LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mysaveaccount.com ervaring?

social knight

Re: mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door social knight »

bij mij in belgië gaat het over mempay.
heb eens gaan nakijken op internet en schijnt te opereren vanuit nederland,rotterdam
ik ben helemaal niet opgezet met hun praktijken. 95€ betalen voor het gebruik van een account vind ik wel duur.
eer je aan dat bedrag komt met hun spaarprogramma ben je al eind ver hoor en heb je al veel meer geld uitgegeven dan die 95€.
ik heb hun doorlopende opdracht die ze geplaatst hadden om van mijn rekening af te halen tijdig geweigerd opdat ze dit niet meer automatisch kunnen afhalen.
ben eens benieuwd wat er nu gaat volgen.
wordt zeker vervolgd. :lol:

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

Ik vertrouw msa en mkbusinness incasso beide niet. En nu zijn ze waarschijnlijk ook in zee gegaan met incassobureau mempay.
Ik had 1x iemand aan de lijn van het incassobureau en legde alles uit maar ook zij bleef mysaveaccount verdedigen dat ik binnen 7 dagen moest betalen. Opdonderen met hun allemaal.
Twee weken geleden me tweede aanmaning gekregen en alweer twee keer gebeld door hun deze week.
Ik herken steeds de NIEUWE nummers omdat ze met 820 of 760 beginnen. Als ik dan terugbel krijg ik het antwoordapparaat van mkb en dan blokkeer ik het nummer en noteer voor mezelf het nummer, tijdstip en datum.

Mensen bewaar alles, brieven, belletjes, mailtjes!
Half November kwam ik voor het eerst in contact met mysaveaccount en tot nu toe laat ik me niet intimideren.
Aangetekende brieven zou ik ook niet naar het incassobureau sturen want msa moet toestemming aan het incassobureau geven zodat ze stoppen met bellen.

In het begin maakte ik me een beetje zorgen, maar nadat ik een jurist had gesproken werd nogmaals bevestigd dat ik alles heb gedaan om hen erop te wijzen dat ze fout zitten. De jurist zei dat als je een dagvaarding ooit mocht krijgen, je dit even moet laten controleren want velen malafide bedrijven versturen ook neppe dagvaardigen om mensen te intimideren.

Nogmaals de nummers:

038 820 0993
030 820 1284
030 820 1294
020 820 1860
010 820 9873
020 760 4260
010 760 0640
040 760 1095
035 760 2360

social knight

hartelijk dank voor de tips in je antwoord
ik maak me echt zorgen maar klaarblijkelijk hoef ik dit niet want ze zijn niet goed bezig.
ik heb in ieder geval in België test aankoop ingeschakeld en het Europees consumentencentrum Belgium .
van het laatste heb ik al antwoord gekregen en moet hen bepaalde info geven van eventuele factuur en briefwisseling hieromtrent.
ik hou zeker de correspondentie in het oog die ze ongetwijfeld nog zullen voeren en kijk de belnummers na als ik gebeld wordt door hen.

hompy4

Bericht door hompy4 »

Helaas ben ik er ook ingetuind en wist niet dat na het telefoongesprek 1 dag later al een account was aangemaakt.
Heb me afgemeld en de gestuurde gegevens niet geactiveerd maar dat maakt volgens hun niet uit.
Ook de bandopname opgevraagd en gekregen omdat ik duidelijk gemeld had dat er ee nproefperiode van 14 dagen in zit voor dat er betaald dient te worden.
Maar de digitale factuur en afschrijving gebeurde gewoon zonder tegen bericht en de firma is haast niet te bereiken.
Nu is er een incasso bureau ingeschakeld MKBincasso en zijn de kosten in eens € 135,-
Niemand is voor rede vatbaar en normale gesprekken zijn niet te voeren.
Helaas door mijn CVA van maart 2014 en het overlijden van mijn Moeder op 02-01-2015 heb ik de kracht niet om me te verzetten tegen deze praktijken maar misschien als WE onze krachten bundelen en hulp van opgelicht , radar . kassa en de consuwijzer inschakelen kunnen we zelf er uit komen en onze landgenoten behoeden voor deze oplichters #

p.s. 430410 A. Hompe [email protected] User Active 26-11-2014

Vr.Gr.

