LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mysaveaccount.com ervaring?

haaijema

Re: mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door haaijema »

wat een oplichters bij mysave, dit is dus echt te gek voor woorden. ik word gebeld maar is geen verkoop alleen ter informatie word mij verteld. en dan zit ik meteen vast aan iets wat gewoon belachelijk is. op je mails word niet gerageerd en je kan niemand bereiken om je klacht in te dienen door zo een goedkoop verkoop verhaal. als ik word gebeld voor informatie dan moet het ook bij informatie blijven. zogenaamd bandopname wat mij is verteld heb ik ook duidelijk aangegeven dat ik met jullie nergens mee in zee ga en alsnog zit je eraan vast!!!! een en al een lul verhaal.

heeft iemand hier ook ervaring mee?

en wat kan ik het beste doen?

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

@haaijema zie al mijn bovenstaande berichten en tips.

Wij zijn er eindelijk van af. Al verdraaide ze alles, in hun bevestigingsmail van opzegging, zodat wij de lastige en onsympathieke 'klanten' waren :lol:

Blijf ze gewoon mailen (niet bellen dat kost geld en dat gunnen we ze niet) en vraag om antwoorden
Laat ze ook duidelijk weten dat ze geen geld van je hoeven te verwachten, omdat je volkomen in je recht staat.
Geen schriftelijke bevestiging gekregen en nergens voor getekend. Geen factuur volgens de wettelijke factuureisen, dus je hoeft niets te betalen. Je hebt geen dienst van hun afgenomen en zal dat ook nooit doen ook.

Mail ze elke dag één of twee keer en vraag waarom ze niet reageren op je vragen en klachten. Heb ik ook gedaan uiteindelijk hebben ze zelfs gevraagd of ik alsjeblieft wilde stoppen met mailen :lol:

Hou voet bij stuk en laat je niet intimideren door MySaveAccount zelf en ook niet door hun malafide incassobureaus (MKBusiness, Creditpay, Incassoservicedesk etc.).
Ze hebben geen poot om op te staan en dat weten ze zelf ook.

Succes

hjoosten09

Bericht door hjoosten09 »

Hallo allemaal,

Ik zie dat er bedrag is afgeschreven door een bedrijf die ik niet ken. Hoe dan ook hebben ze mijn vrouw belazerd met een pas waar je korting mee krijgt en met een of andere cashback. Welk winkel/bedrijf is dom om zo maar een korting te geven omdat jij een pas hebt? Het zijn gewoon oplichters bij mysaveaccount. Ik ga hier een werk van maken. Bedrijf die geen contact gegevens heeft die geen KvK nummer heeft die geen BTW nummer heeft.

Eigenaar van mysaveaccount ik weet donders goed dat je dit leest. Ik wil mijn geld terug!! Hou op met mensen oplichten!

Heeft iemand nog extra gegevens van dit bedrijf?

Ballie75 heb jij meer informatie over hun?

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

@hjoosten09

Zie mijn eerdere berichten.
Storneer het bedrag en blokkeer de tegenrekening.
Mail MySaveAccount, als ze niet reageren blijf dit dan dagelijks doen, met de vraag waarom ze niet reageren.

Zeg in het mailtje o.a.:

- Je hebt geen dienst afgenomen, ze hebben geen dienst geleverd en je hebt nooit iets gekocht via hun website
- Hun facturen voldoen niet aan de wettelijke eisen, dus hoeft u als klant deze ook niet te betalen!

Verder cc naar consuwijzer, radar en eventueel de belastingdienst.

Dan kan het zo zijn dat je daarna wordt gestalkt door hun malafide incassobureau's MKBusiness, Creditpay of Incassoservicedesk. wij kregen vanmorgen weer een mailtje "laatste aanmaning" van dhr. W. Wijnen en al 12 telefoontjes van verschillende nummers, terwijl de zaak al lang gesloten is. Maar reageren op onze e-mails ho maar. Die incassobureau's zijn gewoon een lachertje en proberen je met veel dure en juridische woorden te intimideren.
Registreer gewoon alle inkomende telefoontjes (datum, tijd en nummer), krijg je iemand te spreken neem dan het telefoongesprek op en zeg dit ook tegen hen. Bewaar ook alle e-mails en brieven. Zo kun je straks zelf aangifte tegen het incassobureau doen vanwege stalking en intimidatie.

