Kado Idee Nederland

BartyTime

Re: Kado Idee Nederland

Bericht door BartyTime » 16-04-2018 18:53

En nog steeds vinden onze vrienden van de #Avro/Tros #Avrotrosopgelicht het niet de moeite waard van een uitzending.
Dit verbaast mij nog het meeste. De één na de ander wordt op de site opgericht maar er een uitzending aan wijden? Ho maar.
Mensen vooral aangifte doen en op Google zoeken naar de juiste instanties waar je dit soort zaken kan melden.
Ze lachen zich een kriek daar bij Kadoidee. Vreselijk

lozevisser

Bericht door lozevisser » 17-04-2018 06:31

Dit zaakje is veel te klein voor een uitzending en niet spectaculair genoeg om flinke kijkcijfers op te leveren , dat kost zoveel tijd dat er dan dus hier op het forum vreselijke dingen gebeuren, zoals het plaatsen van mailadressen die gewoon op het internet te vinden zijn want dat is vreselijk verboden .

keesl

Bericht door keesl » 21-11-2018 21:16

Ook ik ben helaas opgelicht door Kado Idee Nederland. Voor de 90ste verjaardag van mijn oma moest ik voor het cadeau zorgen, wat een theebeurs was. Besteld en betaald met de vraag het z.s.m. te verzenden. Na enkele dagen nog geen reactie dus toen probeerde ik te bellen: nummer buiten gebruik. Betaling enkel per bankoverschrijving naar Duitse IBAN. Toen ik op Google zocht kwam dit forum bericht direct bovenaan in de zoekresultaten. Stom, had ik eerder moeten doen. Ik heb meerdere malen per mail contact gezocht, maar tot op heden geen enkele reactie.

Ikzelf heb een bedrijf en webshop en vind het kwalijk dat deze persoon, aan de reacties te zien, al jarenlang mensen oplicht. Hopelijk zoeken de mensen die iets bij deze webshop willen bestellen eerst op de bedrijfsnaam en vinden daar de talloze links naar oplichting, en zijn daardoor dus op tijd gewaarschuwd. Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de Politie.

Gelukkig heb ik uiteindelijk elders op tijd een theebeurs besteld welke de volgende dag netjes werd geleverd. Die werd daardoor helaas wel twee keer zo duur, maar mijn oma was er erg blij!

ferrie.de-visser

Bericht door ferrie.de-visser » 21-07-2019 12:15

Voor de mensen doe nog niet weten
Je kan deze persoon vinden
Onder dienie Lars of dienie wakker op Facebook
Zodat je aangifte kan doen voor oplichting

BartyTime

Bericht door BartyTime » 22-07-2019 13:22

ferrie.de-visser schreef:
21-07-2019 12:15
Voor de mensen doe nog niet weten
Je kan deze persoon vinden
Onder dienie Lars of dienie wakker op Facebook
Zodat je aangifte kan doen voor oplichting
Ik kan niets vinden. Op beider namen niet. ik zie ook niet hoe dit bijdraagt aan aangifte doen. Gewoon aangifte tegen het bedrijf kan ook.

BartyTime

Bericht door BartyTime » 22-07-2019 13:32

Gevonden op facebook onder Dinnie Wakker.
Let op wat ze daar schrijft !! Schandalig. Ze geeft gewoon lachend toe dat ze geld uit haar webshop voor andere doeleinden heeft ingezet!? Ze hangt allerlei belachelijke complot theorieën aan (zie hieronder) en nog steeds geen vervolging? Het is de smoking gun. En nog steeds onderneemt niemand wat. Niet het OM en AVRO/TROS evenmin. daar wordt ik nou achterdochtig van.
Hieronder een tekst rechtstreeks van haar FB pagina. Schandalig gewoon.

🍀🍀🍀 Mijn plannen voor de Toekomst !!

Heb reeds een streep gezet. Vanaf nu worden alle bestellingen die bij mij worden gedaan middels mijn webshop uitgeleverd of het geld wordt binnen enkele dagen teruggestort, wanneer ik een bestelling niet (of tijdig) kan uitleveren. Met de winst worden de nog openstaande creditnota's en leningen die ik nog heb uitstaan terugbetaald.

Tevens zal ik de klanten een schrijven zenden waardoor de creditnota is ontstaan en zal ze mijn excuses aanbieden dat ik een periode heb overleefd van hun gedane betalingen en dat ik een gedeelte van hun geld heb uitgeleend aan iemand (Neset Temirci) die openbaringen wilde doen aan de bevolking en de echte moordenaars van Pim Fortuyn en Els Borst bekend wilde maken.

En voorts dat onze samenleving is gebouwd op satanische grondvesten, waarbij babies en kinderen ritueel worden geofferd en dat kinderen ingezet worden bij precaire feestjes waarbij mensen met een topfunctie chantabel worden gemaakt, doordat ze worden gefilmd bij het plegen van seksuele handelingen met minderjarige kinderen.

Dat Nederland een nep Koningshuis heeft (Juliana was immers een burgermeisje) en dat nep Koning Willem transporten mogelijk maakt van drugs vanuit de Caribische eilanden naar Nederland. De bewijzen hiervoor heeft John Baselmans reeds opgeschreven in zijn boeken.

Tevens heb ik iemand (Bart van Well) financieel ondersteund die een rechtszaak had aangespannen tegen de Staat der Nederlanden wegens het dogen van seksueel misbruik van minderjarigen door hooggeplaatsten in Amsterdam in de jaren 80 en 90.

In de afgelopen jaren heb ik een website, groep en pagina aangemaakt met de naam VOLK WORDT WAKKER. Hierop plaats ik en anderen informatie om de bevolking te informeren.

Tevens ben ik van plan een ruilsysteem te ontwikkelen van voedsel, water, levensbenodigdheden, kennis, tijd en energie.

Wanneer jij mijn plannen of mijzelf wilt ondersteunen kun je me een pb toezenden.

Liefdevolle groet van Dienie 🍀🍀🍀

Plaats reactie