Forskolin Naturals

feetje

Forskolin Naturals

Bericht door feetje » 11-09-2016 12:05

Via een link kun je gratis 2 weken Forkolin naturals + detox bestellen om uit te proberen omdat ze zo overtuigd waren van het product.
Ik heb dus besteld en aan het eind stond een bedrag dat het normaal kost en daaronder wat ik moest betalen 0 euro dus.
Het product heb ik gewoon gekregen maar nu moet ik ineens het volle bedrag gaan betalen! (Meer dan 100 euro) Ze sturen je meer op en dat moet je dan dus terug sturen maar dit staat nergens vermeld. Telefonisch krijg je ze niet te pakken en via de mail duurt een het lang voor je er reactie krijgt en de reactie die je krijgt is de standaard reactie dat je na 2 weken kunt terug sturen maar inmiddels is dat al voorbij en de aanmnaningen zijn dan al binnen.

Die heeft ook deze ervaring en hoe los je dit op ?

DenW

Re: Forskolin Naturals

Bericht door DenW » 30-09-2016 11:35

Hoi,

Als je via Google zoekt staat daar dat je Forskolin 14 dagen kosteloos kan testen. Vervolgens als je op de site komt word je daar gewezen op "14 dagen retourrecht". Als je dan naar het retourformulier (RMA) gaat zie je daar staan dat je 14 dagen bedenktijd hebt, maar het terug moet sturen op de 14e dag. Dat zijn dus al geen 14 dagen "kosteloos" testen.

Echter, wanneer je een RMA verzoek verstuurd kan het tot 24 uur duren tot je goedkeuring krijgt. (Weer een dag eraf smokkelen).

In mijn ogen zijn het oplichters.

Als je even kijkt op de website van de Consumentenbond onder Retourneren dan lees je daar dat je binnen 14 dagen moet laten weten van de koop af te zien, en dat je daarna nog 14 dagen de tijd hebt om het product terug te sturen.

Manus melkkoker

Bericht door Manus melkkoker » 12-10-2016 22:11

Ik begrijp niet dat u zoveel moeite doet om oplichters 'te vriend te houden'.
Als u het bewijs heeft dat het 2 weken gratis is, laat het dan maar voor de rechter komen.
Dreig hier ook vooral/uitdrukkelijk mee jegens een oplichter.
Laat u vooral niet afschrikken door aanmanningen of wat dan ook. Er kan pas beslag worden gelegd wanneer een gerechtsdeurwaarder hier goedkeuring van krijgt van een rechter. Dan moet er dus een uitspraak komen van de rechter en die gaat voor dit soort zaken zeker geen goedkeuring geven, u kunt het verhaal immers prima tegenspreken/tegenbewijs leveren.
Hiermee dreigen naar een oplichter geeft een goede blijk dat u écht niets gaat betalen en er géén geld te halen valt.
1 harde mail of telefoontje volstaat en dan is het klaar.

Indien u steeds (belachelijke) formulieren blijft invullen en doet wat zij willen, blijven zij denken dat u op den duur toch zwicht en alsnog zult gaan betalen (mogelijk zelfs inclusief herinneringskosten, aanmanningskosten, administratieve kosten).

Ze spelen in op uw angst voor deurwaarders en soortgelijk tramalant.
Ze doen net alsof zij de juiste gerechtelijke procedures naleven, maar vergeet aub niet dat zij in eerste aanleg incorrect en onrechtmatig handelen.

Kort gezegd; laat je leven niet leiden door zulke pannekoeken ;-)

zomaariets

Bericht door zomaariets » 09-12-2016 13:17

Ben het met de voorgaande spreker geheel eens.
Ik krijg binnenkort de waarschijnlijk de deurwaarder op de stoep.
Ik was een dag te laat met terugsturen.
Heb daar een goede en niet zon plezierige reden voor opgegeven.
Maar daar hebben ze niets mee.
Laat ze maar komen ik ben er klaar voor.
Lees in de verhalen dat ze volgens de consumenten bond er helemaal naast zitten.
Groet Nico