Voet bij stuk houden en laat je niet intimideren, ze kunnen je echt niets maken, waar zo ook mee dreigen!
Het gaat om een lange adem.
Blijf mailen tot ze er gek van worden. Geef niet toe, hoe hoog het bedrag ook wordt.
Stuur niets via de post en ga zeker ook niet bellen, want dan verdienen ze toch nog iets aan je (30ct p.m.).
Bij ons heeft het ze alleen maar een hoop tijd en geld gekost, wat ze echt niet meer terug verdienen aan ons.

Succes en let's bring those suckers down (incl. hun malafide incassobureaus).

bjorn324

Bericht door bjorn324 »

Bedankt, hopelijk hebben ze echt geen poot om op te staan en kom je niet in een soort schuldsanering terecht.

Neem aan dat een bond als consumentenbond, consuwijzer, opgelicht of kassa hier ook eens wat aandacht aan zullen besteden.

[email protected]

Bericht door [email protected] »

Hallo allemaal,

Ook ik heb slechte ervaringen met MySaveAccount. Eind november
werd ik gebeld i.v.m. een aanbieding voor een kortingskaart. 20 minuten
aan de telefoon gehangen en afgesproken dat ze me alles toe zouden
sturen en dat ik dan 7 of 14 dagen bedenktijd zou hebben. Nooit meer
aan gedacht en eergisteren zat er een factuur van € 95,-- in mijn mailbox.
Gelijk een mail teruggestuurd met de mededeling dat ik geen gebruik
van die aanbieding wens te maken. Dat kan dus niet zomaar volgens
MySaveAccount. Na wat zoekwerk op internet blijkt MySaveAccount
gewoon bij een oplichtersbende te horen!!! Een paar mails verder
wenst MySaveAccount niet meer te reageren op mijn e-mails. Binnenkort
zal ik wel gebeld of gemaild worden door een incassobureau welke
mij op intimiderende wijze zal proberen te laten betalen. Mooi niet dus,
en nooit niet. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. MySaveAccount
heeft namelijk geen poot om op te staan!!! Enne... Jan Verdaas en Henriëtte
van der Steen, u bent een en dezelfde persoon en/of u zit vuistdiep in de
oplichtersbende genaamd MySaveAccount.... Om je kapot te schamen!!

Groeten,

Yuri

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

Goedendag,

Ik wil zsm van deze malafide bedrijf af.
Nadat ik de factuur heb ontvangen heb ik gemaild dat ik mij wilde afmelden. Dit kon natuurlijk niet.
Het geld hebben ik laten storneren en heb inmiddels een 1e en 2e betalingsherinnering gehad. Volgende stap is de incassobureau's inschakelen.

Ik wil nu een mailtje sturen met alle punten waaraan het bedrijf niet voldoet en dat ik alsnog niet ga betalen.
Ik vroeg mij af als ik door de incassobureau wordt gebeld wat moet ik zeggen? kan ik gewoon ophangen?
Ik wil zeker zeggen dat het gesprek wordt opgenomen (alleen weet ik niet hoe ik dit voor elkaar krijg).
Staan ze echt erg sterk met de bandopname? Ook al voldoen ze aan veel eisen niet?

Heeft er iemand ervaring mee dat ze werkelijk bij je aan de deur komen? Als ik nergens op reageer zullen ze het dan hierbij laten? Tot nu toe reageerde ik eigenlijk niet op de betalingsherinneringen.

De volgende stappen zijn mij een beetje onduidelijk. En ik wil zeker niet in de schuldsanering of wat dan ook komen.

Kan iemand hier antwoord op geven. Alvast bedankt!

Gr. Unknown01

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

Beste unknown01,

Gewoon voet bij stuk houden, blijf vooral MySaveAccount mailen met al mijn bovenstaande feiten.
Hun factuur voldoet niet aan de wettelijke factuureisen, dus bent u niet verplicht deze factuur te voldoen.
Blijf mailen dan worden ze het zelf een keer zat.

