Forskolin Naturals

Anita hanot

Re: Forskolin Naturals

Bericht door Anita hanot » 15-08-2017 16:16

Hallo, ik kreeg in eens reclame van forskolin voor buikvet en je beter te voelen dus heb ik daar op geklikt.
Ik had natuurlijk beter moeten na denken maar ja je hebt toch wat vertrouwen.
Dus heb ik dat besteld voor 14 dagen proef ,ik heb het uitgeprobeerd maar echt niks gemerkt en ben er mee gestop.
Maar wat ik niet wist was dat ik ze moest terug sturen binnen de 14dagen ,want ik vond het al zo gek dat het 2volle doosjes waren.
Nu krijg ik een rekening van 139 euro dat is toch schandalig ik ga er echt niet mee accoord maar weet ook niet echt wat ik moet doen we kunnen beter allemaal samen spannen tegen deze oplichters.
Want ik vraag me ook af wat er met de pilletjes gebeurt die we terug sturen !!!
Die verkopen ze gewoon weer verder dan kan toch echt niet schandalig gewoon.
Ik vraag mij af moet ik schrik hebben voor al die dreigementen die ze mij sturen over deurwaarders en zo

Astrid63

Bericht door Astrid63 » 21-08-2017 10:27

Je moet het Forskolin niet aansmeren dat de gemiddelde consument niet goed leest.
Ik heb het na 10 dagen retourgemeld (nog niet betaald) en het was geen probleem....

marja.kramer
Contacteer:

Bericht door marja.kramer » 27-08-2017 10:49

Goedemorgen allemaal
ook ik heb die pillen besteld ik heb ze gister ontvangen
en vanmorgen begonnen met innemen ,maar nu las ik dit allemaal
ik heb de pillen weer in de doos gedaan en dichtgeplakt word morgen terug gestuurd
en heb Forskolin een mail gestuurd kijken hoe het afloopt
vr groet Marja

Mik

Bericht door Mik » 02-09-2017 13:47

Hallo,
heb ook besteld later zag ik dit☹️ bed snel consumentenbond gebeld! Die zijden gewoon mail stuten om het ( contract) de bestelling af te zegen, daarmee sta je volledig in je recht omdat je met een internetkoop 14 de tijd heb om het terug te sturen! Heb het nu gelijk met postbode mee terug gestuurd, ben benieuwd wat er nu gebeurd. Wat zijn jullie ervaringen?

groe1331

Bericht door groe1331 » 18-09-2017 12:49

Ook ik krijg na de proefzending een rekening van 99 euro en heb al twee keer een mail teruggestuurd dat ik niet van plan ben die te betalen. Ik heb alleen een proefpakket besteld en geen vervolgbestelling, die overigens ook niet is geleverd.
Ik ga dus niet betalen en hoop dat Avro/Tros een uitzending aan deze oplichters gaat besteden.
Laat ze maar komen met hun dreigementen..
Ien Groenewegen

Matel

Bericht door Matel » 26-09-2017 21:51

Inmiddels is er bij mij een tweede incassobureau opgezet en het bedrag is verlaagd. Niet de dreigende taal en de eis om te betalen. Ik heb mijn volledige correspondentie toegestuurd aan dit bureau, met de waarschuwing niet met deze zaak in zee te gaan! Forskolin kan ik nog steeds niet bereiken; ze hebben de communicatie met mij geblokkeerd. Mijn naam wordt geschaad en de druk en de dreigende taal vergt uiteindelijk toch energie die ik anders ergens anders aan had kunnen besteden. Overigens lijkt dit bedrijf eerst in Engeland te hebben geopereerd.... daar lijken ze niet meer welkom liet ik mij vertellen.
Storend is dat dit bedrijf zo met mensen omgaat. En de klantvriendelijkheid ver te zoeken lijkt. Het moet inderdaad stoppen. Ik hoop op gerechtigheid en een gevraagde vergoeding van de uren die ik hieraan kwijt ben!

Wendydejongvis

Bericht door Wendydejongvis » 17-10-2017 20:36

Ook ik ben helaas opgelicht (ik weet het super stom) . Na heel veel mailverkeer zonder succes, heb ik contact opgenomen met consuwijzer. Zij hebben me uitgelegd dat er sprake is van misleidende verkoop, daar er gepretendeerd werd dat het om gratis te testen producten, waar je achteraf toch de rekening van gepresenteerd krijgt. Consuwijzer heeft me echter geattendeerd op het volgende recht van consumenten die slachtoffer zijn van misleidende verkoop: “ vernietiging overeenkomst wegens een oneerlijke handelspraktijk.
Via de volgende link consuwijzer.nl/voorbeeldbrief zijn voorbeeldbrieven te vinden en in ‘word’ te downloaden. Dit resulteerde bij mij in de volgende brief. Desalniettemin houdt forskolin forte haar poot stijf en blijven ze reageren met mailtjes die mij verantwoordelijk stellen voor het niet goed inlezen van de algemene voorwaarden. Morgen zal ik een klacht indienen , zoals mij is geadviseerd door consuwijzer.
Bij deze de brief ter inspiratie. Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen . Dit moet namelijk dringend stoppen met zoveel klanten die hiervan de dupe zijn .

Onderwerp: Vernietiging overeenkomst wegens een oneerlijke handelspraktijk

Geachte heer of mevrouw,

Begin juli 2017 sloten wij een overeenkomst voor de afslankproducten van forskolin forte . Met deze brief laat ik u weten dat ik de overeenkomst vernietig op grond van een oneerlijke handelspraktijk.

