flowzi.nl zelfde registrar als bevola.nl

Plaats reactie
Peter Claassens

flowzi.nl zelfde registrar als bevola.nl

Bericht door Peter Claassens »

En voor de tweede keer ergens ingetrapt. Bestelling gedaan bij flowzi.nl, via facebook. Artikel nog niet ontvangen, betaling van 29,95 gedaan, site verdwenen. geverifieerd, zelfde registrar als bevola.nl (bevolaa.nl) in Canada. Bericht gestuurd via Messenger, ben benieuwd of ze reageren en zo ja wanneer. Als ik vrijdag niets heb gehoord, gaan ze gelijk mee in de aangifte bij de politie.

Bas London

Re: flowzi.nl zelfde registrar als bevola.nl

Bericht door Bas London »

Op 27 februari jl. voor 29,95 mini mixer 1+1 besteld. Vandaag maar eens geprobeerd te vragen wanneer deze worden bezorgd. Site blijkt inderdaad uit de lucht te zijn. Wel een email gestuurd, maar eigenlijk verwacht ik geen antwoord als ik de meldingen over dit bedrijf zie.
Ik wacht deze week nog af en zal dan ook tot aangifte bij de politie overgaan. Balen! Gelukkig niet een heel groot bedrag, maar wilde de bestelling cadeau doen aan twee kookgekken. Dat maakt het extra zuur.

Astrid1972

Re: flowzi.nl zelfde registrar als bevola.nl

Bericht door Astrid1972 »

Helaas ben ik er ook met open ogen ingetrapt bij Flowzi.nl.
Mini mixer 1 + 1 gratis voor een bedrag van € 29,95 euro op 24 februari 2021 jl. tijd: 9:08 uur besteld en betaald met iDeal en tot heden niks mogen ontvangen. Website is onbereikbaar en mails komen per direct terug. Ik heb ook aangifte gedaan bij de Politie 👮‍♀️

Ik eis toch echter wel mijn bedrag van € 29,95 euro terug of alsnog de 2 mini mixers waar ik voor betaald hebt.

Ik ga dit ook verder bekend en melding van maken.

Ik ben er misschien dit keer ingetrapt maar gelijk leer geld voor de volgende keer. Ik was al sceptisch en extra voorzichtig met en op internet maar nu helemaal.

Wees voorzichtig op internet mensen een gewaarschuwd mens geldt voor 2

Controleer op KVK, BTW en wat voor bankrekeningnummer ze hebben.
DE is buitenlandse bank

Met vriendelijke groet,

Plaats reactie