reneeke72

Bericht door reneeke72 » 09-01-2017 21:05

Hoi,
wij hadden begin december 2016 bij Forskolin Naturals ook het testpakket besteld. Helaas en misschien wel logisch, maar het werkte bij ons ook niet. Ik had reeds betaald dus dacht daar gaan je centen. Toch heb ik de pillen maar teruggestuurd binnen de gestelde termijn en tijd. Tot mijn verbazing kreeg ik op 21 december een mail waarin mijn RMA werd goedgekeurd en waarin werd aangegeven dat het geld retour werd gestort. Na enige tijd had ik nog geen geld ontvangen. Hier diverse keren over gemaild. Iedere keer kreeg ik te horen dat de RMA nog niet was afgehandeld, maar dat ik mijn geld zo snel mogelijk terug op mijn rekening zou krijgen gestort. Op 9 januari 2017 heb ik nog maar een keer een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten. Toevallig zag ik later die dag dat ik inderdaad mijn geld terug had gekregen op mijn rekening. Dat moet mijn laatste mail hebben gekruist, want het kan nooit in een paar uur op mijn rekening staan. In mijn geval heeft het dus wel wat voeten in aarde gehad, maar heb wel het beloofde geld terug op mijn rekening gekregen. Forskolin Naturals werkte in mijn geval dus niet snel en soepel, maar ze hebben zich wel aan de belofte gehouden dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik hoop dat dit voor meer mensen gaat gelden.

Lang gedacht of ik deze review zou plaatsen, maar ondanks dat het lang heeft geduurd en genoeg ergernis heeft opgewekt wil ik toch melden dat in mijn geval het geld retour is.

Annie1966

Bericht door Annie1966 » 16-01-2017 22:26

ergens wist ik in mijn achterhoofd dat er een addertje onder het gras zat. ik stuur het meteen weer terug. vandaag net opgehaald van postkantoor.
ik vind alleen dat ze het mensen erg moeilijk maken. er mogen geen stickers op de verpakken geplakt worden. en ook geen plakband.
hoe moet ik dan het doosje dichtplakken?

Verpak de retourzending goed, zodat de productverpakking ongeschonden blijft. Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de productverpakking. :(

maar ik moet wel stickers opplakken met mijn naam en adres ect. en een sticker met hun adres. vreemd hé?
Plak ons vestigingsadres op het pakket, vergeet daarnaast niet om het afzender adres op het pakket te plakken. hoe dan? stickers heb ik niet. :(
reken erop dat ik dit zooitje aangetekend ga op sturen. wee het gebeente dat ze beweren dat ze het niet hebben gekregen. :x
ik kan het met de code volgen via post nl. en ik betaal geen cent.
dit is ook leuk! Pakketten die niet voorzien zijn van een RMA-nummer en een afzender adres aan de buitenkzijde van het pakket worden niet aangenomen. :x

Annie1966

Bericht door Annie1966 » 19-01-2017 13:45

oh shit oh shit. :( :( :( :( :(
op de site van forskolin staat alleen afterpay?
die pillen heb ik allang weer terug gestuurd. dus niet meer in mijn bezit.
de bon met code van post nl heb ik nog. dit is het bewijs dat ik het heb terug gestuurd.
krijg ik een mail ban Billink bv Rotterdam. of ik ff 99.91 moet betalen. voor 02-02-2017.
ga ik niet doen. want die pillen heb ik niet. ik betaal niet wat ik niet in mijn bezit heb.
er word inderdaad gedreigd met deurwaarders ect. en trouwens ik heb nog nooit van dit bedrijf gehoord. kan iemand me zeggen hoe ik hieraf kom? moet ik ze bewijzen met die bon van post nl dat ik het niet meer in mijn bezit heb. :( :( :(
hebben er meer mensen een mail gekregen Billink bv Rotterdam? ik dacht aan oplichting. en heb de mail gewoon verwijderd. maar ik krijg het knap benauwd. help.

berna.ozturk
Contacteer:

