LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mysaveaccount.com ervaring?

Champ83

Re: mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door Champ83 »

Ik heb de link ook naar hen verstuurd. Ze blijven volhouden dat dat niet voor hen geld en dat ik gewoon zou
moeten betalen. Nou aan mijn hoela. Betalen ga ik dus echt niet. Zeker niet nu blijkt dat ze niet goed bezig zijn en niet voldoen aan de wettelijke eisen.

Had meneer van Wijnen ook nog even gemaild. Uiteraard geen reactie gehad.
Wordt vast weer vervolgd....

Keona

Bericht door Keona »

Ze reageren toch telkens verschillend bij iedereen lijkt me!

Op al mijn andere mails krijg ik telkens hetzelfde antwoord, komt erop neer dat ik éénmalig moet betalen. Nuja, ben ik alvast niet van plan.

Had ook de link met het artikel doorgestuurd en daarop kreeg ik volgend antwoord:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw mail.

Waarmee kunnen wij u helpen?

Met vriendelijke groet,
Selin Vera

Team MySaveAccount.

Heb erop geantwoord dat ze mijn account ( die ik nooit geactiveerd heb) moeten desactiveren en de factuur nietig moeten verklaren. Ben benieuwd naar hun antwoord!

Ik begin mij heer eerlijk gezegd toch beetje mee te amuseren :p

tajoke

Bericht door tajoke »

Ik woon in België, en heb in december ook zo'n telefoontje gehad over die zogenaamde enquete en blablabla.. Heb hem jammer genoeg laten babbelen, ondertussen in de pan aan het roeren.... Toen hij mijn rekeningnummer vroeg, dan ging een belletje rinkelen en dat heb ik gelukkig niet gegeven. Ik herinner me dat er binnen de 14 dagen een brief zou verstuurd worden waarin ik alle gegevens zou terugvinden, ook annuleren als ik dat wou. Dus ok, zou dat dan wel annuleren. Verder niet meer aan gedacht, tot ik nu een ingebrekestelling in de bus vind van 95 e + 5e voor eerste sommatie en +5 e voor de 2de sommatie. Wilt dus zeggen: Er is GEEN brief verstuurd met de gegevens, dus GEEN mogelijkheid tot opzeggen, ook GEEN factuur gekregen, ook GEEN 1ste sommatie gekregen..... maar wel direct een intimiderende ingebrekestelling.
Zij zeggen dat een bandopname rechtsgeldig is. Wel, daarin zeggen ze dat die brief ging verzonden worden, hetgeen niet is gebeurd. Dus kunnen ze het vergeten. Al verschillenden mails heen en weer verstuurd, ben benieuwd. Spreekt vanzelf dat ik nooit zal betalen vermits er volgens mij geen overeenkomst is.
Wel straf dat ze geen handtekening op papier nodig zouden hebben, gelijk wie kan toch de telefoon opnemen of doen alsof???
Het zijn oplichters!

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

Vreemd dat ik noch van mkb noch van msa een mailtje terug heb gekregen toen ik de link met het artikel van consumentenbond heb gestuurd. Kan het ook wel begrijpen want ik reageer al weken niet op hun mailtjes en belletjes.
Volgens mij hebben ze wel door dat ik niet eens meer moeite doe om hun te overtuigen om de factuur teniet te doen en dat ik gewoon wacht op de gerechtelijk procedure (wat ik sterk betwijfel).
Als je al genoeg mailtjes met argumenten en bewijzen hebt gestuurd zou ik zeggen laat ook niks meer van je horen want anders gaan ze denken dat ze je in hun macht hebben en dat je bang bent voor incassobureau/gerechtelijke procedure.

En het is ook overduidelijk dat msa deze forum in de gaten houdt Jan Verdaas en Henriette1978 (zie pagina 1) zijn naar mijn mening zelf de mensen zijn die achter msa zitten! Ze praten op dezelfde manier, gebruiken beide heren en sluiten op dezelfde manier af met mvg.

Vorige week had ik de mail ontvangen dat ik binnen 5 dagen moest betalen en vandaag kreeg ik een SMS dat ik binnen 5 dagen moet betalen. Belachelijk dat ze me nu via SMS proberen te bereiken.
De gerechtelijke procedure zitten ze ook alleen maar vooruit te schuiven en hopen dat het dreigen lukt. Nou mooi niet!

Als de telemarketing wet is aangepast dan is het hun verantwoordelijkheid om dit te (be)wijzen. Ze sturen niet eens een link of artikel hierover. En het is ook hun verantwoordelijkheid om te bewijzen dat ze de factuur, eerste en tweede sommatie hebben verstuurd. Vraag hiernaar!

msazijnoplichters

Bericht door msazijnoplichters »

Volgens Belgische wet, naar wat ik gevonden heb ontbreekt het volgende:

1. Geografisch adres (geen postbusadres) is verplicht, hoe kan je anders een entiteit identificeren?
2. Er zijn een stuk of acht inbreuken op facturatie, met name de verplichte vormvereisten, het is te zeggen, hetgeen op de factuur moet staan.
3. Er zou ook een standaard herzieningsformulier moeten meegegeven worden.

En dan het raarste van al: Hoe kan een Europese domiciliëring aangeboden worden aan mijn bank door hun bank, één waarop nooit mijn handtekening staat??? Spreken we dan van valsheid in geschrifte?

En dan de incasso, blijkbaar kan er maar 15% incassokosten aangerekend worden met een minimum van 40€, dus 95 + 40 is niet gelijk aan 175 ... ik heb hun daar ook fijntjes op gewezen maar daar ook geen antwoord van gekregen.

