Iemand ervaring met 4 all klussen / betonenhoutmeubelen.nl

Yano

Re: Iemand ervaring met 4 all klussen / betonenhoutmeubelen.nl

Bericht door Yano » 17-09-2018 22:14

Polo01 schreef:
Yano schreef:Helaas ben ik ook opgelicht door deze schoft.

Via zijn nieuwe mobiele nummer heb ik berichten gestuurd en hij blijft stellig vol houden dat hij geen Rody heet.

Via via heb ik bevestigd gekregen dat de nieuwe website loveforwood toch echt van rody is (van iemand die zegt hem te kennen en hem inderdaad een oplichter noemt).
En zoals eerder door iemand hier uitgezocht staat deze website op naam van 4 all klussen, wat een eenmanszaak is, die dan weer op naam staat van Rody.
Hij kan ontkennen wat ie wil, maar het is toch echt zo...

Het klopt hoor wat je zegt! De websites http://www.4allwoods.nl, http://www.betonenhoutmeubelen.nl en http://www.loveforwood.nl staan allemaal geregistreerd op hetzelfde e-mailadres van 4allklussen..

Vanmorgen een heel mailverkeer met Marktplaats gehad en zij hebben de gebruiker loveforwood n.a.v. alle gegevens die ik heb gegeven geblokkeerd en gaan kijken of ze hem preventief kunnen weren van hun site.

Inmiddels heb ik aangifte gedaan en ben ik tevens aan het proberen dat het bedrijf die de domeinnamen en websites uitgeeft de websites van deze oplichter offline gaat halen. Ze zijn nog erg terughoudend, maar ik geef niet op.

Ik heb ook familieleden gevonden van hem, maar ja, die hebben er eigenlijk niets mee te maken..

Polo01

Bericht door Polo01 » 17-09-2018 23:26

Yano schreef:
Polo01 schreef:
Yano schreef:Helaas ben ik ook opgelicht door deze schoft.

Via zijn nieuwe mobiele nummer heb ik berichten gestuurd en hij blijft stellig vol houden dat hij geen Rody heet.

Via via heb ik bevestigd gekregen dat de nieuwe website loveforwood toch echt van rody is (van iemand die zegt hem te kennen en hem inderdaad een oplichter noemt).
En zoals eerder door iemand hier uitgezocht staat deze website op naam van 4 all klussen, wat een eenmanszaak is, die dan weer op naam staat van Rody.
Hij kan ontkennen wat ie wil, maar het is toch echt zo...

Het klopt hoor wat je zegt! De websites http://www.4allwoods.nl, http://www.betonenhoutmeubelen.nl en http://www.loveforwood.nl staan allemaal geregistreerd op hetzelfde e-mailadres van 4allklussen..

Vanmorgen een heel mailverkeer met Marktplaats gehad en zij hebben de gebruiker loveforwood n.a.v. alle gegevens die ik heb gegeven geblokkeerd en gaan kijken of ze hem preventief kunnen weren van hun site.

Inmiddels heb ik aangifte gedaan en ben ik tevens aan het proberen dat het bedrijf die de domeinnamen en websites uitgeeft de websites van deze oplichter offline gaat halen. Ze zijn nog erg terughoudend, maar ik geef niet op.

Ik heb ook familieleden gevonden van hem, maar ja, die hebben er eigenlijk niets mee te maken..

Lekker bezig hoor! Ik had mp vorige week ook al gemaild hierover, toen gaven ze aan "hem in de gaten te houden"...
Misschien ook een idee om je aangifte door te sturen naar Mollie Payments, nu je toch bezig bent :wink: . Tenminste, in mijn geval waren zij de tussenpersoon mbt het betalingsverkeer. Ik heb de aangifte ook doorgestuurd en ze zouden het aan het bedrijf koppelen. Misschien met meerdere aangiftes zeggen ze de samenwerking eindelijk definitief op.
Best bizar dat bedrijven zo terughoudend zijn... Hopelijk behaal je succes! Fijn dat mp gelukt is in ieder geval.

MaartjevT

Bericht door MaartjevT » 18-09-2018 20:40

Ook ik ben opgelicht via betonenhoutmeubelen. Ik heb ook melding gemaakt bij Mollie payment en zij gaan verder kijken. Mogelijk dat er nog andere websites door hem zijn aangemaakt.
Laatst gewijzigd door MaartjevT op 20-09-2018 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

CodeC

Bericht door CodeC » 18-09-2018 23:15

0647202686

Adres is op fb gewoon te vinden.

enkel

Bericht door enkel » 19-09-2018 21:54

Beste mensen ik ben Ewald Hendriks. Van exclusiefwood nu kom voor de tweede keer mijn bedrijfsnaam ik in voor nogmaals ik heb niks met Betonhoutmeubelen te maken helaas ben ik ook de dupe geworden van de handelwijze van deze man en heb het mijn een hoop centjes gekost en klante inmiddels ik ben een eerlijk bedrijfje wat nog niet zo lang bezig is en mijn klanten wil en probeert tevreden te houden ik heb geen geheimen voor niemand ik ben open en eerlijk maar dit verhaal heb mijn een hoop gekost ik noem ook gewoon mijn eerlijk naam Ewald Hendriks. Heb geen geheimen iedereen mag vragen stellen maar op deze manier ga ik kapot dank zijn deze man als er vragen zijn stel ze ik zal antwoorden maar de link Betonhoutmeubelen en exclusiefwood met elkaar is er echt niet . Mvg Ewald Hendriks exclusiefwood.

