Mashka webwinkel

Plaats reactie
Heidi P.

Mashka webwinkel

Bericht door Heidi P. » 19-03-2019 18:50

Op 19 februari bij webwinkel Mashka (verkoper Osman [achternaam verwijderd door de moderator]) een jas gekocht en direct online betaald. Enkele dagen later een mail gestuurd naar de verkoper met de vraag wanneer de jas zou opgestuurd worden (omdat op mijn account steeds 'wacht op verzending' bleef staan bij de bestelling). 2 dagen na mijn mail kreeg ik antwoord van de verkoper dat de jas niet meer in voorraad was.
Ik heb toen via mail gevraagd het betaalde bedrag terug te storten naar mij, op deze mail kreeg ik geen antwoord meer.
We zijn inmiddels een maand verder en ik heb nog steeds geen jas gekregen en ook niet het betaalde bedrag teruggestort gekregen.
Ondertussen heb ik opnieuw een mail gestuurd waar ik ook geen antwoord op kreeg. De negatieve recensie die ik achterliet op webwinkelkeur is nergens te bespeuren ...
Dit is pure oplichterij bij Mashka ! Ik laat het hier niet bij indien de verkoper het betaalde bedrag niet terugstort naar mij !

alettagroeneveld

Re: Mashka webwinkel

Bericht door alettagroeneveld » 28-07-2019 07:43

Hallo Heidi,

Heb jij je geld inmiddels terug ontvangen?
Op 24 mei bestelde ik een paar jassen t.w.v. 255,70 (incl verzendkosten). Ik heb weliswaar na lang wachten jassen ontvangen, alleen niet hetgeen ik had besteld. Ik stuurde de hele zending (aangetekend) retour. Helaas heb ik na herhaaldelijk mailen en aangifte bij de politie nog steeds niets ontvangen. De website is uit de lucht gehaald. Welke stappen heb jij ondernomen om je geld terug te krijgen?

Groeten,
Aletta

Cocacola

Bericht door Cocacola » 31-07-2019 10:49

Jammer dat u niet wat gegoogeld hebt voor de aankoop. https://www.webwinkelkeur.nl/meldingen/mashka/

Nachtwaker

Bericht door Nachtwaker » 31-07-2019 17:00

Niet alleen dat, maar ook dit:

Webshop suspended.
We sincerely apologize for the inconvenience.

The shop www.mashka.nl has been suspended.

Please try again in a few days.
If this is your domain please contact us.

Plaats reactie