Heeft iemand negatieve ervaringen met Fietsklik.nl (Leraq)

Johanvb

Heeft iemand negatieve ervaringen met Fietsklik.nl (Leraq)

Bericht door Johanvb » 12-12-2017 12:37

Enige tijd geleden heb ik spullen besteld via http://www.fietsklik.nl. Een bedrijf waar de ANWB ook zaken mee doet (deed?).
Toen ik echter wel een bevestiging van betaling kreeg maar steeds maar niets hoorde over een verzendmoment ging ik wat verder graven op het internet.
Toen bleek dat er een paar personen waren die al maanden op hun spullen aan het wachten waren ben ik verder gaan graven.
Ik kreeg vervolgens geen reactie op het mailadres (zie hieronder) en op Twitter was de laatste reactie van eind 2016.
Op zoek naar de KvK meldingen bleek dat Fietsklik B.V. op 30-11-2017 opgegaan/overgenomen door Spec | M3F B.V., KVK 54141109 en vervolgens op dezelfde dag opgegaan is in Leraque III B.V., KVK 34240349

Ik ben inmiddels achter twee telefoonnummers gekomen waarop het laatste bedrijf bereikbaar zou moeten zijn.
06 51609139 Schakelt direct over naar voicemail.
[nummer blijkt van een ander bedrijf te zijn] Het telefoonnummer blijkt van een Supermarkt uit Amstelveen te zijn.

Zijn er mensen die in de afgelopen maand succesvol een product geleverd hebben gekregen van dit bedrijf?

Gevonden gegevens:

Fietsklik B.V.
[adres verwijderd door moderator]
Loosdrecht
Nederland
KVK: 57544735
BTW: NL852627038B01
[email protected]***.com

Betrokken B.V.'s
Spec | M3F B.V.

Leraque III B.V.
06 51609139
[020 nummer dat bij sommige KvK meldingen staat blijkt van een ander bedrijf te zijn]

Plaats reactie