Klus Fix bv.

Marsja

Klus Fix bv.

Bericht door Marsja »

Quote..

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting slotenmaker
Gebruikte methode:
Digitale factuur
Bedrijfsnaam:
Klus Fix B.V
Rekeningnummer / IBAN:
NL98KNAB0403511739
Website / Webwinkel:
slot.24uur.pro
KVK:
78338115
Gebruikersnaam:
Slot.24uur.pro
Product:
Buitengesloten
Bedrag:
€ €801,32
Betaalmethode:
IDeal
Bijlage:
Bijlage: Klus Fix B.V, Oplichting slotenmaker Klus Fix B.V, Oplichting slotenmaker

Omschrijving van de melding:
Gisteren werd ik per ongeluk buiten gesloten.
Ik nam contact op met de Slotenmaker in Lelystad.
Daarop werd er na 60 minuten iemand gestuurd die de deur voor mij open kwam doen.
Achteraf kreeg ik een factuur dat nergens opslaat zie bijlage...
En dat voor 24 minuten werk.

Op de website zie ik alleen blanke heren die in dienst van het bedrijf zijn. Echter was degene die bij mij was van Turks of Marrokaans afkomst.

Hij kwam met een zwart mini busje zonder logo en zijn excuus voor het niet hebben van een logo is "auto inbraak preventie"

https://meldnu.nl/inc/files/4348-20200909_144312.jpg

KVK-nummer: 78338115
Vestigingsnr: 000045974608
Inschrijving: Hoofdvestiging
Datum: 23 juni 2020

Openbare publicaties over Klus fix BV
De Kamer van Koophandel heeft recent in de Staatscourant de volgende twee mededelingen openbaar gepubliceerd over Klus fix BV:

⚌ 2020-06-23: Nieuwe inschrijving: Per 22-6-2020 is Bestuurder Süleyman Ufuk Cömertoglu in functie getreden.
⚌ 2020-06-23: Nieuwe inschrijving: Zetel: Tegelen. Datum akte oprichting: 22-6-2020.

Marsja

Re: Klus Fix bv.

Bericht door Marsja »

Marsja

Bericht door Marsja »

https://slot.24uur.pro/

+31851305903

0851305903

marcky2020

Bericht door marcky2020 »

M'n ouders zijn opgelicht door hetzelfde bedrijf. Via de website:

http://ab-24.eu/slotenmaker/

Fake site die via 085 nummer uitkomt bij beunhazen/oplichters en ik hun geval dus Klus Fix bv.

Overigens lijken volgende sites wel heel erg op dezelfde slotenmakers :)

https://www.slotenmaker-veenstra.nl/

http://kammerjäger24-service.at/

http://elektriker24-service.at/

Fakesites om klanten nr nummer te lokken

Via kvk inderdaad gevonden dat Süleyman Ufuk ömertoglu de eigenaar is van Klus Fix BV.

Met welke instantie kan kan ik deze info verder delen?

JvdK

Bericht door JvdK »

Vrijdag monteur vanuit Budget Slotenmakers geweest, bleek Klus Fix te zijn. Monteur heeft gecontroleerd wat er mis was, om het te repareren diende ik het nieuwe onderdeel vooruit te betalen. Maandag zou hij terugkomen. Nooit gebeurd.
Telefonisch niet bereikbaar en alle nummers waarmee ik naar het 085 nummer bel worden geblokkeerd.

Hoe zijn jullie verder gegaan hiermee?

marcky2020

Bericht door marcky2020 »

Ik weet alleen dat Klus Fix BV inderdaad op naam staat van deze Suleyman Ufuk Comertoglu.
Op het kvk uittreksel staat nog 'n 06 nummer, dit zou je nog kunnen proberen:

0684187884

Verder weet ik bijna zeker dat deze persoon woont op het adres Roermondseweg 9 in Tegelen.

Succes ermee,
Ik ben nog steeds op zoek naar instanties waar ik dit mee zou kunnen delen, iemand 'n idee? Aangifte bij de politie doen ?

Edmo

Bericht door Edmo »

marcky2020 schreef:
18-09-2020 15:33
Ik weet alleen dat Klus Fix BV inderdaad op naam staat van deze Suleyman Ufuk Comertoglu.

0684187884

Verder weet ik bijna zeker dat deze persoon woont op het adres Roermondseweg 9 in Tegelen.

Succes ermee,
Ik ben nog steeds op zoek naar instanties waar ik dit mee zou kunnen delen, iemand 'n idee? Aangifte bij de politie doen ?
Je ouders aangifte laten doen. Niet laten afschepen van het is een civiele zaak. Ze hebben het recht om aangifte te doen.
Of de aangifte in behandeling wordt genomen is een tweede, maar als er meerdere aangiftes volgen kan het interessant worden.

sandorgezond

Bericht door sandorgezond »

Hello.

