Fietsnavigatie shop .nl is oplichterij

CodeC

Re: Fietsnavigatie shop .nl is oplichterij

Bericht door CodeC » 31-07-2018 02:08

De Kamer van Koophandel heeft recent in de Staatscourant de volgende twee mededelingen openbaar gepubliceerd over Adancope Management BV:

⚌ 2017-03-13: Nieuwe inschrijving: Per 9-3-2017 is Bestuurder [verwijderd door moderator] in functie getreden.
⚌ 2017-03-13: Nieuwe inschrijving: Zetel: Oudenbosch, in de gemeente Halderberge. Datum akte oprichting: 9-3-2017.

Naast dit bedrijf heeft Adancope Management BV nog één andere bij de Kamer van Koophandel geregistreerde dochtermaatschappij waarvan het gedeeltelijk of volledig eigenaar is. De andere (dochter)onderneming is:
The Box Brands Netherlands BV, gelegen aan de [verwijderd door moderator] in Rotterdam (gemeente Rotterdam)
Adancope Management BV heeft geen andere bij de Kamer van Koophandel geregistreerde nevenvestigingen.
Adancope Management BV als bestuurder/gevolmachtigde:
Volgens publicaties van de Kamer van Koophandel is of was Adancope Management BV bestuurder of gevolmachtigde bij de volgende rechtsperson:
The Box Brands Netherlands BV, gevestigd aan de [verwijderd door moderator] in Rotterdam (gemeente Rotterdam).

CodeC

Bericht door CodeC » 31-07-2018 02:12

lozevisser

Bericht door lozevisser » 31-07-2018 06:19

Ikhelpmee schreef:@thanks lozevisser,

Kost 2 euro 30, maar dan heb je ook wat....kan niet tegen frauduleuze toestanden...
ik zag in je post dat je drimble hebt ontdekt, mooi, scheelt weer kvk kosten..

lozevisser

Bericht door lozevisser » 31-07-2018 06:21

Ikhelpmee schreef:http://www.theboxbrands.eu
CoC 63049953
VAT NL855071291B01

lozevisser

Bericht door lozevisser » 31-07-2018 06:23

Foei...

The Box Brands Netherlands B.V.
Hoofdvestiging

Handelsnamen

The Box Brands Netherlands B.V.

KVK 63049953
Vestigingsnr. 000032001649

Rotterdam

63049953 0000 000032001649 The Box Brands Netherlands BV. The Box Brands Netherlands BV. Groothandel in overige ...

Deze hoofdvestiging is uitgeschreven uit het Handelsregister

lozevisser

Bericht door lozevisser » 31-07-2018 06:26

dubbel foei.

Ongeldig btw-nummer voor grensoverschrijdende transacties binnen de EU (voor meer informatie, zie veelgestelde vragen 7, 11, 12, 13 en 20).
De eigenaar van het btw-nummer kan contact opnemen met de bevoegde autoriteiten om dit te laten corrigeren of uitleg te krijgen:

Adreswijzigingen moeten worden gemeld bij de kamer van koophandel. Voor andere wijzigingen moeten belastingplichtigen contact opnemen met het (plaatselijke) belastingkantoor.

Lidstaat NL
BTW-nummer NL 855071291B01
Tijdstip waarop de aanvraag werd ontvangen 2018/07/31 06:25:21

CodeC

Bericht door CodeC » 31-07-2018 11:35

Bestuurder van de vennootschap is Adancope management B.V. op haar beurt rechtsgeldig vertegenwoordigd door de heer [verwijderd door moderator]

Blond.opgelicht

Bericht door Blond.opgelicht » 31-07-2018 21:34

Ook ik ben opgelicht door fiets navigatieshop.

Op 18 mei de volgende bestelling gedaan

Bestelling #28117 (18/05/2018) gedaan.

Product Aantal Prijs
Draagtas Mio 1 €13,95
Mio Cyclo 200 West-Europa - Mio Cyclo 200 + extra houder 1 €170,00
Subtotaal: €183,95
Verzending: Gratis verzending
Betaalmethode: iDEAL
Totaal: €183,95 (inclusief €31,92 btw)

Op 23 mei de volgende e-mail gestuurd

Geachte heer/mevrouw,

Vanochtend heb ik telefonisch contact gehad met een collega van u in verband met onderstaande bestelling.

