LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mysaveaccount.com ervaring?

[email protected]

Re: mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door [email protected] »

Echt waar joh Pascall? Lekker weer in Turkije?

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

Pascall B. Ik denk dat je de boel een beetje belazerd.
Want je gebruikt 'heel toevallig' mijn naam en achter initiaal ?!?
En Pascall met dubbel L zonder e erachter is erg raar.
Ook komt een gedeelte van je verhaal overeen met mijn mail correspondentie naar MySaveAccount.

Bovendien geef je aan dat je een bedenktijd had van 14 dagen in september :shock:
Wij zijn later benaderd en toen was de bedenktijd nog 7 dagen :shock:

Dus Pascall je bent de boel aan het belazeren en werk gewoon voor MySaveAccount en niemand op dit forum trapt erin.
Graag heb ik dat je je naam even aanpast naar je echte naam.

@Champ83
Blijf volhouden, ze lullen uit hun nek. een factuur zonder wettelijke factuureisen (er MOET een KVK en BTW nummer en een vestigingsadres opstaan) is niet rechtsgeldig. Ze stappen toch niet naar de rechter en een deurwaarder komt voor zo'n bedrag z'n bed niet uit.
Zie ook mijn andere berichten. Succes.

Pien81

Bericht door Pien81 »

Ik ben ook opgelicht. Bij mij werd er constant gezegd: vrijblijvend! En zo vrijblijvend is het toch niet.

Op de factuur staat inmiddels wel een KvK nummer, deze even opgezocht en komt uit op Calassist B.V. in Dordrecht. Onjuist dus. BTW nummer staat er nu ook op, nog niet gecontroleerd.

Er wordt op de factuur geen BTW gerekend terwijl dit volgens mij 21% moet zijn. Er staat geen verstigingsadres op.

Conclusie: dit wordt niet betalen! En anders even de rechtsbijstand inschakelen.

Ik heb ze inmiddels al 4-5 keer gemaild in 4-5 dagen. Daarnet weer gemaild en er gaat er vandaag nog zeker 1 uit. Krijg elke keer reactie maar ze worden steeds korter en minder vriendelijk.

Champ83

Bericht door Champ83 »

Nou weer wat emails verder. Maar nog steeds geen antwoorden op mijn vragen.

Kon gelukkig wel op tijd hun nummer laten blokkeren bij de bank. Deze gaven ook aan dat per 01-08-2014 je schriftelijk toestemming moet geven om af te schrijven. Voor zover ik weet heb ik dat niet.

Ze blijven wel aangeven dat ik een account heb maar heb daar nooit gebruik van gemaakt.

Zijn er al andere die er inmiddels van af zijn???

EvaMaria26

Bericht door EvaMaria26 »

Ja, hier heeft mijn vriend helaas ervaring mee. Het zijn gewoon oplichters hoor. Aanvullend op de informatie die eerder al is gegeven: Als je belt/mailt dat je van deelname wilt afzien, krijg je te horen dat je te laat bent, ook als dat niet zo is. Ze verzinnen allerlei leugens om eronderuit te komen. Ik kreeg een man met iets van een Marokkaans accent aan de lijn, maar toen ik vroeg of ik zijn naam mocht noteren, zei hij Alex van Sommeren te heten. Bijzondere naam voor een allochtoon. Dus vroeg ik naar de naam van zijn baas: "Jeroen" En zijn achternaam? "Die geeft hij liever niet." Nee, dat snap ik. En sterker nog: ik denk dat degene die hierachter zit, meerdere duistere praktijken erop na houdt. Ik ben ook eens gebeld door een of andere kwiebus die hetzelfde klonk als onze Alex/Ali van hierboven, die beweerde dat ik een enquete had ingevuld en mij daarvoor als bedankje een lingeriesetje mocht aanbieden. Hij wilde mijn maten weten!? En uiteindelijk vroeg hij mijn rekeningnummer waarvan de portkosten afgeschreven konden worden. Ik heb het even aangehoord en geconcludeerd dat het zaakje stonk. Maar het zou me niks verbazen als dezelfde persoon hierachter zit.

Een gewaarschuwd mens..

EvaMaria26

Ohja, Pascall B.: A. Deze naam maakt je niet heel erg populair, omdat je jezelf op deze manier al profileert als bajesklant en B.: Weet je zeker dat je niet bijvoorbeeld 'Alex van Sommeren' heet of 'Jeroen Weet Ik Niet'? Hoe ik dit weet: Je typt al net zo krom als dat je praat aan de telefoon.

kvdbg

Bericht door kvdbg »

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik ook belaagd ben. Ik werd gebeld door een onbekend nummer, begon met een verhaal dat ze me wilde bedanken voor mijn deelname aan een enquete over besparingen. Ik heb echt geen idee waar ze het over hebben, en toen ik daar naar vroeg was het zo dat het al 30 maanden geleden was dus het kon wel dat ik er niets meer van wist. Dan gaat het verhaal verder op een manier dat je niet door hebt dat ze je iets willen verkopen. Inderdaad wordt alles netjes genoemd (Bandopname, 14 dagen bedenktijd, kosten etc etc) maar wel op zo'n manier dat je niet teveel na gaat denken en je niet echt door hebt wat er gebeurd. Eigenlijk was ik argwanend en als ik op mijn gevoel was afgegaan had ik echt gelijk nee gezegd maar op de manier waarop het gespeeld werd ga je uit beleefdheid door met het gesprek. Ik was wel sceptisch toen er naar mijn rekeningnummer werd gevraagd maar daar kreeg ik een hele uitleg bij dat het alleen was voor de cashback en dat voor het incasso sinds 1 september(?) 2014 schriftelijke toestemming moet worden gegeven. Dus ze kunnen in principe niet op basis van dat telefoontje iets afschrijven.

