mijndierenpenning.nl

Plaats reactie
Séverine M.

mijndierenpenning.nl

Bericht door Séverine M. » 26-10-2016 16:05

Op www.mijndierenpenning.nl bestelde ik op 6 oktober 2 penningen. Ze verkondigen op hun site de bestelling binnen 24 uur te versturen. Intussen 20 dagen verder nog niets ontvangen en na enig google-en kwam ik er zojuist achter dat er inmiddels vele gedupeerden zijn van deze website! https://www.ervaringen.nl/mijndierenpenning.nl

Ik wilde even snel aangifte doen bij de politie, maar moest daarvoor eerst weer een DigiD aanmaken...teveel gedoe. Vandaar dat ik het hier even meld!

Olga

Re: mijndierenpenning.nl

Bericht door Olga » 08-12-2016 21:00

Ik heb exact dezelfde ervaring!! Heel erg vervelend. Kreeg een excuus mail waarin men schreef dat er problemen waren met de 'metaallevering'?!
De brief was ondertekend met
De PetTag4Life familie (sloeber en haarbal)
Wat kun je daaraan doen?

Mairissa

Bericht door Mairissa » 07-03-2018 15:36

Ik heb in januari 2018 twee penningen besteld. Te schandalig voor woorden wat dit bedrijf doet. Aantrekkelijke site, maar ze leveren troep. Trap er ajb niet in, dit is war mij betreft oplichting.

Ik heb week gewacht op product, dat binnen 24 uur verzonden zou worden. Wat blijkt: binnen 24 uur vanuit the USA...Welk ander nut dan mensen op het verkeerde been zetten, heeft deze vermelding op de website? Na levering in een vrolijke envelop, bleek het goedkope rotzooi te zijn. En niet zo’n klein beetje ook.

De penningen zijn van heel goedkoop aluminium- achtig materiaal. Binnen een week was de tekst erop helemaal niet meer leesbaar.Je hoeft maar te hoesten in de richting van het materiaal en het is beschadigd. En het begint te verkleuren. Absurd.
De letters erop waren sowieso al van zo’ n klein lettertype, dat een normaal mens er een vergrootglas bij moet pakken om het te kunnen lezen. Waarom een grote, penning ‘graveren’ met tekst van 2 mm. Onlogisch prutswerk.

Dit bedrijf lokt met kleurige site en mooie slogans, rekent volle prijzen en levert prullaria. Als ik Google vind ik klacht op klacht over dit bedrijf. Wat kun je hier tegen doen?

ikslaje

Bericht door ikslaje » 07-03-2018 16:31

Wat kun je hier tegen doen?
Googlen, voor dat je iets besteld ?

lozevisser

Bericht door lozevisser » 09-03-2018 14:27

Er is op de site geen KvkNUMMER, BTW nummer, adresof telefoonnummer te vinden terwijl dat wel verplicht is.

lozevisser

Bericht door lozevisser » 09-03-2018 14:29

de database van de kvk :Helaas, er zijn geen resultaten voor uw zoekopdracht www.mijndierenpenning.nl.

Douwe&Keimpe

Bericht door Douwe&Keimpe » 20-08-2018 23:11

Wat fijn dat ik toch nog even Google voordat ik de bestelling bevestig. De site is dus nog steeds online. Ik heb zelf een webshop en ik weet dat een eerlijke shop een footer heeft onder zijn shop waar je in ieder geval je KVK vermeld. Deze shop heeft helemaal geen footer en hierdoor wekte dit bij mij argwaan. Bizar dat deze site nog online is aangezien ik hier berichten zie uit 2016. :o

lozevisser

Bericht door lozevisser » 21-08-2018 12:07

Inleiding

Deze Algemene Voorwaarden zijn opgesteld door aan de ene kant, het Bedrijf, Belastingnummer: , wettelijke vorm: LLC, (de Verkoper) en aan de andere kant, de persoon die iets wil kopen via de website http://www.mijndierenpenning.nl (de Koper).
http://www.hoovers.com/company-informat ... e3e60.html

Jaxxie

Bericht door Jaxxie » 28-08-2018 09:49

Ook wij zijn opgelicht door deze website. Er staat duidelijk dat er veilige betalingen kunnen plaats vinden, en het slotje geeft ook aan dat het een beveiligde omgeving betreft. Echter, door een Amerikaanse inschrijving in het handelsregister omzeilen ze de verplichtingen in Nederland en zijn ze bijna niet te traceren. Daarnaast kosten de penningen tussen de € 9,- en € 12,- euro. Op het moment dat er door dit bedrijf niet geleverd wordt, zijn er relatief weinig mensen die actie ondernemen en/ of reacties plaatsen.
Gezien het aantal reacties in de afgelopen 2 maanden op www.mijnervaringen.nl/mijndierenpenning zie ik al 180 personen die de penning niet hebben ontvangen. Een snelle rekensom a € 12,- per stuk kom ik al snel op een netto bedrag van € 2160,- wat ze in minder dan 2 maanden verdient hebben met deze oplichting. Daarbij reken ik nog niet eens de personen die NIET gereageerd hebben! Iemand moet hier toch iets aan kunnen doen?

Plaats reactie