Ik heb afgelopen vrijdag de Mio Cyclo 200 met extra houder en draagtas bij u besteld en direct betaald en vervolgens hoor ik niets meer van u. Volgens uw collega zou ik een e-mail van u hebben ontvangen, maar dat is niet het geval. Uw collega vertelde mij dat de Mio Cyclo 200 niet meer leverbaar zou zijn en hiervoor de Mio Cyclo 210 in de plaats is gekomen. Hij heeft mij toegezegd dat ik hierover teruggebeld zou worden. Dit is tot op heden niet gebeurt.

Ik verzoek u per omgaande contact met mij op te nemen op onderstaand telefoonnummer m.b.t. onderstaande bestelling en met een passend voorstel te komen. Mocht ik morgen geen reactie met passend voorstel van u ontvangen, dan wens ik onderstaande bestelling te annuleren en ga ik ervan uit dat u het betaalde bedrag per omgaande terugstort.
In afwachting van uw reactie.

Op 23 mei het volgende antwoord ontvangen:

Geachte heer, mevrouw,

Ons emailadres is gewijzigd en deze email wordt daarom niet meer gelezen.
Zou u uw email opnieuw willen versturen naar [email protected]?

We zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Sportieve groeten,

http://www.fiets-navigatie-shop.nl / http://www.www.fiets-kleding-shop.nl
e
[verwijderd door moderator]
Op 24 mei de volgende mail gestuurd:

Aan: Laroo
Datum: 24 mei 16:56
Onderwerp: Fwd: Uw bestelling van 18/05/2018 is ontvangen | Fiets navigatie shop

Tot op heden heb ik nog steeds niets van u vernomen. Ik verzoek u dringend contact met mij op te nemen over onderstaande bestelling.

U neemt de telefoon niet op en beantwoord geen e-mails. Een zeer onbehoorlijke en klantonvriendelijke attitude wat mij betreft.

Met vriendelijke groet,

Op 24 mei het volgende antwoord ontvangen:

Beste ,

Naar aanleiding van het telefoon gesprek stuur ik u hierbij een bevestiging dat wij de Mio Cyclo 200 zullen omruilen voor de Mio Cyclo 210. Daarnaast hebben wij de stuurhouder direct besteld bij de leverancier, deze verwachten wij volgende week binnen te krijgen.

Zodra de Mio Cyclo 210 binnenkomt, zullen wij deze meteen opsturen samen met de Mio Draagtas.

Met vriendelijke groet,

[Persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Op 11 juni de volgende mail gestuurd:

Geachte heer/mevrouw,

Op 1 juni hebben wij telefonisch contact gehad. U heeft mij beloofd om binnen 3 dagen mijn geld € 183,95 terug te storten. Dit is tot op heden niet gebeurt.

U bent telefonisch niet te bereiken. Het telefoonnummer is geblokkeerd.

Ik hoor graag per omgaande van u wanneer ik mijn geld kan terugverwachten. Ik hoop niet dat mijn eerdere vermoedens zoals hieronder al beschreven waarheid worden.

Tot op heden niets meer gehoord en geld kwijt. Kortom ordinaire oplichters!

Ik heb inmiddels aangifte gedaan van oplichting bij de politie.

Blond.opgelicht

Bericht door Blond.opgelicht » 31-07-2018 21:36

Ook ik ben opgelicht door fiets navigatieshop.

Op 18 mei de volgende bestelling gedaan

Bestelling #28117 (18/05/2018) gedaan.

Product Aantal Prijs
Draagtas Mio 1 €13,95
Mio Cyclo 200 West-Europa - Mio Cyclo 200 + extra houder 1 €170,00
Subtotaal: €183,95
Verzending: Gratis verzending
Betaalmethode: iDEAL
Totaal: €183,95 (inclusief €31,92 btw)

Op 23 mei de volgende e-mail gestuurd

Geachte heer/mevrouw,

Vanochtend heb ik telefonisch contact gehad met een collega van u in verband met onderstaande bestelling.