Nu het goede nieuws, ik had gelijk spijt en wil sowieso geen gebruik gaan maken van dit geheel. Ik had nog geen bevestingsmail gehad (wat ik hier en daar lees zou die ook zomaar kwijt kunnen raken doordat ze een fout maken in je emailadres, ook al heeft ie dat met telefoonalfabet uitgespeld. En voor je het weet is je bedenktijd voorbij.) Dus ik heb om het maar gelijk te proberen te regelen een mail gestuurd naar [email protected] en voor de volledigheid dezelfde mail ook op hun contactformulier ingevuld, daarvan kreeg ik een automatische bevestiging met mijn bericht er in, bewijs dus dat ze het ontvangen hebben in principe. Nu was ik nog bang om geen reactie te krijgen en van plan elke dag te blijven mailen tot ik wat hoor, zodat ze niet kunnen beweren dat ze volgens de regels spelen en ik niet op tijd heb opgezegd. Maar tot mijn verbazing heb ik zonet een bevestiging van mijn afmelding gehad:

Geachte Mevrouw <mijn achternaam>,

Bedankt voor uw mail.

Wij hebben uw afmelding in goede orde ontvangen en zullen dit voor uw in orde maken.
Er zijn verder geen kosten aan verbonden en er zal dus ook geen incasso plaatsvinden.

Mocht uw in de toekomst toch interesse krijgen in MySaveAccount, dan kunt uw ons altijd
een email sturen of ons bellen op 085-7325699.

Ik hoop uw hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team MySaveAccount.
WWW: http://www.mysaveaccount.com
E-mail: [email protected]
Tel: 085-7325699

Ik ga het nog wel goed in de gaten houden, mocht er nog iets gebeuren wat niet klopt dan kom ik dat nog melden en ga ik daar ook direct achteraan maar het lijkt er op dat ik er vanaf ben. Ik plaats dit voor de mensen die net als ik informatie zochten over wat er gebeurd als je wel binnen de wettelijke 14 dagen afmeld.

Overigens is mij telefonisch ook die gratis reis naar Turkije beloofd, ze zouden dan 1 vertrekdatum geven die gratis was, wil je een andere datum dan moet je nog toeslagen betalen. Maar die bevestigingsmail heb ik dus niet gehad (geen idee of die nu nog komt nu ik me al afgemeld heb) dus meer weet ik daar ook niet van. Te mooi om waar te zijn waarschijnlijk.

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

Ben inmiddels 1x gebeld door MKBusiness Incasso bureau en heb eigenlijk niet met ze gesproken, want was aan het werk en hing op. Nu heb ik een brief van ze gekregen dat ze binnen 5 dagen een bedrag van 89.95 willen hebben. Ze hebben ook een telefoonnummer maar dan moet je 30 ct per minuut betalen. Dat is toch belachelijk!
Ik ga hier niet eens op reageren. brief is trouwens behandeld door heer van w. wijnen

heb ook een klacht ingediend bij consuwijzer. ben benieuwd met wat voor advies zij komen.

Hebben anderen inmiddels ook een brief of belletje van mkbusiness ontvangen?

Waar kan ik allemaal een klacht indienen over mysaveaccount want dit kan echt niet, heb het gevoel dat politie niet veel doet hiermee!

Merk trouwens bij anderen op dat ze opeens wel een kvk en btw nummer aan hun factuur toevoegen en de bedenktijd naar 14 dagen hebben verlengd. het wordt wel steeds moeilijker om van deze hufters af te komen

Champ83

Bericht door Champ83 »

Ik ben inmiddels nog steeds met deze mensen aan het mailen. Ze geven nog steeds geen antwoord. Hem hun adresgegevens nog niet gekregen. Ook willen zij hun rekeningnummer niet afgeven.
Ze blijven maar aangeven dat ze op al mijn vragen antwoord hebben gegeven.

Een KVK nummer hebben zij niet nodig en een BTW nummer ook niet omdat ze niet in NL zijn geregistreerd.
Vind het wel raar dat ze nu dan in ene wel een KVK nummer en BTW nummer op hun factuur vermelden. Zullen ze wel
van geleerd hebben omdat wij maar aangeven dat ze wel verplicht zijn dit te hebben.

Heb wel via hier dan hun rekeningnummer van de ABN kunnen lezen. Deze heb ik gelijk door mijn eigen bank laten blokkeren.

