btw van 24 euro nog betalen, maar dat is vaker zo vanuit china. Alleen weet je niet dat ze daar vandaan komen... Al met al zal ik ze maar niet retour sturen, want dan weet ik niet of ik geld terug krijg, de btw ben ik toch al kwijt en ik mag waarschijnlijk verzendkosten betalen. Ik ga proberen dit op mijn creditcard te verhalen aangezien je verzekerd bent tegen nep artikelen. Een goede leerschool. Bestel NOOIT schoenen oid via http://www.vdw-it.nl/

Plaats reactie