Anton Hompe
Almere

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

Hi Hompy,

We moeten inderdaad onze krachten bundelen.
Ik ben denk ik het verst in het "proces". Heb nu een mail gehad dat ze een gerechtelijke procedure gaan opstarten als ik niet binnen 5 dagen betaal. Hier gaat waarschijnlijk nog drie weken overheen, want de vorige aanmaningen moest ik ook binnen 5 dagen betalen waarna ze nog 1 a 2 weken je stalken met hun belletjes.
Ik wacht op de dag dat ik een dagvaarding krijg. Ik zal deze dan ook laten controleren door een jurist. Mocht het echt tot een rechtzaak komen dan kunnen we misschien met zijn allen hiertegen vechten. Dan hebben we 1 advocaat die voor ons allen vecht.

Voor de mensen die dit ook een goed idee vinden kunnen dan contact met mij opnemen. Ik laat wel weten als het zover is.
Aan de ene kant hoop ik gewoon dat het echt tot een rechtzaak komt zodat hun bedrijf wordt opgedoekt maar aan de andere kant geloof ik totaal niet dat het zover komt. Als ze een goede en eerlijke advocaat hebben dan legt die ze wel uit dat ze fout bezig zijn en de kans om te winnen nihil is.

Gr.

msazijnoplichters

Bericht door msazijnoplichters »

Hou ons aub op de hoogte ivm die gerechtelijke procedure, ben nieuwsgierig of ze echt één zullen opstarten.

Wij zitten op dit moment in de fase waarbij MKBusiness ons elke dag belt. Gelukkige gaan we werken overdag ;) maar soms is er eens iemand thuis.

Wat betreft die incassokosten? Ik heb intss al iets van een 167€ in totaal.
Hoeveel incasso mag er eigenlijik gerekend worden? Ik had ergens gelezen dat het 15% van het openstaand bedrag mocht zijn met een minimum van 40€. 95 + 40€ is geen 167€ denk ik.

In ieder geval, ik betaal toch nie, en ik ben van plan het Belgische ECOPS in te schakelen, en daarna wsl het Europees Consumentencentrum. Heb intussen ook al de websitehoster gecontacteerd maar die kunnen maar actie ondernemen als de Nederlandse politie er om vraagt, moest er een Nederlands staatsburger zich geroepen voelen ;) ... jullie zijn meer vertrouwd met de Nederlandse rechtsgang.

En andere weg is mss de grootste bedrijven contacteren die zogezegd een lidmaatschap hebben, heb een tweet gevonden https://twitter.com/markuitzwolle/statu ... 5819924480
Desbetreffend bedrijf heeft hun fraudecel ingeschakeld om dit te onderzoeken ...

Keona

Bericht door Keona »

Hallo,

Ook ik ben in de val van het onschuldige telefoontje gelopen van mysaveaccount. Ik ben 2 dagen na het telefoontje op reis vertrokken voor 14 dagen en heb mijn account dus nooit geactiveerd. Ik heb er helaas ook niet meer aan gedacht een mail te sturen om mijn account te verwijderen.

Tot ik op 4/02 een mail kreeg met een automatische incasso van 95 euro! Ik heb direct contact opgenomen met mysaveaccount en kreeg daar te horen dat ik dit bedrag eenmalig moest betalen omdat ik mij niet afgemeld heb binnen de opzegtermijn. Na wat opzoekingswerk ben ik dan hier terecht gekomen. Heb ondertussen de automatische incasso laten blokkeren. Ik heb mysaveaccount al meermaals bestookt met mailtjes waarin ik ook de tips die hier vermeld worden gebruik. Maar ik krijg telkens hetzelfde antwoord. Ze omzeilen alle vragen en feiten. Ik weet op den duur ook niet meer wat te antwoorden of nog te zeggen om ze blok te laten staan.

Ik lees hier nu dat er aanmaningen komen en telefoontjes van incassobureaus. Ook dat er eventueel gedreigd wordt met gerechtelijke stappen. Dit baart mij toch enige zorgen. Ik ben jong, student en heb een domme fout begaan. Ik heb hier niet het nodige verstand van! Ik had gewoon graag nog wat tips gehad hoe ik hiermee om moet gaan? Ik heb al genoeg persoonlijke problemen te verwerken en dit kan ik er echt niet nog eens bij hebben. Het put mij uit!
Uiteindelijk kunnen ze mij toch niets maken?

Alvast bedankt om te antwoorden!

msazijnoplichters

Laat u vooral niet intimideren.

