Klacht over een webshop GarciniaCambogiabo Bioactive

Plaats reactie
Fgabrielse

Klacht over een webshop GarciniaCambogiabo Bioactive

Bericht door Fgabrielse » 30-10-2017 15:23

GarciniaCambogiabo Bioactive te Oosterhout. Als je bij deze firma op afstand iets besteld en je stuurt
het pakket weer binnen de wettelijke gestelde termijn van 14 dagen retour waardoor eigenlijk de
overeenkomst beeindigd is houden zij er zich niet aan. Je krijgt dan opeens via een firma die achteraf
betalen tracht om de faktuur te betalen. Na een kleine twee maanden getracht te hebben om mijn
gelijk te krijgen krijg je opeens via een centraal invorderings bureau aanmaningen om alsnog te
betalen. Getracht bij de politie aangifte te doen wat niet lukte omdat ik de goederen niet betaald
heb en dus maar een advocaat in moet schakelen. En dit voor een bedrag van 300 euro. Als men
kijkt via internet naar het telefoonnummer van deze shop 08588**774 zult u zien dat men bij
meerdere personen getracht heeft om onterecht gelden te innen. Hopelijk kunt u iets doen aan
deze praktijken van de betreffende webshop.
Groeten F.Gabrielse

[Deel telefoonnummer verwijderd door moderator]

Vlot

Re: Klacht over een webshop GarciniaCambogiabo Bioactive

Bericht door Vlot » 19-11-2017 11:36

Ik kijk op een site waar Garcinia- enz. aangeprezen wordt. Ik bestel niets maar binnen een week wordt mij een groot pakket bezorgd. Ik stuur het onmiddellijk terug. Had ik ze het maar zelf op laten halen! Nu kostte het mij 7,30€!
Ziezo opgelost denk je, maar nee na een week of zes komt er een rekening van 173€. Ik antwoord dat ik het pakket teruggestuurd heb, maar geen reactie, wel nieuwe rekeningen, eerst van Billink zelf , maar later van het Centraal Invorderings Bureau. Inmiddels staat de teller al op 213€.
Helaas heb ik het terugstuurbewijs niet meer, dat heb ik, toen voor mij de zaak afgerond was, weggedaan. Maar toen kwamen pas de rekeningen.
Als het een bedrijf was dat zijn klanten serieus kennis had willen laten maken met zijn product had het iets ter waarde van 5 of 10 € kunnen sturen. Maar ja dan was deze hele soesa voor hen niet lonend geweest. Nu kan je hopen dat een op de zoveel klanten zijn terugstuurbewijs na verloop van tijd kwijt is.
Ik betaal niet, wat er ook gebeurd!

ben11

Re: Klacht over een webshop GarciniaCambogiabo Bioactive

Bericht door ben11 » 21-11-2017 12:43

ik had op 5-10-2017 iets besteld maar ook direct retour gestuurd nu krijg ik op 16 -11-2017 een aanmaning van billink dat 77 euro moet betalen voor 31-11-2017. het bewijs ben ik kwijt geraakt en naar tich emails te hebben gestuurd en ik weet niet hoeveel telefoontjes [is trouwens een ander telefoon nummer] kreeg ik te horen dat ik een bewijs moest opsturen of anders te betalen
zo werkt Garcinia-enz met zijn klanten

Plaats reactie