Wat is het probleem?

Op grond van de door u verstrekte informatie meende ik een overeenkomst te zijn aangegaan voor gratis gebruik van de afslankproducten van forskolin forte. In de kleine lettertjes had ik kennelijk moeten lezen dat ik wel degelijk voor de producten diende te betalen. Echter, het woord gratis is in deze misleidend en is volgens de consuwijzer voldoende om overeenkomst te vernietigen. Als ik wel de juiste informatie van u had gekregen, dan had ik namelijk geen overeenkomst gesloten.

Hoe is dit wettelijk geregeld?

Bedrijven moeten eerlijk te werk gaan als zij producten en diensten aan consumenten verkopen. Zij mogen de consument niet misleiden of agressief benaderen. Dat staat in de Wet Oneerlijke Handelspraktijken. Heeft de consument een overeenkomst gesloten als gevolg van een oneerlijke handelspraktijk? Dan kan de consument de overeenkomst vernietigen. Dit betekent dat de consument niet meer aan de overeenkomst gebonden is. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. Wilt u de regels nalezen? Kijkt u dan op de website van ACM, http://www.acm.nl, klik op ‘onderwerpen’ en kies vervolgens voor ‘informatie voor ondernemers’.

Wat verwacht ik van u?

Ik verzoek u vriendelijk om de aanmaningen via Billink te stoppen en de betaling van 140,15 Euro te annuleren Ik heb de producten al per aangetekende brief aan u geretourneerd.

Biedt u geen oplossing?

Dan dien ik via het consumentenloket van ACM, ConsuWijzer, hierover een klacht in. Het is dan aan u om eventueel een klacht in te dienen bij de geschillencommissie/rechter. Ik ben door verschillende professionals geïnformeerd dat ik wel degelijk in mijn recht sta. Ik vertrouw er zodoende op dat het niet zo ver hoeft te komen.

Uw reactie per per e-mail zie ik graag binnen twee weken tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Wendy de Jong-Vis

Wendydejongvis

Bericht door Wendydejongvis » 18-10-2017 10:12

Ik heb zojuist weer een klacht ingrediënt via de consuwijzer. Ik wil een ieder van jullie oproepen om ook contact op te nemen met consuwijzer, die zal aangeven dat hier sprake is van misleiding en zal adviseren middels ‘voorbeeldbrieven’ de verklaring te overeenkomst te vernietigingen op basis van een oneerlijke handelspraktijk. Op het moment dat het ACM hier tientallen klachten van binnenkrijgt kan er onderzoek gestart worden .

peet van wijk

Bericht door peet van wijk » 17-11-2017 13:53

Ook ik heb nu met de firma Natucap een dingentje. Ik heb via de website hun producten besteld aangezien ik vanuit hun verhaal op de website heb begrepen dat de producten gratis waren. Na enkele weken krijg dus toch een rekening met ook nog boetes aangezien ik hun rekeningen niet heb betaald. Deze factuur is afkomstig van een bedrijf dat ik niet ken en ook geen verbintenis mee heb. Hierbij Natucap getracht te bereiken. Helaas naast dat een telefoontje naar hun ook geld kost zijn ze verder niet bereikbaar. Ook het bedrijf dat de facturen verzend waarschijnlijk voor Natucap is niet bereikbaar.

Nu dus het incasso bureau gebeld, waar ik wel netjes te woord wordt gestaan. Heeft vermeld dat zijn mijn klacht hebben begrepen en dit zullen doorgeven aan Natucap.

Is dit alles nu geen oplichting of hoe is dit dan? Na bestudering van hun website ook nog het volgende. De site van destijds waarop ik heb geklikt is er niet meer. Nu staat er dat je het product 14 dagen mag proberen, maar dat wanneer een potje is geopend je het niet meer mag terugsturen. Hoe kan je het dan nog uit proberen? Het wordt volgens mij tijd dat dit bedrijf uit de lucht wordt gehaald

Trudy61

Bericht door Trudy61 » 02-12-2017 20:00

Ook ik ben al maanden in discussie met Natucap B.V. en Billink. Nu is mijn dossier weer doorgestuurd naar CIB.
Ik kna mij eerlijk gezegd niet herinneren waar en hoe ik met ze in aanraking gekomen ben. Mijn man is 9 juli jl. overleden en heb in die periode niet alles goed opgeslagen. Pakketje door omstandigheden dus ook te laat retour gestuurd, stond ongeopend in een hoekje. Maar uiteindelijk dus op de post gedaan en ze gemaild wat de omstandigheden waren waardoor het iets langer geduurd heeft. Nou daar waren ze dus helemaal niet gevoelig voor. Want hij was toch overleden op 9 juli, dus moest ik in augustus er toch wel klaar mee zijn. Je begrijpt dat het stoom mijn oren uitkwam. Of ik dan wel de verzendkosten wilde betalen, ik heb gezegd dat ik de retourzending al betaald had en dat het voor mij mede gezien hun ongevoelige reactie klaar was. Vanaf dat moment aan het mailen geweest met Billink, wordt je van het kastje naar de muur gestuurd .
Nu dus een schrijven van CIB en het is inmiddels een bedrag van een kleine 141,-- euro's.
Hoe nu te handelen?

Alvast bedankt.

damema

Bericht door damema » 03-12-2017 22:53

Ik ben géén gedupeerde, maar maakte toch een groep aan. Samen kunnen wij elkaar helpen. Wordt dus lid!
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1627773748

Plaats reactie