Maar is het ook niet zo dat elk bedrijf een klachtenafdeling moet hebben?? Ik kan op hun site hier nergens van terugvinden.

Maar betalen ga ik toch niet.

Succes iedereen. Ik hoor graag als er al mensen zijn die er wel vanaf zijn gekomen.

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

Ik ben eerder gebeld door mkbusiness incasso en daarna ben ik op het internet gaan kijken en zag dat meerdere mensen door hen gebeld worden onder verschillende nummers maar dat schijnt de manier van incassobureaus te zijn. ik heb de nummers opgeslagen en warempel vandaag werd ik door een van die nummers gebeld.

Heb ze weggedrukt en het nummer meteen geblokkeerd. ik laat mij niet intimideren

Worden jullie door de volgende nummers gebeld dan weet je wie het zijn
Telefoonnummers:
038 820 0993
030 820 1284
030 820 1294
020 820 1860
010 820 9873
020 760 4260
010 760 0640
040 760 1095
035 760 2360

Het valt op dat ze met 820 of 760 beginnen (na het netnummer).
Laatst gewijzigd door Unknown01 op 19-02-2015 12:19, 4 keer totaal gewijzigd.

EvaMaria26

Mensen, je moet sowieso nooit je gegevens en zeker niet je rekeningnummer geven via de telefoon! En verder zijn er dus mensen zoals bij my save account actief die een vaag verhaal over een enquête ophangen. Niet intrappen! Hoe je er weer volledig vanaf komt, geen idee. Ik heb ze al plat gebombardeerd met mailtjes, maar reageren, ho maar. In ieder geval afgeschreven bedragen storneren bij de bank.

EvB

Bericht door EvB »

Helaas ben ik er gisteren ook ingetuind. Je wordt enigszins overrompeld door het feit dat ze refereren aan een ingevulde enquete. Nu zit ik in diverse panels, maar achteraf realiseerde ik me dat ik nog nooit van MySaveAccount had gehoord. En daarbij sta ik ook in het bel-me-niet register, en ik kreeg aan het eind van het gesprek een bandje te horen dat ik me daarvoor kon opgeven. Geen zuivere koffie dus.
Daarna kwam ik deze site tegen en heb direct per mail en per antwoordformulier op hun site, opgezegd en gesommeerd mijn gegevens te verwijderen uit hun systemen. Vandaag kreeg ik van hen een bevestiging terug waarin o.a. staat:

"Wij hebben uw afmelding in goede orde ontvangen en zullen dit voor u in orde maken.
Er zijn verder geen kosten aan verbonden en er zal dus ook geen incasso plaatsvinden.
Tevens hebben we uw gegevens verwijdert uit het systeem".

Buiten de enorme taalfout, lijkt dit dus verder goed opgelost door MySaveAccount.

Wat wel weer vreemd is dat ik gisteren, enkele uren later, een telefoontje kreeg van het Rode Kruis die ook al verwees naar een ingevulde enquete. Toen ik, alert geworden, vroeg naar welke enquete en op welke dag ingevuld, kwam daar een heel vaag antwoord uit. En ook weer het bandje van het bel-me-niet register. Zouden ze handelen in tel.nummers? Wellicht moet de toezichthouder strenger optreden tegen het bellen van tel.nummers die al in het bel-me-niet register staan.

Kees_21

Bericht door Kees_21 »

wat een oplichters!!! schooiers zijn het met hun gebroken Nederlands proberen mensen op te lichten. ze heten allemaal Linda of Alex, en al die reacties hier, ze zitten zelf van mysave een beetje hier leuke reacties neer te zetten met een trip naar Turkije zitten jullie zelf toevallig ook niet in Turkije? maar goed ik wil mijn geld terug. wij hebben meerdere mails gestuurd maar alsnog alleen maar reacties gehad dat men onze klacht in behandeling zal nemen. daar schiet ik niks mee op!! vandaag weer een mail de deur uit. en morgen zal ik ook juridische stappen gaan ondernemen!!

mensen trap hier niet in!!

Kees de Jong vergeet deze naam niet! :lol: :lol: :lol:

herman56

Bericht door herman56 »

Mijn vrouw is ook opgelicht door deze zeer brutale oplichters. ze wisten zelfs onze gezamelijke rekeningnummer! mag dat? en hoe komen ze er aan?

a.lahtem74

Bericht door a.lahtem74 »

Beste allen,

Nou gisteren ben ik ook gebeld voor een pasje bij mysaveaccount. Ik kreeg een vliegticket naar Turkije. Volgens mij willen ze dat we een tripje mysaveaccount doen :). Je bent een bedrijf die niet eens bestaat en mensen komt belazeren. Ik volg de meldingen hier al een tijdje nou dacht bij me zelf wanneer ben ik aan de beurt. Ja hoor en toen ging de telefoon met Alex van mysaveaccount. Maar wat hoor ik op de achtergrond dan? Mensen die een andere taal praten op de achtergrond en dan willen ze mij wijs maken dat die een Hollander is, dus dat was de reden waarom je een Turkije tripje krijgt aha. Mensen pas op met deze oplichters.

Groeten,

Anneke

Gesloten