Mashka webwinkel

Heidi P.
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-03-2019 18:36

Mashka webwinkel

Bericht door Heidi P. » 19-03-2019 18:50

Op 19 februari bij webwinkel Mashka (verkoper Osman [achternaam verwijderd door de moderator]) een jas gekocht en direct online betaald. Enkele dagen later een mail gestuurd naar de verkoper met de vraag wanneer de jas zou opgestuurd worden (omdat op mijn account steeds 'wacht op verzending' bleef staan bij de bestelling). 2 dagen na mijn mail kreeg ik antwoord van de verkoper dat de jas niet meer in voorraad was.
Ik heb toen via mail gevraagd het betaalde bedrag terug te storten naar mij, op deze mail kreeg ik geen antwoord meer.
We zijn inmiddels een maand verder en ik heb nog steeds geen jas gekregen en ook niet het betaalde bedrag teruggestort gekregen.
Ondertussen heb ik opnieuw een mail gestuurd waar ik ook geen antwoord op kreeg. De negatieve recensie die ik achterliet op webwinkelkeur is nergens te bespeuren ...
Dit is pure oplichterij bij Mashka ! Ik laat het hier niet bij indien de verkoper het betaalde bedrag niet terugstort naar mij !

Plaats reactie