Mijn vrouw is in een kleine twee weken tijd op haar mobiel 12 á 14x gebeld (steeds een ander nummer).
Ze heeft ze allemaal weggedrukt en geblokkeerd. Mailen met het incassobureau MKBusiness of Incassoservicedesk heeft totaal geen zin want die reageren totaal niet op e-mails. Ze willen graag dat je ze belt (30 cnt p.m.).

Krijg je ze toch aan de lijn noem dan alle punten op en zeg dat ze per direct het dossier moeten sluiten, want je gaat ze alleen maar geld kosten. Omdat je toch niets gaat betalen. Zeg ook dat je alles registreert en dat je het gesprek ook hebt opgenomen. En als ze nog langer zo doorgaan dat jij hun en MySaveAccount ga aanklagen wegens stalking.

Geloof me voor €99,95 komen deurwaarders hun bed niet uit. En kom je heus niet in de schuldsanering.
Blijf MySaveAccount bestoken met mails met vragen en je feiten waardoor je in je recht staat.

Wij zijn er gelukkig vanaf door ze een koekje van eigen deeg te geven. Bovendien hebben we nooit een bevestiging gehad van het incassobureau dat het dossier was gesloten, maar wel van MySaveAccount ??? Dus één en hetzelfde oplichtersbedrijf.

Succes en onthoud je staat in je recht, dus geef niet toe, laat je niet intimideren en dreig zelf om gerechtelijke stappen te nemen. Succes.

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

Hi Ballie75,

Heb vandaag zelfs een brief ontvangen over de factuur die niet is betaald (ugh).
Dank je wel voor je tips! Je helpt me er ontzettend mee en ben nu volhardender dan ooit!
Het is nu helaas afwachten tot ik bestookt word met telefoontjes.

Ik laat weten wanneer dit drama tot een einde is gekomen.

Gr. Unknown01

motormuis

Bericht door motormuis »

Vandaag een telefoontje gehad om ook lid te worden, echter zij gebruikte ene mail adres van mij welke al jaren niet meer bestaat. Toen begon ik argwaan te krijgen, ik moest ook mijn banknummer doorgeven zodat daar € 95 vanaf geschreven kon worden. Ik heb hen gezegd eerst de website te bekijken en dat mocht. Daarna kwam ik deze site tegen met al zijn reacties. Wat betreft de incassobureaus waar zijn meen dreigen hoef niemand zich druk over te maken. Dit bureau bestaat n.l. niet en heeft dus ook geen enkele rechtszekerheid. Indien men van hen een incasso krijgt dan gewoon retour afzender of naar de prullenbak verwijzen. De opzeg termijn van 7 dagen is ook niet meer geldig waardoor je al kunt nagaan dat dit geen zuivere koffie is.

Nemesis

Bericht door Nemesis »

Ik ben persoonlijk niet opgelicht door de betreffende website, omdat ik geen klant ben. Echter door alleen al de algemenen voorwaardes te lezen, kom je tot aparte zaken. Zo zou de website niet verantwoordelijk zijn voor fouten betalimgen etc etc.

Hier een paar citaten:

MySaveAccount behoudt zich het recht voor Spaartegoed zonder voorafgaande aankondiging aan te passen of te verwijderen.

De inhoud van de Website is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. MySaveAccount kan echter niet uitsluiten dat informatie niet juist en/of onvolledig is. MySaveAccount is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op de Website.

Indien Klant in verzuim is met het (tijdig) nakomen van de betalingsverplichting, is de Klant tevens buitengerechtelijke incassokosten verschuldigd ter hoogte van in elk geval 15% van het totaal verschuldigde bedrag, met een minimum van € 40,00. Indien de daadwerkelijke buitengerechtelijke incassokosten meer bedragen dan 15% van het verschuldigde bedrag, heeft My Safe Account het recht het volledige bedrag in rekening te brengen.

http://nl.mysaveaccount.com/pages/stati ... conditions

Er zijn er nog genoeg die aantonen dat mysaveaccount voor niets aansprakelijk wil zijn en geen enkele verantwoordelijkheid neemt in zaken.

Doe absoluut geen zaken met deze website. Het is te mooi om waard te zijn.

Indien je wél opgelicht bent, raad ik niet alleen aan om aangifte te doen bij de politie, maar ook bij de webhosting. Zij hebben de keuze om de website aftesluiten op meerdere klachten.

