Forskolin Naturals

marijn smits

Re: Forskolin Naturals

Bericht door marijn smits » 14-03-2017 17:16

L.s., (Bralex Webshops en Billink)

Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod Bralex Webshops voor het gratis testen van uw product 'forskolin naturalis'. De informatievoorziening over uw aanbod is echter incorrect, misleidend en wettelijk onrechtmatig. De kosten tijdens de online bestelling zijn zichtbaar €0,00. Dus ik denk baat het niet dan schaad het niet. Vervolgens volgens het 'achteraf betalen principe’ toch een factuur van € 99,91. Er kan echter geen sprake zijn van 'achteraf betalen', aangezien er nog sprake is van de gratis testfase en er al wel wordt gefactureerd voordat de consument kan besluiten of de levering gecontinueerd dient te worden. Van het vermelde bedrag nergens melding gedaan tijdens de bestelprocedure. Verder slaat om die reden de ingebrekestelling van 13 maart j.l. van Billink B.V. die ik zojuist ontvangen heb nergens op. Inclusief 2x sommatiekosten is het bedrag nu opgelopen tot een bedrag van € 124,91. En als laatste mag gezegd worden dat het product zeker niet zo effectief als Bralex doet voorkomen, beter gezegd niet effectief! Dus een continuering van deze gratis bestelling zit er zeker niet in en ook niet de betaling.

{FNAF}FreakiiGirl
Contacteer:

Bericht door {FNAF}FreakiiGirl » 16-03-2017 22:51

Ik heb precies het zelfde probleem, en ik heb er serieus stress mee! Niet alleen dat ik het moet gaan betalen, maar ik ben 17 jaar, en me ouders zal niet blij zijn. Wist ik veel dat het oplichters waren, ik wilde zo graag afvallen dat de site me zo aandrong om op te klikken :oops: ..Maar ik wil graag weten welke adres ik moet hebben om terug te sturen, open of niet open geweest. Het kan me geen zak schelen! :x

wiemeke

Bericht door wiemeke » 12-04-2017 23:56

ben ook bedonderd!!!
Heb ook aangevraagd voor gratis proefpakket.
Nadat verscheen 99.OO

Heb terug gestuurd na wat dagen hun excuus te laat
Heb moeten betalen 124.99 euro
ze hadden mij bij de deurwaarde aangegeven bij billink
Kreeg een brief van hun direkt te betalen Mocht niet eens in delen betalen.
Oplichters zijn het
Gemene streek

jadeb

Bericht door jadeb » 19-04-2017 16:36

Zelfde verhaal als velen hier. Gratis proefpakket besteld en aantal dagen later ineens een rekening van 99.00 euro. Verpakking ongeopend terug gestuurd binnen 14 dagen. Rma van goedgekeurd naar afgekeurd gegaan. Volgens hen 1 dag te laat daar binnen gekomen plus dat ze beweren dat ik een van de potjes heb geopend. nou dat heb ik niet gedaan en zojuist met hen gebeld. ik dien alles te betalen of te bewijsen dat ik het niet heb geopend. hoe dan? wat verwachten ze 24 uurs bewaking op dat pakketje in mn eigen huis? ik zeg kom je geld maar halen, ik betaal niks. heb alles opgeslagen en uitgeprint ze hebben geen poot om op te staan. dreigen met deurwaardes is wat ze gaan doen. maar daar trap ik niet in. eens zien wie de langste adem heeft. van mij krijgen ze niks :x

De Vries

Bericht door De Vries » 19-04-2017 20:06

ik heb de site bezocht van dit afslankproduct.
omdat ik zulke dingen ook nooit vertrouw heb ik ze eerst gemaild.
ik kreeg hierop netjes antwoord terug.

je krijgt deze pillen (voor 1 maand) toegestuurd.
deze mag je 10 dagen uitproberen, na die 10 dagen beslis je op je de kuur wilt doorzetten of stopt.
stop je na 10 dagen, dan moet je de overige pillen van die maand terug sturen en dan verrekenen zij de kosten.
ga je door dan betaal je de gehele kuur dus ongeveer 100 euro.

dus best duidelijk toch?