Op mijn laatste mail hebben die apen zelfs niet meer gereageerd. Mss ben ik er van af, en de telefoon blijft ook rustig.

tajoke

Bericht door tajoke »

Heb net bericht gekregen van die oplichters, dat bij nazicht gebleken is dat ze mijn email adres fout hadden gespeld, en dat ik dus idd geen bericht gekregen heb. Bijgevolg zullen ze mijn account sluiten en het incassobureau informeren.......

Heb deze brief nogal zien circuleren, dus als ze voelen dat ze met een "lastpak" te doen hebben, dan is dit hun oplossing.
Nou, ik ben blij dat het afgesloten kan worden voor mij, maar geef aan iedereen ten stelligste de raad om niet nooit jamais te betalen. Het is allemaal bangmakerij en oplichterij!!

Keona

Bericht door Keona »

Nogmaals antwoord gehad op de doorgestuurde link van het artikel door de consumentenbond:

Bedankt voor uw mail.

Wij hebben uw mail gelezen waarin staat dat consumenten die niet hebben opgezegd niet hoeven te betalen. Echter, het is juist andersom.
Zowel in de bandopname als ook de mail die wordt toegezonden wordt aangegeven dat mensen vrijblijvend 2 weken gebruik mogen maken om rond te kijken op de site. Men beslist zelf om door te gaan of niet. Bij geen interesse is een mail of een telefoontje al voldoende om zich af te melden. Zo eenvoudig is het.

Op het moment dat wij geen afmelding ontvangen gaan we ervan uit dat mensen interesse hebben en dan pas wordt de factuur verstuurd.
Aangezien het geen abonnement is en het een eenmalige betaling betreft, is de telefonische overeenkomst rechtsgeldig.

Op het moment dat de factuur voldaan is mag men gebruik maken van het welkomstgeschenk, namelijk een reis naar Turkije tegen een zeer aantrekkelijk tarief.

Wij hopen zo enige duidelijk te hebben verschaft.

Met vriendelijke groet,

Selin Vera

Team MySaveAccount

Ze snappen het echt niet hé....

red.one

Bericht door red.one »

Ik word er langzamer hand wel een beetje gefrustreerd van, ook ik kreeg weer een mail van ze.
Na het verzoek om de bedrijfsgegevens.

Geachte Heer/ Mevrouw,

Bedankt voor uw mail.

Zoals al eeder aangegeven hebben wij geen postadres. Het feit blijft dat wij geen afmelding hebben ontvangen binnen de bedenktermijn.
Wij hebben een wettelijke overeenkomst met u als u het nog niet wenst te betalen is dit uw eigen verantwoordelijkheid.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Saskia Wagemaker

Wat moet ik hier nou weer mee...................

Gas monkey

Bericht door Gas monkey »

Hallo ik ben er ook in getrapt en heb een account die dom genoeg te laat heb afgemeld,ik moet dus 97,-euro betalenwaar ik met m'n uitkering geen geld voor heb. Hoe moet ik hier mee omgaan? :

social knight

Bericht door social knight »

gas monkey,

schakel zoveel mogelijk instanties in die je kunnen advies geven zoals in nederland:
consumentenbond en in belgië:
test aankoop,ecc(europees consumenten centrum) juridisch forum
ecc was bij mij heel duidelijk: het betreft hier een misdrijf waarvan aangifte moet gedaan worden.

Diamondgiirlx

Bericht door Diamondgiirlx »

Hallo
Ik werd dus ook opgebeld door mysafeaccount en ik heb ook bandje laten opnemen ezv....
Nu bin de 14 dagen bellen ze naarbmen ventje en ik neem de gsm over en confronteerde
hen met heel die afaire want ze haalden men bankaart leeg nu ze haakten in zondet boe of
ba krijg nu facturen van hen en vindt geen telefoon nr!
Wat kan ik best doen

Keona

Bericht door Keona »

Als het geld al van je bankrekening is, kun je het bedrag laten storneren bij de bank. Maw, je krijgt je geld terug gestort op je rekening. Daarna zullen ze je waarschijnlijk beginnen lastigvallen met aanmaningen en noem maar op, maar daar hoef je uiteindelijk geen schrik voor te hebben. Zowel hun bandopname als de automatische incasso is niet rechtsgeldig.

red.one

Bericht door red.one »

Heeft er eigenlijk al iemand aangifte gedaan :?:

hompy4

Bericht door hompy4 »

ik heb geen aangifte gedaan nog en misschien zou het handig zijn om de Nederlandse zaken te bundelen en dan kijken hoe ver we komen.
Helaas heb ik al een deel nu betaald omdat ik gek werd van alle sores en bij die fa. en het incasso buro nergens verder kwam.
Ik zat op € 135,-[ of a lhoger ] en heb nu een deel er af gekregen maar wel ruim 100,- betalen voor niets , helaas had ik in begin 2015 hele andere emotionele zaken aan het bolletje want normaal zou ik me hier in vast bijten en het mijn gelijk proberen te halen en kijken wie de langste adem heeft.
1/3 deel heb ik nu voldaan om even wat rust te krijgen.

Graag jullie bevindingen adviezen misschien dat we toch samen sterker staan.

Vast bedankt
Anton Hompe
Almere :idea:

red.one

Bericht door red.one »

Dat is inderdaad een idee, wel alvast een melding gedaan bij de
Autoriteit Consument & Markt.
Als er animo is voor een gezamenlijke aangifte, sluit ik mij daar graag bij aan.

Gesloten