Het domein is gehost bij Versio.nl en de webhosting is gehost bij https://www.leaseweb.com/nl ( [email protected] )

jolien_kempeneers

Bericht door jolien_kempeneers »

Ook ik ben hier ingetrapt ben gebeld geweest ze hebben alles opgenomen. En ik heb gebeld om alsnog mijn account te deactiveren maar ik was te laat.
Een rekening gehad van 95 euro! ben naar de politie gestapt hiermee maar die konden niet veel doen tot het bedrag van mijn rekening af is .De agent zei dat ik dan een klacht wegens oplichting kan indienen omdat ik het account niet geactiveerd heb.
De bank kon ook geen aanvraag vinden van een automatische afschrijving vinden.Ze zeiden als er 1 was ik dat wel geweten had en moest tekenen daarvoor.
Ook heb ik mails naar het bedrijf gestuurd en ik krijg altijd dezelfde mail terug dat ze ook kosten betalen en mijn rekening moet betalen.
Ik heb ook in hun algemene voorwaarden dit gevonden Lid: de natuurlijke persoon of rechtspersoon die een Overeenkomst aangaat met MySaveAccount, in Nederland woonachtig of gevestigd is en beschikt over een Nederlands bankrekeningnummer. Ik ben van België en heb geen Nederlands rekeningnummer. :lol:
En ik heb me ook op de bel me niet meer lijst laten registreren en op consuwijzer klacht ingediend heeft iemand nog raad of tips voor me ik heb niet veel ervaring met dit soort dingen.
vriendelijke groeten

Pascall B.

Bericht door Pascall B. »

Beste Mensen,

Toevallig heb ik deze forum ontdekt en was even benieuwd wat jullie allemaal aan het zeggen waren.

Mijn naam is Pascall en mijn vriendin heeft zonder mijn weten klant geworden bij My Save Account. Eerst instantie was ik kwaad geworden toen wij thuis een factuur kregen van 95 euro. Ik heb ze meteen gebeld en heb aangegeven hier niet voor te willen betalen. De dame van de klantenservice heeft mij duidelijk gemaakt dat ik 14 dagen bedenktijd voorbij was en ze heeft mij duidelijk gemaakt wat het nou eigenlijk inhield. Eerlijk gezegd maken wij wel veel gebruik van online winkelen, dus gingen we alle bestellingen en aankopen via MySaveAccount doen. Ik ben nu lid vanaf 10 september en heb mijn inleg al terug verdiend.

Leukste is dat ik een 8 daagse Turkije reis als kado heb ontvangen. Als ik vragen heb bel ik ze en ze staan mij altijd netjes te woord. Dus ik herken mij zelf niet in de situatie die jullie aangeven.

Ik zou dan zeggen, als jullie denken dat jullie gelijk hebben, bel ze gewoon.

Wens jullie veel succes!

Groet,

Pascall

Bert100?

Bericht door Bert100? »

Naar aanleiding van ook een domme aanmelding van mij het volgende,

Ik heb binnen 2 dagen telefonisch mijn account opgezegd en kreeg binnen 10 minuten een bevestiging op de mail dat alles zonder kosten zou worden geregeld.

Dus als je je aan de regels houdt valt het wel mee.
Ik moet wel zeggen dat je er wel gauw intrapt terwijl als je na gaat denken er helemaal geen gebruik van gaat maken.

Champ83

Bericht door Champ83 »

Hoi,

Ook ik ben helaas met deze mensen in zee gegaan. Ze blijven maar aangeven dat ze wel rechtsgeldig bezig zijn.
En dat alles volgens de wet is. Ook geven zij aan dat ze geen btw en kvk nummer nodig hebben.

Hoe kom ik hier nou zsm van af?????
Ben zeker niet van plan om ze ook maar 1 euro te gaan betalen.

Ze gaven trouwens wel aan dat zij mij zelf na de 2 weken zouden bellen of ik het account wel wilde of toch niet. Maar dit hebben ze niet opgenomen.
Maar uiteraard hebben ze niet meer gebeld en ben ik het ook helemaal vergeten. Tja die feestdagen ook he.

Heb ze ook nog naar hun vestigingsadres gevraagd maar ook daar krijg ik geen antwoord op.

Gesloten