Jeweetwel

Bericht door Jeweetwel » 20-04-2017 19:19

Ik heb ook het product terug gestuurd gelijk dezelfde dag dat ik het had ontvangen, gelukkig dat ik met hun had gemailt en gevraagd had wat het na het proef pakket ging kosten. Schrok me rot zoveel :o dus gelijk terug gestuurd en heb de volgende dag een bevestiging gehad dat het afgerond zou zijn en mijn rekening geannuleerd zou worden. Hopelijk doen zij het ook met wat er gezegd wordt en dat ik geen rekening achteraf krijg. Anders wordt het rellen aan de telefoon :twisted: :lol:

Ikhaatbedriegers

Bericht door Ikhaatbedriegers » 02-05-2017 11:41

Hey, ook ik ben door de misleidende verkoop van Forskolin bedrogen geweest! Duidelijk stond er voor 10 dagen gratis testen! Ik krijg het aan en was nog met verlof, achteraf meteen een factuur van 100€ ! Ik dacht meteen die betaal ik sowieso niet ! Bedriegers! Ik heb gebeld en dan vetelden ze me dat je meteen moest testen bij aankomst van de pillen , hoe kunnen ze me dat ik godsnaam verplichten!? En dan zeggen ze dat ze hebben opgestuurd voor 30 dagen! Maar dat is hun probleem dat ze te veel opsturen want ik had voor 10 dagen GRATIS besteld! En dan zeggen ze dat ik de rest moet terug sturen op mijn kosten dan nog wel terwijl ik nogeens niet deftig heb kunnen testen en er staat op hun site vermeld dat geopende potjes niet mogen teruggestuurd worden om hygienische redenen! Dus amai wat een bedriegers en die pillen trekken op niets! Ik zal sowieso een klacht indienen wegens oplichterij bij de politie en die rommel dan maar terug sturen zeker?

Maar naar waar in Belgie?

Sonja Koper v/d Wal

Bericht door Sonja Koper v/d Wal » 02-05-2017 23:38

Blij dat ik deze reviews lees.
Ik was er niet toen het bezorgt werd vandaag.
Ga morgen naar het afhaal adres, en zend ze per direct retour afzender!
Heb dan ook nog nergens voor getekend.

Forskolin Naturals

Bericht door Forskolin Naturals » 04-05-2017 15:22

Geachte lezers,

Het is natuurlijk heel erg vervelend dat u de aanbieding verkeerd heeft begrepen en dit is absoluut niet onze bedoeling geweest.

Naar aanleiding van uw klachten willen we u het volgende berichten:

Ten tijde van uw bestelling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en dan gaan we er vanuit dat dit ook echt gelezen is, waardoor dit soort misverstanden niet kunnen ontstaan.

U heeft een bevestigingsmail ontvangen van ons en een Track ID zodat u weet wanneer het pakket geleverd zal worden op het afleveradres en u heeft een factuur ontvangen in uw e-mailbox waardoor u in principe voor de tweede keer bent geattendeerd dat u een betalingsverplichting aan bent gegaan.

Ten tijde van uw bestelling staat er wat het totale aankoopbedrag zal zijn als u na uw testperiode besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen, ook heeft u zelf de betaalmethode gekozen, aangezien er meerdere mogelijkheden zijn om te betalen. Dus het is daarom frappant dat u niet op de hoogte was van het feit dat na de testperiode het aankoopbedrag betaald dient te worden.

U heeft binnen 3 dagen na uw bestelling als het goed is daadwerkelijk het pakket ontvangen en dan kunt u de supplementen testen, wel te verstaan 10 hele dagen. Op de 10de dag dient u een keuze te maken of u doorgaat met de kuur van 30 dagen of dat u de kuur terugstuurt binnen 14 dagen.

Indien u voor het laatste had gekozen en het geopende pakket binnen 14 dagen geretourneerd had, was de factuur gecrediteerd aangezien u zich aan het retourbeleid heeft gehouden.

Voor gesloten verpakkingen geldt 14 dagen een zichttermijn en 14 dagen heeft u de tijd om het terug te sturen, nadat u wel netjes heeft gemeld dat u het pakket retour zal sturen.

Ons RMA-formulier is daarentegen geen verplichting. U mag ons tevens op andere manieren laten weten dat u van de bestelling afziet en we gaan zelfs akkoord zonder dat u ons iets vooraf meldt.

Deze gehele uitleg staat ook op de website waar u heeft besteld, hier heeft u nogmaals de links:

https://forskolinnaturals.nl/algemene-voorwaarden.html
https://forskolinnaturals.nl/retourneren.html

:idea: Voor alle klanten die de aanbieding niet goed hebben begrepen willen we alsnog een oplossing bieden.