Bericht door berna.ozturk » 21-01-2017 23:28

hallo,

ik heb namelijk ook dezelfde fout gemaakt hoe hebben jullie dit opgelost ik heb het vandaag pas besteld.
Wat moet ik doen als ik het thuis krijg meteen terugsturen? of niks..
Hebben jullie iets van deurwaarde gekregen? Mijn ouders vermoorden mij dan hihi :(
HELP mij aub! :roll: :( :( :( :( :( :( :( :( :(

fransman1958

Bericht door fransman1958 » 25-01-2017 14:38

Ben op dezelfde manier ook uit de tent gelokt om het 14 dagen te gaan proberen. Na enkele dagen geen bewijs van werking gebeld met bralex en moest een vragenlijst invullen voor terugzenden. Na 10 dagen potjes terug gestuurd en aangetekend natuurlijk. Gebeld weer met bralex dat het onderweg was.......maar dat mocht niet. Moest wachten op goedkeuring en wel een aantal dagen later een afkeuring. Weer gebeld maar ze hadden het doorgegeven aan afterpay ofwel webcasco. Dit alles gebeurde eind september en deze week lag er een ambtelijk stuk in de brievenbus met het bericht dat het 14 maart voorkomt in zwolle. Heb wel zoveel bewijzen dat ik ernaar toe ga. frans

Djek

Bericht door Djek » 30-01-2017 16:01

Wat moet ik doen nu ik voor 1 maand capsules heb ontvangen en na 5 dagen een rekening van € 99,00.
Terugsturen en niet betalen en een reactie afwachten?
Of om ellende te voorkomen toch maar betalen?

Marleen56

Bericht door Marleen56 » 07-02-2017 14:16

Vorige week kreeg ik tussen al de reclameboodschappen op mijn pc 'teveel buikvet ?'. Puur uit interesse erop geklikt en kwam ik op de website van Forskolin. Men kon het nu gratis uitproberen gedurende 14 dagen! Dat is meegenomen, dacht ik! Ik vul al mijn gegevens in maar voor ik het goed en wel besef heb ik dus een bestelling geplaatst. Men vraagt geen bevestiging en men krijgt ook geen rekening. De volgende dag wordt mijn pakketje al geleverd, ook zonder rekening of enig formulier. Enkele dagen later ontvang ik dan plots een factuur van Billink.nl voor een bedrag van 99,91 €. Hier ga ik helemaal niet mee akkoord dus ik probeer telefonisch contact op te nemen met Forskolin. Na meer dan 40 min. stond ik nog steeds in de wachtrij en heb dan maar de telefoon opgelegd. Volgende dag opnieuw een poging gedaan en gelukkig kreeg ik nu wel binnen een redelijke termijn een persoon aan de lijn. Resultaat: ik mag het product terugzenden maar moet wel de verzendkosten betalen en mag de factuur van Billink negeren. In België moeten de retourskosten voor artikelen besteld via internet gratis kunnen worden teruggezonden.
Afwachten nu maar of mijn factuur bij Billink inderdaad geannuleerd wordt.
Of de pillen werken, weet ik niet want ik heb ze maar 2 dagen gebruikt.

Jasper van Dijk

Bericht door Jasper van Dijk » 07-02-2017 20:52

Zojuist iedereens bericht gelezen.
Ik heb zelf een webwinkel en wil graag als eerste iedereen die bang is dat hij het niet terug kan sturen gerust stellen.
Forskolin geeft aan op de site dat je het ''gemakkelijk via een retourformulier'' kunt terug sturen. Een retourformulier is iets anders dan een RMA, hier liegen ze dus al over.
IEDEREEN heeft het recht om binnen 14 DAGEN zijn aankoop zonder enige verklaring terug te sturen.
Daarnaast is een webwinkel VERPLICHT om, mocht de koper de gehele aankoop terug sturen, het totale bedrag + de verzendkosten die de koper maakt te vergoeden, als ze geen inschatting hebben gegeven van deze kosten. Doen ze dit niet, dan kun je ze aanklagen en dus een deurwaarder op hun afsturen. Hoezo omgekeerde wereld ineens;)
Ik kan nergens op de website van Forskolin vinden wat de kosten zijn van het terugsturen, dus MOETEN ze deze kosten ook vergoeden.

