HTTPS://dolledeals.shop via MOLLIE

Plaats reactie
Illy

HTTPS://dolledeals.shop via MOLLIE

Bericht door Illy »

https://www.facebook.com/Dolle-Deals-111346251060758/ Neppe.. is oplichter. Je krijgt niets.
Quote....
Beste mensen

Wij krijgen de laatste dagen geregeld berichten van mensen die iets hebben gekocht (zitzakken ed) via https://dolledeals.shop/

Onze naam wordt misbruikt. Dit is niet onze website en hebben hier NIETS mee te maken.

Dit is hun Facebookpagina;
https://www.facebook.com/Dolle-Deals-111346251060758/

De mensen die iets hebben gekocht, ontvangen hun producten niet en zijn dus opgelicht.

We betreuren dit van harte en hopen dat die mensen hun geld kunnen terugkrijgen. We hopen ook dat niet nog meer mensen in deze val trappen.

Gelieve dit bericht dus te delen en ervoor te zorgen dat niemand nog wordt opgelicht door hen.

Alvast bedankt om te delen.

Illy

Re: HTTPS://dolledeals.shop via MOLLIE

Bericht door Illy »

Geen KVK, geen contactgegevens, geen vestigingsplaats, geen telefoonnummer, geen BTW-identificatienummer.

Domain:dolledeals.shop
Registrar:Tucows Domains Inc.
Registered On:2021-04-13
Expires On:2022-04-13
Updated On:2021-04-13
Status:clientTransferProhibited
clientUpdateProhibited
addPeriod
Name Servers:ns-cloud-d1.googledomains.com
ns-cloud-d2.googledomains.com
ns-cloud-d3.googledomains.com
ns-cloud-d4.googledomains.com

willy123

Bericht door willy123 »

Hallo!

Ik had er ook niet voor moeten vallen; als het een te goede deal is, dan is het vaak nep. Had met Ideal betaald, (wat je niet zomaar voor elkaar krijgt zonder KVK).

Anyway, iedereen die is opgelicht, willen jullie mij mailen? Ik ga kijken wat ik hierin kan betekenen voor iedereen, maar geen beloftes.

[email protected]

Nodig:
contact gegevens: je email adres voor contact. (en als je wil, graag ook 06)
Email van bestelling doorsturen;
Screenshot van betaling, ideal. (Wel je IBAN grotendeels onzichtbaar maken)

Morgen (vandaag zondag) ga ik met Mollie bellen, het betaal platform dat voor mij in iedergeval de transactie heeft verwerkt. Ik wil kijken of het mogelijk is erachter te komen wie achter deze scam zat, en of we ons geld terug kunnen krijgen.

Met vriendelijke groet,

William

ppebesma

Bericht door ppebesma »

helaas ook opgelicht door hun dacht mooie zitzak voor de verjaardag van mijn dochter van 11 te bestellen waar ze zelf voor gespaard had. maar dus niks gekregen en als je mail stuurd krijg je standaard bericht het is onderweg dank u voor u geduld, maar op verdere mails geen reacties. 😢😠weg geld

Illy

Bericht door Illy »

Wesley84

Bericht door Wesley84 »

Zelfde hier, dacht een zitzak te kopen en die [...] zijn dus gewoon oplichters, met ideal betaald zag wel kvk nummer en alles.... graag zou ik deze gasten persoonlijk willen vinden en alles uit hun knijpen wat er in zit
Laatst gewijzigd door Moderator op 12-05-2021 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tut tut, dat gescheld..

Jurgen Vdd

Bericht door Jurgen Vdd »

Ook wij zijn er ingelopen vrezen we...

Deze advertentie was te zien op Facebook waardoor wij zo een zitzak besteld hadden.

Maar nadat we betaald hadden kregen we al argwaan omdat we niets van bevestigingsmail kregen.

Na een maand nog steeds niets ontvangen...

EvelinePiek

Bericht door EvelinePiek »

Hallo allen,

Ook ik ben er ingetuind. Wat een vuile oplichters, en balen van mijn zuur gespaarde centen.

Als iemand nog een mogelijkheid weet om het geld terug te halen dan hoor ik dit heel graag!

Groetjes,
Eveline

MCVeerb79

Bericht door MCVeerb79 »

Ook ik ben erin getuind :(
Zitzak besteld, niets ontvangen. Geld kwijt.
Facebook pagina bestaat niet meer,
Winkel pagina start met bericht over excuus voor vertraging
Contact kan alleen via het bekende Gmail adres waar een automatische reactie vandaan komt.

Als iemand weet hoe het geld terug te krijgen????? Heel graag, want het is ruim een week boodschappengeld voor mij.

Mara
Laatst gewijzigd door MCVeerb79 op 28-05-2021 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

TBakker

Bericht door TBakker »

Ook ik helaas... Geen product na betaling ontvangen. Bestelling geplaatst op 15 april en betaald via Ideal.
Na 14 dagen gemaild en kreeg direct een automatisch bericht terug met de mededeling. Uw bestelling is onderweg.
Afgewacht... Na 2 weken opnieuw gemaild... Weer hetzelfde bericht. In tegenstelling wat ik hier lees heb ik wel een bestelbevestiging gehad direct na betaling.
En wat nu? Kunnen we iets gezamenlijk doen?

Illy

Bericht door Illy »

TBakker schreef:
07-06-2021 22:50
Ook ik helaas... Geen product na betaling ontvangen. Bestelling geplaatst op 15 april en betaald via Ideal.
Na 14 dagen gemaild en kreeg direct een automatisch bericht terug met de mededeling. Uw bestelling is onderweg.
Afgewacht... Na 2 weken opnieuw gemaild... Weer hetzelfde bericht. In tegenstelling wat ik hier lees heb ik wel een bestelbevestiging gehad direct na betaling.
En wat nu? Kunnen we iets gezamenlijk doen?
In ieder geval aangifte doen…. Minder dan 4 gedupeerden hebben aangifte gedaan.

https://dolledeals.shop/ Onvoldoende meldingen

Plaats reactie