Polo01

Bericht door Polo01 » 19-09-2018 22:50

enkel schreef:Beste mensen ik ben Ewald Hendriks. Van exclusiefwood nu kom voor de tweede keer mijn bedrijfsnaam ik in voor nogmaals ik heb niks met Betonhoutmeubelen te maken helaas ben ik ook de dupe geworden van de handelwijze van deze man en heb het mijn een hoop centjes gekost en klante inmiddels ik ben een eerlijk bedrijfje wat nog niet zo lang bezig is en mijn klanten wil en probeert tevreden te houden ik heb geen geheimen voor niemand ik ben open en eerlijk maar dit verhaal heb mijn een hoop gekost ik noem ook gewoon mijn eerlijk naam Ewald Hendriks. Heb geen geheimen iedereen mag vragen stellen maar op deze manier ga ik kapot dank zijn deze man als er vragen zijn stel ze ik zal antwoorden maar de link Betonhoutmeubelen en exclusiefwood met elkaar is er echt niet . Mvg Ewald Hendriks exclusiefwood.

Misschien kan Maartjevt haar bericht aanpassen zodat de naam van jouw bedrijf geen link heeft naar deze site?

enkel

Bericht door enkel » 20-09-2018 07:21

Dat hoop ik wel polo want ik heb er echt niks mee te maken wat ik al zijn ook ik ben de dupe geworden van deze handelswijze qua oplichting maar dan zakelijk .

Polo01

Bericht door Polo01 » 20-09-2018 08:03

[quote="MaartjevT"]Ook ik ben opgelicht via betonenhoutmeubelen. Ik heb ook melding gemaakt bij Mollie payment en zij gaan verder kijken. Ik heb het vermoeden dat hij nu verder gaat op de site:

Hoi Maartjevt, de eigenaar van dit bedrijf heeft hieronder gereageerd. Misschien kan je jouw bericht aanpassen zodat de naam van zijn bedrijf niet voorkomt op deze site?
Laatst gewijzigd door Polo01 op 21-09-2018 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.

CodeC

Bericht door CodeC » 20-09-2018 12:01

enkel schreef:Beste mensen ik ben Ewald Hendriks. Van exclusiefwood nu kom voor de tweede keer mijn bedrijfsnaam ik in voor nogmaals ik heb niks met Betonhoutmeubelen te maken helaas ben ik ook de dupe geworden van de handelwijze van deze man en heb het mijn een hoop centjes gekost en klante inmiddels ik ben een eerlijk bedrijfje wat nog niet zo lang bezig is en mijn klanten wil en probeert tevreden te houden ik heb geen geheimen voor niemand ik ben open en eerlijk maar dit verhaal heb mijn een hoop gekost ik noem ook gewoon mijn eerlijk naam Ewald Hendriks. Heb geen geheimen iedereen mag vragen stellen maar op deze manier ga ik kapot dank zijn deze man als er vragen zijn stel ze ik zal antwoorden maar de link Betonhoutmeubelen en exclusiefwood met elkaar is er echt niet . Mvg Ewald Hendriks exclusiefwood.

Heb even gekeken op uw website. Op adres is in het handelsregister geen KVK-nummer bekend.
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q ... te=kvk2014
Zet u deze verplichte info nog even op uw website?

Ik zie het al... Het is Gasthuisstraat en niet Gaasthuisstraat. Verandert u dat even op uw website? Tevens KVK-nummer vermelden aub... sterkte voor u.

lozevisser

Bericht door lozevisser » 20-09-2018 12:41

deze dus :
Algemene gegevens:

Bedrijfsnaam: exclusiefwood
laats: Gorinchem
Gemeente: Gemeente Gorinchem
Regio: Regio Alblasserwaard
Buurt: Benedenstad
Wijk: Gorinchem binnenstad

Basisgegevens Kamer van Koophandel:

KVK-nummer: 71998276
Vestigingsnr: 000040141179
Inschrijving: Hoofdvestiging
Datum: 4 juli 2018

CodeC

Bericht door CodeC » 20-09-2018 14:06

Op adres is maar 1 bedrijf te vinden. Die maar eens bellen of Rody ook in zijn pand werkt?
https://www.kvk.nl/orderstraat/product- ... 4412020000

lozevisser

Bericht door lozevisser » 20-09-2018 14:10

Ikhelpmee schreef:Op adres is maar 1 bedrijf te vinden. Die maar eens bellen of Rody ook in zijn pand werkt?
https://www.kvk.nl/orderstraat/product- ... 4412020000
goed plan

enkel

Bericht door enkel » 20-09-2018 19:22

jullie mogen bellen mailen ik zal alle vragen beantwoorden voor zo ver het mogelijk is .

Mvg Ewald Hendriks

exclusiefwood .

enkel

Bericht door enkel » 20-09-2018 19:29

maar ik wil niet dat elke keer mijn bedrijfsnaam word genoemd hier

Yano

Bericht door Yano » 20-09-2018 19:33

Volgens de laatste gegevens van de KVK is 4 all klussen per 11-9-2018 opgeheven. Bij de gegevens staat overigens nog een telefoonnummer, namelijk: 06 - 52 01 17 84. Als ik het nummer google, dan kom ik uit bij 4allwoods..

Zojuist ook alle bewijzen en aangifte naar Mollie payments gestuurd. Op Marktplaats kan ik momenteel geen herkenbare advertenties vinden gelukkig.
Laatst gewijzigd door Yano op 20-09-2018 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie