Gedupeerd door TVreus: nieuwe televisie heeft gebreken en problemen worden niet naar tevredenheid opgelost

annaleevanhintum

Gedupeerd door TVreus: nieuwe televisie heeft gebreken en problemen worden niet naar tevredenheid opgelost

Bericht door annaleevanhintum »

Ik ben op zoek naar meer gedupeerden van tvreus. Neem contact met mij op, samen staan we sterker dan alleen.

Ik zal mijn verhaal vertellen in het kort. Vorig jaar juli hebben wij een televisie besteld, deze werd naar behoren geleverd. Echter had de televisie direct al gebreken. Zo viel deze soms ineens uit of deed het geluid het gewoonweg niet. Daarom namen wij contact op met tvreus, wij hebben immers recht op een deugdelijk product. Tvreus beweerde dat zij driemaal een monteur mochten sturen. Dit was al in strijd met de wet (burgerlijk wetboek 6 onder B artikel 236). Maar goed, zogezegd driemaal een monteur geweest en de televisie werkte nog steeds niet naar behoren. Ondertussen waren we dan ook alweer enkele maanden verder.

Ze kwamen met een omruilvoorstel, een andere televisie, met een waarde van ongeveer €700,- minder. Dit aanbod hebben wij afgeslagen, mede omdat wij niks meer met tvreus te maken wilden hebben. Telefonisch is toen een creditering van het volledige aankoopbedrag toegezegd. Echter hebben wij dit bedrag van €2898,- nog steeds niet ontvangen. Wij hebben zelfs al een jurist in de armen geslagen maar ook dit zonder succes en weer een prijskaartje van om en nabij €600,- Aangezien het starten van een procedure erg veel geld kost ben ik opzoek naar anderen gedupeerden om zo een dossier op te kunnen bouwen en dit bedrijf op zijn plek te zetten, deze plek is namelijk niet boven de wet.

Omdat tvreus elke vorm van medewerking afwimpelt en ons ondertussen al wel 30 keer zou terug bellen, ga ik hier niet meer op wachten.

Heb jij ook zo een verhaal, neem dan alsjeblieft contact met mij op. Ik heb al anderen gedupeerden gesproken, samen staan we een stuk sterker en krijgen we misschien wel waar we recht op hebben.
Laatst gewijzigd door Moderator op 06-07-2021 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

Plaats reactie