Myrago.shop

Plaats reactie
marjantje1963

Myrago.shop

Bericht door marjantje1963 »

Heb op 3 september 2021 een krabpaal besteld via Myrago.shop. Deze shop had een gesponsorde advertentie geplaatst op Facebook. Krabpaal t.w.v. € 39,99 betaald. Kreeg keurig een ontvangstbevestiging met een link waarop ik kon zien wat er met het pakket gebeurde. Levertijd was 3 tot 9 werkdagen. Ik heb op 14 september 2021 en op 23 september 2021 een mail gestuurd naar [email protected], maar heb geen antwoord ontvangen. Kwam op 4 oktober tot de ontdekking dat de webshop uit de lucht is. Dacht later: Vreemd dat de naam in het contactadres verschilt van de naam van de webshop. Het lijkt er dus op dat ik ben opgelicht. Nog meer mensen die - een slechte - ervaring hebben met Myrago.shop?

WilliamLinda

Re: Myrago.shop

Bericht door WilliamLinda »

Op 01 September 2021 een jeansvest besteld ter waarde 29,99 euro ( via reclame op facebook). Niets ontvangen en blijkbaar is de webwinkel onderwijl van het net verdwenen. Betreft zuivere vorm van oplichting.

Sammy Ristic

Re: Myrago.shop

Bericht door Sammy Ristic »

Ik ben bang dat ik dan ook opgelicht ben.
Ik heb op 21 september 2021 ook een krabpaal besteld advertentie gezien via instagram, zelfs nog online gecheckt of ze echt bestaan, het leek goed te zijn, maar helaas ik heb nog niks binnen en inderdaad site uit de lucht kan niks meer vinden.

Plaats reactie