Let op! Site “Succesful dating” zijn oplichters!

Plaats reactie
AMRI

Let op! Site “Succesful dating” zijn oplichters!

Bericht door AMRI » 22-04-2018 10:20

Hier betaal je €2 per bericht. Tussen de weinige echte profielen zit er een opvallende profiel van ene Ken uit Oosterhout. Urenlange chats, steeds smoesjes wanneer je af wilt spreken. Deze persoon heeft zelfs een uur voor afspraak wel een excuus. Gladde persoon, ik denk dat dit een ingehuurde man/vrouw-persoon is.

Edmo

Re: Let op! Site “Succesful dating” zijn oplichters!

Bericht door Edmo » 23-04-2018 00:14

https://www.succesfuldating.com/terms

Artikel 6. | Diensten van het Bedrijf en Bedrijfscontent

MEMBER DIENT ER REKENING MEE TE HOUDEN DAT BEDRIJF FICTIEVE MEMBERPERSONAGES OP WEBSITE KAN PRESENTEREN EN DAT BEDRIJF, OF EEN DERDE PARTIJ NAMENS BEDRIJF, HOSTS KAN INZETTEN. DE HOSTS KUNNEN FICTIEVE GESPREKKEN, ROLLENSPELLEN OF ANDERE FICTIEVE COMMUNICATIE MET DE MEMBER EN ANDERE GEBRUIKERS VAN DE WEBSITE VOEREN. HOSTS WORDEN INGEZET MET ALS DOEL HET STIMULEREN VAN INTERACTIES BINNEN DE WEBSITE EN HET VOEREN VAN CONVERSATIES MET GEBRUIKERS. HOSTS ZIJN OOK BEDOELD OM DE ACTIVITEITEN VAN GEBRUIKERS, COMMUNICATIE EN CONTENT TE CONTROLEREN OM TE GARANDEREN DAT DEZE VOORWAARDEN WORDEN NAGELEEFD. BEZOEKER GAAT ERMEE AKKOORD DAT ALLE CONTENT AFKOMSTIG VAN DE BEDOELDE HOSTS, INFORMATIE, TEKST EN AFBEELDINGEN FICTIEF ZIJN EN ALS BEDRIJFSCONTENT WORDEN BESCHOUWD EN DAT DEZE SLECHTS BEDOELD ZIJN ALS ENTERTAINMENT. ALLE HOSTS ZIJN FICTIEF. ELKE GELIJKENIS MET ECHTE PERSONEN, LEVEND OF DOOD, IS ZUIVER TOEVAL.

Wordt met hoofdletters vermeld dat het om fictieve personen gaat.

Wooden-Art

Bericht door Wooden-Art » 30-04-2018 15:39

Zeer geachte betreffende SUCCESFUL DATING !!! zijn inderdaad oplichters,want je moet inderdaad eerst je account aanmaken en dan geld storten om met een desbetreffende persoon die je hebt gevonden te kunnen communiceren,alleen elk antwoord wat je dan geeft aan diegene (500 letters) kost je wel 2 euro pers stuk,nou je zult maar een heel gesprek willen voeren,dan ben je snel blut !!Maar goed ik heb diegene diverse keren gevraagd of we dit niet even telefonisch kunnen afhandelen,want ja ik zie een foto een naam verder kan ze wel van alles zeggen!! Dus ik zag dat je ook kunt gaan SMS met elkander maar daar kan je maar 160 letters mee invullen voor 2 euro dus daar ben je ook zo doorheen .maar goed ik ben niet van gisteren dus ik heb het telefoonnummer na laten kijken want ze zei de dame ALICE uit Zeeland dat het haar nummer was,nou ik ging zoeken via Google en alle bellen gingen ineens af,dit nummer was al jaren een gevaar,dus ik zei dat tegen haar,en iedereen loog en omdat ik haar niet geloofde wilde ze niet meer met mij praten,ja afspreken wilde ze wel ,maar goed ik zei ook dan kan jij me opzoeken via FB Instagram of via mijn eigen Website,maar ineens had ze GEEN FB en haar telefoonnummer had ik al via de SMS dus hierbij het telefoon nummer wat alle bellen deed afgaan !!! 0642500049 zoek het nummer maar op GOOGLE !! hahaahahah weer een ervaring erbij !! jammer hoor dan alles op deze maniet moet gaan en dan voor enkele eurootjes !!!.....................met dank Frans Rosier

annadycz90

Bericht door annadycz90 » 16-01-2019 17:15

Pas op oplichters die het volgende telefoonnummer gebruiken: 0732050025 Ze bellen jullie op verschillende tijden, in meerdere gevallen ’s morgens. Laat je niet misleiden! Er zijn negative meningen over, zie link: https://www.wiebelter.info/telefoonnummer/0732050025/

Plaats reactie