Klus Fix bv.

Hannah88

Re: Klus Fix bv.

Bericht door Hannah88 »

Zondag 10 januari kon ik m'n woning niet meer in, dus contact opgenomen met https://www.slotenmaker-devries.com, ze stuurden binnen een half uurtje een monteur, Van Turkse afkomst. Hij heeft mijn deurslot kapotgemaakt en heeft maar liefst 828 euro gerekend voor zijn service en eiste 100% weekend toeslag. Hij heeft mij een via de mobiel een false betalingsbewijs gestuurd, waarop er een valse emailadres staat. Hij beloofde mij een facuur te sturen de volgende dag, niet gedaan natuurlijk. Meerdere keren de website gebeld zonder resultaat, het bedrijf is niet traceerbaar, via kvk kwam ik achter dat dit bedrijf door een Turkse meeer wordt beheerd genaamd Cömertoglu Süleyman Ufuk, hij woont aan Daendelsstraat 61 in Utrecht, zijn emailadres is [email protected].

Ik ga de politie waarschuwen en iedereen zodat de OM in actie kan komen, dit kan zo niet doorgaan. Ga allen alsjeblieft dit aan de politie melden en bij de belastingdienst als fraude melden.

Hannah88

Bericht door Hannah88 »

marcky2020 schreef:
18-09-2020 15:33
Ik weet alleen dat Klus Fix BV inderdaad op naam staat van deze Suleyman Ufuk Comertoglu.
Op het kvk uittreksel staat nog 'n 06 nummer, dit zou je nog kunnen proberen:

0684187884

Verder weet ik bijna zeker dat deze persoon woont op het adres Roermondseweg 9 in Tegelen.

Succes ermee,
Ik ben nog steeds op zoek naar instanties waar ik dit mee zou kunnen delen, iemand 'n idee? Aangifte bij de politie doen ?
Hij woont nu in Utrecht. Aangifte doen en de belastingdienst waarschuwen.

EvaV

Bericht door EvaV »

Vandaag opgelicht door Klus Fix BV.
Sleutel afgebroken en zat nog in het slot. Ik was gelukkig al binnen. Gewoon overdag. Cilinder laten vervangen, niets bijzonders.

Rekening: EUR 559
Heel stom, maar ik heb gewoon betaald via pin. Op mijn rekening afschrift is de tegenrekening niet te zien.
Mobiele nummer op het betalingsbewijs bestaat niet (+31685146048).
Kvk nummer en btw nummer kloppen niet.
Factuur niet ontvangen. Alleen betalingsbewijs van IZ *Klus fix BV.

Deze partij kwam naar mij toe via een website met telefoonnummer +31850603212.
De website is nu onvindbaar.

Ik heb mijn slot gelijk weer vervangen. Anders komen ze nog inbreken ook.

GWIB

Bericht door GWIB »

Hoi allemaal, als je van wordt afgewezen wordt bij de politie bij aangifte doen.
Beroep je op artikels 163 lid 6 en 165 lid 1 van her wetboek van Strafvordering.
Als tip gekregen van juridisch loket.

Also_1970

Bericht door Also_1970 »

Donderdag 11 februari 2021 ben, ook ik, helaas opgelicht door Klus Fix Bv. Voor een bedrag van ruim € 900,-

12 februari probeerde ik aangifte te doen bij Politie. Zij vertelden mij dat het een civiele zaak was en dat ik moest zoeken naar mede slachtoffers.

Via www.slotenmakers-vandaag.nl//denhaag en het telefoonnummer 0851303962 ben ik bij Klus Fix terechtgekomen.

Plaats reactie