Iemand ervaring met 4 all klussen / betonenhoutmeubelen.nl

enkel

Re: Iemand ervaring met 4 all klussen / betonenhoutmeubelen.nl

Bericht door enkel »

i

Mootjuh-90

Bericht door Mootjuh-90 »

Van de week een mailtje terug gehad van deze beste man volgens mij leeft deze man in een hele grote fantasie wereld!

Beste Monica,

Sorry het klopt de slechte recensies ik ben er ook druk mee bezig om dit op te lossen.
We hebben jullie bed ook klaar voor 10 oktober.
We hebben onze website tijdelijk offline gehaald omdat ik een van mijn personeel (manager) Bas moeten ontslaan ik zelf werk het meeste in Duitsland dat heb ik even zij spoor gezet om alles eerst op te lossen en daarom heb ik zelf d site offline gezet.
Sorry maar wij hebben geen andere website omdat ik zelf in Duitsland wil blijven werken.

Maar u wilt u bed afhalen we hebben nieuw pand in Ridderkerk en ik verwacht hem veel eerder klaar te hebben.

Met vriendelijke groet,
Rody

Polo01

Bericht door Polo01 »

Mootjuh-90 schreef:Van de week een mailtje terug gehad van deze beste man volgens mij leeft deze man in een hele grote fantasie wereld!

Beste Monica,

Sorry het klopt de slechte recensies ik ben er ook druk mee bezig om dit op te lossen.
We hebben onze website tijdelijk offline gehaald omdat ik een van mijn personeel (manager) Bas moeten ontslaan ik zelf werk het meeste in Duitsland dat heb ik even zij spoor gezet om alles eerst op te lossen en daarom heb ik zelf d site offline gezet.
Sorry maar wij hebben geen andere website omdat ik zelf in Duitsland wil blijven werken.

Maar u wilt u bed afhalen we hebben nieuw pand in Ridderkerk en ik verwacht hem veel eerder klaar te hebben.

Met vriendelijke groet,
Rody

Nou, ik ben benieuwd hoe hij dan bezig is dit op te lossen... De enige oplossing is om iedereen terug te betalen, lijkt me. Vooralsnog heb ik in ieder geval nog niks gehoord van deze fantatst.
Desniettemin hoop ik dat jij wel je bestelde bed krijgt natuurlijk! En hoop ik dat je deze nog niet betaald hebt... Want inmiddels weten we dat niets zeker is bij deze meneer...

Ineke62

Bericht door Ineke62 »

Helaas ben ik ook door deze man opgelicht. Via www.betonenhoutmeubelen.nl heb ik op 15 juli een buitenkeuken besteld. Naar aanleiding van de reviews, die ik dus helaas te laat gelezen heb, had ik een mail gestuurd, daar kreeg ik nog antwoord op dat hij me niet belazerd had en dat mijn bestelde buitenkeuken op 30 augustus klaar zou zijn. Op mijn vraag of ik dan 31 augustus geleverd zou kunnen krijgen is geen antwoord meer gekomen. Ik hoop van harte dat de door mij gedane aangifte iets gaat opleveren.

Anoniem098

Bericht door Anoniem098 »

Ook ik ben opgelicht door deze man.
In april via betonenhoutmeubelen.nl een peuterbedje besteld en volledig betaald op website met een levertijd van 5 a 6 weken.
Met moeizaam contact is het bedje op vrijdag 6 juli geleverd. Maar niet conform tekst op hun website. Het bedje was niet geschuurd (voor een peuter niet heel fijn), de verf was nog nat en de verf was niet volledig gedekt. De meneer heeft het ongemonteerde bedje tegen de wand gezet, helaas heeft de wand zwarte strepen opgelopen. Wij kregen de keuze om het bedje de volgende maandag erop geschuurd, volledig gedekt en droog terug te krijgen of te laten staan. Wij kozen voor de eerste optie, het bedje heeft op de uitweg terug nog schade gemaakt op de trap en muur (ook zwarte strepen).
Vervolgens nooit meer contact kunnen krijgen met deze man. Tientallen keren gebeld en gemaild, maar geen gehoor.

Monica ik ben benieuwd via welk emailadres jij contact heb met Rody?

Mootjuh-90 schreef:Van de week een mailtje terug gehad van deze beste man volgens mij leeft deze man in een hele grote fantasie wereld!

Beste Monica,

Met vriendelijke groet,
Rody

Anoniem098

Bericht door Anoniem098 »

Heeft iemand nog contact gehad met Rody?
Of zijn er nog andere stappen ondernomen?

Plaats reactie