:arrow: U kunt zich melden bij onze klantenservice door een mail te sturen met uw naam en bestelnummer.
We zullen ons dan nogmaals gaan buigen over uw kwestie en een passende oplossing bedenken.
Graag verwijzen naar dit forum.

U kunt ons bereiken via: [email protected]

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Forskolin Naturals

Lina21

Bericht door Lina21 » 10-05-2017 15:39

Hallo iedereen,

Ik heb zoals jullie enkele weken geleden dit product aangekocht met het idee een gratis proeftijd te hebben. Nu vandaag krijg ik een brief in de brievenbus met een factuur van 124 euro. Ik moet er wel bij zeggen dat ik gewoon gestopt ben in die weken met de pillen te nemen omdat er geen effecten waren. Ik heb niets proberen terug sturen, maar ben nu echt wel radeloos. Kan iemand mij helpen?

met vriendelijke groet

ditmoetstoppen

Bericht door ditmoetstoppen » 11-05-2017 09:38

is er iemand van de eerste reactie die nog nieuws geeft?ik heb ook de pillen terug gestuurd en krijg voordurend mails van billijk om te betalen....grtjs

anke.hennekens-schumacher
Contacteer:

Bericht door anke.hennekens-schumacher » 13-05-2017 14:02

Een aantal weken geleden, ook gebruikt gemaakt van het proefpakket, dat werdt aangeboden via Facebook.
Gratis stond er duidelijk.
Nu na een aantal weken krijg ik een brief , van een incassobureau, dat ze mij herhaaldelijke keren gevraagd hebben om te betalen, dit is echter niet zo, en het bedrag is 124,- inclusief incasso kosten.
Ik ben zo blij dat ik deze berichten lees, want ik ben echt geschrokken ik denk altijd dat gebeurt mij niet, maar toch.....
Ik heb een mail gestuurd naar Forskolin, maar ze draaien eromheen.
Laten we hopen dat ze snel gepakt worden zodat er niet nog meer mensen de dupe worden.
Ik begrijp niet hoe je het kan doen, mensen zo te behandelen, dan moet je toch geen geweten hebben.

ditmoetstoppen

Bericht door ditmoetstoppen » 14-05-2017 10:06

ik heb zelfs de pillen aangetekend terug gestuurd,zijn van elk potje maar 9 pilletjes van genomen....we moeten toch niet alles betalen als je ze terug stuurd?

lonneke

Bericht door lonneke » 16-05-2017 17:22

Ook ik heb deze ervaring, dit speelt nu.
Ik heb zelfs nu een rekening geregen van een Centraal Invorderings Bureau van 140,11 euro Waarvan 40 euro buitengerechtelijke kosten zijn (staat vermeld).

Ik heb met dit bureau gebeld en gesproken met een zekere mevr. Polder (met moeite kreeg ik deze naam) en verteld dat ik ze al een mail had gestuurd dat ik alleen een gratis proefflesje zou ontvangen zonder enige verdere verplichtingen... En nu dit dus.
Ik heb geen kleine letters gelezen of kunnen vinden op de advertentie die ik nu helaas niet meer op internet kan terug vinden.
Het is toch schandalig! Ik vroeg in dit gesprek of zij in mijn dossier die ze dus hadden aangemaakt... een aantekening wil zetten dat ik weiger te betalen. Na heel veel protest, zei de dame dat ze het dan e=wel zou doen.
Haar antwoord op mijn verhaal was...: Ach mevrouw u zou toch beter moeten weten, niets is voor niks in deze wereld. Ze was heel kortaf en het was een dominant onprettig gesprek.

'de zaak' is in behandeling, ik moet hun reactie verder afwachten.

Het is zonde van mijn tijd en alle aandacht die ik eraan moet geven, maar ik wil dit niet betalen.
Moet ik dit betalen volgens jullie?

Mijn mail adres: lonnekewel***@gmail.com
Mocht iemand mij erover mailen zet dan in het onderwerp: hoi lonneke n.a.v. opgelicht.

Fijne dag beste mensen.

Het is niet toegestaan persoonlijke gegevens te plaatsen op dit forum - uitwisseling kan wel via privebericht

Nicole1962

Bericht door Nicole1962 » 30-05-2017 11:55

Hallo ik ben ook bij deze opgelicht stond duidelijk gratis iemand idee waar jet het pakket naar toe kan opsturen graag naar nicolevandenber***[email protected].

Het is op dit forum niet toegestaan persoonlijke gegevens te plaatsen - contact leggen kan via een privebericht

Plaats reactie