Ik heb afgelopen vrijdag de Mio Cyclo 200 met extra houder en draagtas bij u besteld en direct betaald en vervolgens hoor ik niets meer van u. Volgens uw collega zou ik een e-mail van u hebben ontvangen, maar dat is niet het geval. Uw collega vertelde mij dat de Mio Cyclo 200 niet meer leverbaar zou zijn en hiervoor de Mio Cyclo 210 in de plaats is gekomen. Hij heeft mij toegezegd dat ik hierover teruggebeld zou worden. Dit is tot op heden niet gebeurt.

Ik verzoek u per omgaande contact met mij op te nemen op onderstaand telefoonnummer m.b.t. onderstaande bestelling en met een passend voorstel te komen. Mocht ik morgen geen reactie met passend voorstel van u ontvangen, dan wens ik onderstaande bestelling te annuleren en ga ik ervan uit dat u het betaalde bedrag per omgaande terugstort.
In afwachting van uw reactie.

Op 23 mei het volgende antwoord ontvangen:

Geachte heer, mevrouw,

Ons emailadres is gewijzigd en deze email wordt daarom niet meer gelezen.
Zou u uw email opnieuw willen versturen naar [email protected]?

We zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Sportieve groeten,

http://www.fiets-navigatie-shop.nl / http://www.www.fiets-kleding-shop.nl
e [Mailadres en telefoonnummer verwijderd door moderator]
Op 24 mei de volgende mail gestuurd:

Aan: Laroo
Datum: 24 mei 16:56
Onderwerp: Fwd: Uw bestelling van 18/05/2018 is ontvangen | Fiets navigatie shop

Tot op heden heb ik nog steeds niets van u vernomen. Ik verzoek u dringend contact met mij op te nemen over onderstaande bestelling.

U neemt de telefoon niet op en beantwoord geen e-mails. Een zeer onbehoorlijke en klantonvriendelijke attitude wat mij betreft.

Met vriendelijke groet,

Op 24 mei het volgende antwoord ontvangen:

Beste ,

Naar aanleiding van het telefoon gesprek stuur ik u hierbij een bevestiging dat wij de Mio Cyclo 200 zullen omruilen voor de Mio Cyclo 210. Daarnaast hebben wij de stuurhouder direct besteld bij de leverancier, deze verwachten wij volgende week binnen te krijgen.

Zodra de Mio Cyclo 210 binnenkomt, zullen wij deze meteen opsturen samen met de Mio Draagtas.

Met vriendelijke groet,

[verwijderd door moderator]
http://www.laroo.shop

[Persoonsgegevens verwijderd door moderator]

ireentje

Bericht door ireentje » 09-08-2018 23:58

Hai!

Ik wou een bestelling plaatsen op exclusivescents.nl maar gelukkig ging ik nog even googlen op het kamer van koophandel nummer en op de website van de kamer van koophandel zelf kijken. Het nummer is 66606365. Die is volgens de kamer van koophandel website van Autheric en die naam las ik hier al.

Maar op google zag ik nog meer verschillende webshops allemaal met dit nummer maar wel met 3 verschillende adressen. dat vind ik al een beetje vreemd. En toen ook nog dit forum over de fietsnavigatie shop. Dus nu twijfel ik een beetje. Ik zie niets raars over die Exclusive Scents in google maar door dit forum en alle verschillende webshops en nummers en adressen twijfel ik nogal. Maar meer omdat ik het zo onduidelijk vind dan omdat die exclusivescents zelf nou niet goed lijkt.

Wat denken jullie? zou deze webshop wel ok zijn of toch maar beter niet kopen daar omdat het wel op de een of andere manier allemaal gelinkt is? Ik las hier een heleboel berichtjes terug iets van iemand die bij een andere webshop dan de fietsnavigatie shop besteld had en de bestelling wel gekregen had. Dus ik weet niet zo goed of die fietsnavigatie shop nou alleen niet goed is en de rest wel of dat ook niet...

Cocacola

Bericht door Cocacola » 07-11-2018 22:06

Webshop closed.
We sincerely apologize for the inconvenience.

The shop www.laroo.shop has been closed.

Please try again in a few days.
If this is your domain please contact us.

www.fiets-navigatie-shop.nl Nog steeds operationeel met kvk nummer The Box Brands Netherlands B.V.
KVK 63049953. The Box Brands is failliet.

Plaats reactie