Ze zullen dreigen, ze zullen u proberen te intimideren. Laat u daar niet door afschrikken.
Hou wel alles bij van correspondentie en mails.

gerritrenooij

Bericht door gerritrenooij »

My safe account speelt een flauw spelletje met 1 missie namelijk een abonnement verkopen

Ik ging akkoord met de 2 weken gratis proeftijd.... maar nooit een mail gehad waarmee ik kon inloggen en 3 weken later had ik een factuur van 95 euro waar ik niet meer onderuit kon

En met dit telefoonnummer verdienen ze ook dik geld 0857325699 Het personeel heeft HAAR op hun tanden zeker Saskia Wagemaker die speelt het spel heel heel link ik denk dat ze meedoet in de winstdeling oid.

Ik heb uiteindelijk 97,95 euro betaald voor een waardeloos jaarabonnement om maar niet met hun incassobedrijf te maken te krijgen... Aanbiedingen zijn matig interessant en elders gratis te verkrijgen

Schandalige manier van zaken doen! Dus nooit zaken mee doen!

msazijnoplichters

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

@Gerritrenooij
ik hoop dat je je geld nog kan storneren want juist verdienen ze geld aan de mensen die bang zijn voor allerlei incassobureaus.

@msazijnoplichters
Bedankt voor het artikel!

Geeft toch weer die extra bevestiging dat we in onze recht staan.
Ik stel voor dat we deze link naar msa/mkb sturen en verder niks in de mail zeggen.

Moet wel duidelijk voor ze zijn. Je zal dan zelf zien dat de website binnen de kortste keren uit de lucht is.

Ben zo klaar met die mensen :@#%!*^

Keona

Bericht door Keona »

Ziezo, ik heb alvast de link met mijn vriendelijke groeten naar hen gemaild! Ben nu al benieuwd naar hun antwoord

social knight

dit heb ik ondertussen ontvangen van ecc:

U werd hoogstwaarschijnlijk het slachtoffer van een misdrijf.
Derhalve zijn onze diensten niet bevoegd. Ons advies luidt als volgt :
u doet aangifte van de feiten bij de politie. Deze stellen dan een proces-verbaal op en het is vervolgens aan de parketmagistraat om te beslissen of het bedrijf strafrechtelijk wordt vervolgd. U kan ook eventueel een klacht met burgerlijke partijstelling indienen, doch hieraan zijn kosten verbonden. Het voordeel is dat de verantwoordelijke voor de raadkamer zal dienen te verschijnen en mogelijks zal doorverwezen worden naar de Correctionele Rechtbank. Wij moedigen niet aan om een klacht met burgerlijke partijstelling neer te leggen.

Indien er een incassobureau wordt ingeschakeld dient u hun schrijven aangetekend en gemotiveerd te betwisten. Belangrijk is dat u het bewijs hiervan bijhoudt. De reden hiervoor is dat indien het incassobureau u per impossibile een tweede schrijven zou richten dit weer een wetsinbreuk uitmaakt.
Opgelet : het bedrijf dient over een mandaat te beschikken om een domiciliëring op te starten. Als consument gaat u best naar uw bank als een domiciliëring wordt opgestart zonder mandaat en vraagt dat de domiciliëring onmiddellijk wordt stopgezet. Bestaat dit mandaat niet, dan dient My Save Account het reeds betaalde bedrag terug te storten.

ik hoop dat ik hier velen kan mee helpen.

msazijnoplichters

social knight schreef:dit heb ik ondertussen ontvangen van ecc:

Opgelet : het bedrijf dient over een mandaat te beschikken om een domiciliëring op te starten. Als consument gaat u best naar uw bank als een domiciliëring wordt opgestart zonder mandaat en vraagt dat de domiciliëring onmiddellijk wordt stopgezet. Bestaat dit mandaat niet, dan dient My Save Account het reeds betaalde bedrag terug te storten.
Ik heb nooit een mandaat getekend, dus ik kijk heel erg uit naar dat valse getekende mandaat. En die domiciliëring was op naam van credit investments, en die zitten toevallig op hetzelfde adres dan MKbusiness.

red.one

Bericht door red.one »

Even de link van de consumentbond naar Mysaveaccount gestuurd.

Hier hun antwoord:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor u mail.
Wij zijn er mee bezig. De telemarketing wet is aangepast. Wij vallen er niet onder omdat wij geen abonementen verkopen.
U betreft een eenmalige factuur, vandaar is de link niet van toepassing op MySaveAccount.

Wij wensen u veel shop plezier

Kunnen ze daar niet niet lezen?
Staat met koeienletters : Telefonische overeenkomsten MySaveAccount.com ongeldig
:lol:

Gesloten