koopjedeal.nl oplichters

Plaats reactie
[email protected]

koopjedeal.nl oplichters

Bericht door [email protected] » 30-10-2018 08:28

Eind september een bestelling geplaatst bij koopjedeal.nl. Levertijd 3 tot 5 werkdagen. Het is nu eind oktober, ik wacht nu al 25 werkdagen op de bestelling of het terugstorten van mijn geld. In deze tussentijd heb ik 3 keer gebeld (steevast 50 minuten in de wacht) en een 10-tal mailtjes verzonden. Telefonisch krijg ik te horen, problemen met het systeem, uiterlijk eind volgende week, daarna, problemen met leverancier, uiterlijk eind volgende week. Steeds is het eind volgende week maaaaar niks,nada,nothing,zero. Niet 1 keer een berichtje gehad van koopjedeal zelf terwijl in de algemene voorwaarden staat dat de klant koning is, ze er alles aan doen om tevreden klanten te houden en de klant op de hoogte houden als er problemen zijn. Nou, niets van dat. Ik heb dan maar mijn geld terug gevraagd maar daar wordt ook niet op gereageerd. Zijn gewoon oplichters.

witros

Re: koopjedeal.nl oplichters

Bericht door witros » 30-11-2018 23:06

Ik herken dit verhaal compleet.
Wij hebben op 4-11-2018 een bestelling gedaan, netjes betaald wat ook direct werd bevestigd.
Daarna bleef het stil.
Twee weken later ben ik gaan bellen, er waren 51 wachtende voor mij. Het was namelijk erg druk.... ( Met andere klagers dacht ik direct) Vervolgens een email gestuurd waarin ik om tekst en uitleg vroeg en verzocht heb per ommegaande te reageren of liever nog direct te leveren. Geen reactie! Wel een standaard email waarin staat dat het 7 werkdagen duurt voordat je een reactie gaat krijgen. En dat als je verder nog reageert, dat het dan nog veel langer duurt. Maar dat is je eigen schuld je bent er immers nu voor gewaarschuwd... Daarna nog een email dat de bestelling vertraging heeft opgelopen en dat dit ook weer 7 werkdagen gaat duren voor er geleverd gaat worden.Ook deze zijn allang verstreken. Ondertussen wat research gedaan. er zou een brand in een DC zijn geweest waar ze hun spulletjes (onverzekerd) hadden opgeslagen. Ff op me in laten werken, dit houdt in dat ze geen goederen meer hebben, maar deze wel te koop aanbieden.. Op de website staat helemaal niks, dus de klant is onwetend en besteld gewoon en vertrouwd op de levertijd die bij het product staat. Als het inderdaad onverzekerd is, is er ook geen kapitaal om nieuwe goederen aan te kopen. Dus... dan denk ik dit is wat ze aan het doen zijn, de website openhouden, mensen aan het lijntje houden en kapitaal opbouwen. En dan maar hopen dat ze daarmee de goederen kopen om te gaan leveren. Maar de kans is groter dat het bedrijf om gaat vallen. Let wel dit is mijn visie, aan de hand van wat ik lees op internet. Ondertussen krijgt helemaal niemand iets geleverd, en klaagt men steen en been. Dus ja ik voel nattigheid en voel me opgelicht. Goederen te koop aanbieden die je helemaal niet in je bezit hebt vind ik niet kunnen als webshop. Dan moet je gewoon zeggen dat je een tussenhandel drijft en dat je volledig afhankelijk bet van je leverancier, geen voorraden hebt, en dat je geen levertijd kan afspreken. In dat geval weet ik waar ik aan toe ben, en koop ik hier gewoon helemaal niks. Dus uiteindelijk heb ik aangifte gedaan wegens oplichting. Ik verwacht nooit iets te krijgen van dit bedrijf. Zal wel een doorstart worden met een iets andere naam, maar ik wil voorkomen dat nog meer mensen spullen bestellen en hun geld kwijt zijn.

Denhaag62

Bericht door Denhaag62 » 06-12-2018 15:33

22 september besteld, nog steeds niks geleverd, reageren niet op mail, denk geld kwijt.

Nachtwaker

Bericht door Nachtwaker » 21-12-2018 10:16

Koopjedeal B.V. - KVK 56465262

Directie:
Rarrak Beheer B.V. - 56464932
- zelfde eigenaar van: Al Anizzy Holding B.V. 72361867
Saili Beheer B.V. - 56464916
- zelfde eigenaar van:
Diamondlove - 54010721 (inactief)
GAM Deals / GAM Trading - 54930553 (inactief)

[email protected]@ppe

Bericht door [email protected]@ppe » 21-12-2018 13:32

Eind oktober bestelde ik ear-in plugs. Ze werden weken later pas bezorgd, omdat er een brand was geweest in het magazijn, zo werd ik als klant voorgelogen. Een van de plugs deed het niet. vanwege de enorme vertraging en het niet functioneren wilde ik mijn geld terug. Dat kon niet, want ear plugs nemen ze niet terug. Einde discussie. Ik vond dat ik recht had op een wél functionerend product, dus ik probeerde weer in contact te komen met dit stelletje oplichters. Pas toen ik er om vroeg werd de optie geboden dat ik de garantie liet gelden, maar dat kon niet meer, want de retouraanvraag was al eerder afgewezen. Na veel soebatten werd het begin december alsnog toegewezen. Ik zou iets krijgen. Klopt: een punthoofd van Koopjedeal, want meer kreeg ik niet. Geen nieuw product, geen informatie over het retourzenden van het niet-functionerende product. Niets.
Meerdere malen opnieuw contact gelegd en iedere keer werd weer toegezegd dat de retourzending opnieuw toegewezen werd en ik informatie zou krijgen. Nooit iets ontvangen. Ik ga nu aangifte doen tegen deze oplichtersbende en de vrouw die de mails ondertekent. Kan ze mooi de Kerstdagen in de cel doorbrengen!

Cocacola

Bericht door Cocacola » 23-12-2018 16:54

Ilias Ahayan Moet je bellen. CEO koopjedeal.nl .Pand staat in Lelystad.

Plaats reactie