Een RMA is er voor als een product defect is of je wilt terug vallen op je garantierecht. Een RMA is dus niet van toepassing binnen de 14 dagen van het ontvangen van de bestelling.

Ik hoop dat dit iedereen een beetje helpt in zijn onrust over het terugsturen. Mochten ze je dus ''naaien'', dan net zolang aan de telefoon hangen tot je iemand hebt en gewoon oplezen wat ik net heb gezegd, dan schrikken ze wel;)
Ik ga in ieder geval mijn nog niet betaalde aankoop terug sturen!

Succes allemaal!

Topspin1852

Bericht door Topspin1852 » 22-02-2017 00:34

Ik heb exact DEZELFDE ervaring dan velen anderen; er wordt een testzending tegen € 0 aangeboden en vervolgens krijg ik een rekening via billink achteraf betalen, Bralex Webshops BV.V. uit Groningen een rekening van € 99,00 !

Een PDF NIET toegestaan als bijlage?
Onder wélke steen komen jullie vandaan?
Hallo dit is 2017 !!!!!!

De genoemde rekening via mijn e-mail is een PDF file dus..... zoek het maar uit dilettanten!

veroniquepl

Bericht door veroniquepl » 24-02-2017 15:45

Ook ik heb de pillen van Forskolin besteld. na 9 dagen heb ik per mail gemeld dat ik ze terug wilde sturen. Moest toen wachten op een nummer en een goedkeuring. Deze kreeg ik een dag later alleen was ik toen niet meer in de gelegenheid het naar de post te brengen waardoor het pakketje volgens hen 1 dag te laat is binnen gekomen. nu krijg ik aanmaningen van Billink met extra kosten. Ik heb ConsuWijzer geraadpleegd en die zeggen dat het helemaal niet mag wat Forskolin doet, en dat ik in mijn recht sta. Ben nu al een maand heen en weer aan het mailen. Heb inmiddels een klacht ingediend bij de fraude desk en bij de politie op de site.

Kunnen we niet met zijn allen een klacht tegen dit bedrijf in dienen. Misschien kan AvroTros Opgelicht ?! ons wel helpen

Tommy70

Bericht door Tommy70 » 09-03-2017 23:18

Ik maakte ook gebruik van de gratis testfase en opende het product.
Ik stuurde zojuist hierover zojuist onderstaande mail:

ordernummer: xxxxxx
RMA nummer: xxxx

Beste medewerker,

Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod van het gratis testen van uw product 'forskolin naturalis'. Dit product is door mij in ontvangst genomen op 6 maart j.l. Vandaag ontving ik hiervoor abusievelijk een digitale factuur, reeds voordat de testfase is verstreken. De informatievoorziening over uw aanbod is echter incorrect, misleidend en wettelijk onrechtmatig. De kosten tijdens de online bestelling zijn zichtbaar €0,00, terwijl er enkele dagen na ontvangst, al tijdens de testperiode een factuur wordt gestuurd van € 99.91 volgens het 'achteraf betalen principe'. Er kan echter geen sprake zijn van 'achteraf betalen', aangezien er nog sprake is van de gratis testfase en er al wordt gefactureerd voordat de consument kan besluiten of de levering gecontinueerd dient te worden. Van het vermelde bedrag nergens melding gedaan in tijdens de bestelprocedure. De retourperiode ligt tevens binnen de testperiode waardoor retournering redelijkerwijs niet kan plaatsvinden na afloop van de gratis testfase. Dit wordt nog vertraagd doordat de consument afhankelijk is van een RMA procedure. Een RMA is bedoeld voor een ondeugdelijk product of wanneer de consument gebruik wenst te maken van het wettelijke garantierecht. Dit is echter niet het geval. Een RMA is dus niet van toepassing binnen de 14 dagen van het ontvangen van de bestelling. Binnen 14 dagen na bevestiging van ontvangst van dit bericht zal ik het product retourneren. Ik vertrouw op een juiste en spoedige afhandeling van retournering.

Met vriendelijke groet,
xxxxx
Factuurnummer: xxxxxxxx
ordernummer: xxxxxx
RMA nummer: xxxx

Plaats reactie