My apologies for writing in English. I was scammed by the same Klus Fix locksmith yesterday in Nijmegen. I also phoned a call center and after waiting for a good hour and a half, a guy appeared in a black van and quoted an absurd price. When I wanted to cancel, he said cancellation would be 100 euro etc. So I went along with it and we fixed the price at 400 since I just wanted to get it over with.
In the end, he destroyed a perfectly functioning lock, didn't provide me with extra keys as promised and didn't provide an invoice. I should have just told him to get lost when he quoted the price.
What can be done about this? In the other posts in this thread, I see that you have found his location and name. I tried contacting the police but they said it's a civil matter.
I'll be following this discussion if there are any new developments.

Nachtwaker

Bericht door Nachtwaker »

If he did not provide an invoice you could report it to the FIOD because chances are he is doing this without paying taxes.

Marsja

Bericht door Marsja »

marcky2020 schreef:
18-09-2020 15:33

0684187884

Succes ermee,
Ja, politie en https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm

sandorgezond

Bericht door sandorgezond »

Nachtwaker schreef:
22-09-2020 13:13
If he did not provide an invoice you could report it to the FIOD because chances are he is doing this without paying taxes.
I reported them to the Belastingdienst at this email: [email protected] and the ACM for good measure.
When I got in touch with the police, I was told that it's a civil matter and that I should seek legal advice with the Juridisch Loket.

In the meantime, I contacted the creator of this post: viewtopic.php?f=69&t=40608&p=123276&hil ... ix#p123276 and discussed the possibility of a civil suit in the future in case more victims of this scammer turn up.

Will be following this thread for more updates. I appreciate your help.

JvdK

Bericht door JvdK »

Beste allemaal, graag wil ik jullie verzoeken om aangifte te doen! Wanneer er meerdere gedupeerden zijn vervalt het civiele gedeelte en gaat de aangifte naar het om.

AlbertBM

Bericht door AlbertBM »

Zaterdag 26 September j.l. Budget-Slotenmaker lokale slotenmaker gebeld via website
I.v.m. haperend slot buitendeur op 085-0601004 .
Aan de telefoon voorrijkosten van €25,- afgesproken en na 45 minuten arriveert een beige bestelauto zonder enige aanduiding en stapt een “ monteur “ uit die met hamer en schroevendraaier de buitendeur
binnen 25 minuten forceert. Vervolgens ons een bedrag laat pinnen van €771,- en zegt de factuur te mailen.
Deze factuur tot op heden niet ontvangen , ook niet na twee telefonische verzoeken aan Budget-Slotenmaker.
Bij pinbetaling blijken we afgerekend te hebben met IZ Klusfix BV uit Tegelen.
Budget-Slotenmakers heeft een onderaannemer/oplichter op ons afgestuurd waarvoor wij dat bedrijf aansprakelijk stellen en een schadevergoeding eisen.

Echoes2020

Bericht door Echoes2020 »

Zondag 1 november 21:30 j.l. Budget-Slotenmaker lokale slotenmaker gebeld via website op 085-0603799.
We kwamen weer thuis en de deur tussen bijkeuken en kamer wilde niet open i.v.m. haperend slot tussendeur

Na 30 minuten arriveert een bestelauto zonder enige aanduiding, kenteken 5-SHG-97. Voordat hij aan de gang gaat deelt hij mee dat we zoalzo iets van €500 moeten betalen aan voorrijdkosten (zondagavond, dus avond en ook nog weekend). Als we niet van zijn diensten gebruik willen maken moeten we zoalzo iets van €150-300 (was nogal onduidelijk) betalen. Inderdaad een hoop geld, vond hij ook, maar de inboedelverzekering betaald het allemaal terug.
Overdonderd gaan we akkoord. Meneer gaat aan de gang en na ca. 15 minuten is de deur open (en kapot en kozijn beschadigd).

Vervolgens laat hij ons een bedrag pinnen van €840,- en zegt de factuur op te sturen (wie weet ..)
Bij pinbetaling blijken we afgerekend te hebben met Service Odiliapeel NLD.

NonvanDriel

Bericht door NonvanDriel »

hallo,
ik heb vorige week ook zoiets meegemaakt. op 31 okt (zaterdagmiddag) had ik mijn sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten waardoor ik niet meer naar binnen kon. ik belde via deze website: https://slotenmaker-martens.nl/

een monteur kwam een uurtje later, vriendelijke jongen die een gehaaste indruk maakte. ik zag zijn auto niet maar hij had wel een zwarte outfit aan zoals in de andere casussen. hij zei meteen dat het veel geld ging kosten, het slot bijv 250 eu. ik had niet echt veel keuze dus liet hem de deur forceren en een nieuw slot plaatsen.

ik moest 930 euro (!!!) afrekenen. ik heb hier tot op heden, ondanks telefoontjes naar slotenmaker martens.nl, geen factuur van ontvangen.

ik vraag me af of er nog door andere mensen aangifte is gedaan? ik ga dan iig wel doen.
ik weet niet wat er nog meer mogelijk is maar dat geld zal ik wel kwijt zijn....

Plaats reactie