Fashians.nl

Freespirit

Fashians.nl

Bericht door Freespirit »

Ondanks dat ik altijd zeer goed oppas, toch ingestonken😥
Laarzen besteld, 2 paar € 76,58, bevestiging gekregen maar daarna niets meer.
Nu na onderzoek kom ik dingen tegen (ook in de email) waar ik van schrik.

Reknr via Mollie: NL51deut0265262461
Vernoemde emailadres in de bevestigings email: [email protected]
Of [email protected]
De website nog zeer actief.
Vrijdag ga ik aangifte doen.
Jammer dat ik erin getrapt ben, voel me zo stom. We hebben hard gespaard en zijn het nu kwijt😥

Update: 28-02-2021

Als je die gaat Googlen dan wordt je niet vrolijk.

Echter via hier kreeg ik ineens een reactie van ene Mimi Morena.
Ze gaf aan bij Fashians te werken en dat haar intentie niet was op mensen op te lichten.
Ze wilde graag mijn order gegevens om toch mijn bestelling te kunnen afhandelen.
Ik moest dan haar terug mailen naar............je snapt hem al..... [email protected] met in het onderwerp: Mimi Morena
Geprobeerd (want niet geschoten is altijd mis) maar natuurlijk tot 3x toe de email weer terug gehad.

Zag nu ineens dat ze ook een reactie had geplaatst hieronder.......

Ga van de week aangifte doen en ook al zal ik nooit meer mijn hard gespaarde geld terug krijgen, dit moet gewoonweg gestopt worden.
Laatst gewijzigd door Freespirit op 28-02-2021 15:17, 3 keer totaal gewijzigd.

RiannedeKok

Re: Fashians.nl

Bericht door RiannedeKok »

:cry: ook ik ben opgelicht bij Fashians.nl
Kostuum besteld en meedere malen proberen te bereiken er staat nm 7 dagen in de week beschikbaar.Geen bericht terug ontvangen en artikel is niet geleverd.Zeer kwalijk.

RiannedeKok

Bericht door RiannedeKok »

Ik heb aangifte gedaan

Kimster1991

Bericht door Kimster1991 »

Website uit de lucht! Echt balen zal mijn geld wel nooit meer terugzien. Gelukkig kon ik wel online aangifte doen. Het leek allemaal zo echt.

Mimimorena

Bericht door Mimimorena »

Beste Mariska en de rest,

Kunnen jullie mij een mail sturen met jullie betaalgegevens en ordernummer van bij Fashians.nl. Ik werk namelijk bij Fashians.nl en wij hadden heel wat interne problemen waardoor we een enorme vertraging hadden op de verwerking van bestellingen. Ook hadden we een aantal zieken waardoor we een grote achterstand hebben op de mails.

Ik zou dit graag zo snel mogelijk met jullie willen oplossen omdat dit niet mijn intentie is geweest om jullie het gevoel te geven dat jullie belazerd zijn.

Stuur maar een mail a.u.b naar [email protected] met in onderwerp Mimi Morena dan weet ik over wat het gaat.

Oprecht onze excuses,
Met vriendelijke groeten
Morena

P_S

Bericht door P_S »

Ook ik ben er helaas ingestonken. Website is nunuit de lucht en aangifte bij de politie is gedaan. Zal waarschijnlijk niks van mijn geld terug zien. Maar hopelijk dat niemand anders meer erin trapt nu.

Tijdens de aangifte dus ook erachter gekomen dat ik 2 betalingen heb gedaan naar 2 verschillende bankrekeningen. Ook het mailadres in de bevestigingsmail was apart. Ga daar zeker meer op letten in de toekomst.

Freespirit

Bericht door Freespirit »

Mimimorena schreef:
26-02-2021 17:33
Beste Mariska en de rest,

Kunnen jullie mij een mail sturen met jullie betaalgegevens en ordernummer van bij Fashians.nl. Ik werk namelijk bij Fashians.nl en wij hadden heel wat interne problemen waardoor we een enorme vertraging hadden op de verwerking van bestellingen. Ook hadden we een aantal zieken waardoor we een grote achterstand hebben op de mails.

Ik zou dit graag zo snel mogelijk met jullie willen oplossen omdat dit niet mijn intentie is geweest om jullie het gevoel te geven dat jullie belazerd zijn.

Stuur maar een mail a.u.b naar [email protected] met in onderwerp Mimi Morena dan weet ik over wat het gaat.

Oprecht onze excuses,
Met vriendelijke groeten
Morena
Hoe kunnen wij u een email sturen als het domein niet meer werkt??
Krijg steeds de emails terug............

John Carter

Bericht door John Carter »

Ook ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb echter wel mijn geld teruggestort gekregen. Doordat ik via WhatsApp contact met de firma heb gelegd.

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator »

John Carter schreef:
01-03-2021 14:05
Ook ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb echter wel mijn geld teruggestort gekregen. Doordat ik via WhatsApp contact met de firma heb gelegd.
Zet dat nummer maar hier neer hoor, wat mij betreft. Kan de rest het ook op die manier proberen. Van die verhalen van Mimimorena geloof ik niet al te veel.

John Carter

Bericht door John Carter »

Het bedrijf opereert nu ook onder de volgende website.

https://www.up-mode.co/collections/retr ... -met-print

KimZ

Bericht door KimZ »

Zojuist ook aangifte gedaan.
Ook wat besteld, en kwam er tot mijn schrik achter dat de site online en FB uit de lucht is.
Helaas kan mijn bank het niet terug boeken.
Zuur leermomentje weer geweest dit.

Karin15

Bericht door Karin15 »

Ik ben opgelicht.
Bestelling geplaatst en betaald.( 9 febr. 2021 )
Nog steeds niks ontvangen.
Site is weg , op mail geen reactie.

Aangifte bij de politie is gedaan!

arjovdberg

Bericht door arjovdberg »

Opgelicht door de site fashians.nl ..
Ik had een trainingspak besteld op 17-02-2021. nog steeds niks binnen gehad en bij controle van de bevestigingsmail van de bestelde artikelen wordt de site niet meer weergegeven en als je de site invult op google ook geen site meer , heb nog geprobeerd om een mail te sturen maar krijg de melding dat het adres niet meer bestaat en ook het domein bestaat niet meer .
Vanavond online aangifte gedaan bij de politie , hopelijk krijg ik nog mn geld terug maar verwacht het niet .

Nadine Goffin

Bericht door Nadine Goffin »

Opgelicht door website fashianss.nl (Met dubbel ss op het einde)
€27,95 betaald voor decoratie, website bestaat niet meer. Krijg wel een vage email terug dat het hun veel moeite en werk zou sparen als ik geduldig afwacht.
Geloof dus niks hiervan.
Reactie kreeg ik van ene Leentje via [email protected]

PeterBroos

Bericht door PeterBroos »

:oops: foutje bedankt ook ik heb hier iets besteld. Waar kan ik aangifte doen en hoe krijg ik hiervan geld terug.

Plaats reactie