Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Wendy Moeskops

Re: Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Bericht door Wendy Moeskops »

Hier ook op 5 dec een bewegende baby Yoda 1+1 besteld van 20 cm en op 4 Jan een plastic beeldje gekregen van 8 cm dat niks kan . Hier zou ik nooit 29,95 euro voor betalen ! Mss moeten we allemaal samen iets doen ???? Op de FB pagina te zien zijn er heel veel mensen opgelicht . Mvg Wendy

Bert&CobyKerkhof

Re: Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Bericht door Bert&CobyKerkhof »

Ik heb ook en woodcutter besteld op 15 december en prul gekregen van nog geen 5 euro waard.
Ik heb 2 keer een boze mail terug gestuurd en ze blijven zeggen dat ik wat ik besteld heb ook daadwerklijk gekregen hebt. Maar dit is niet waar, de woodcutter was 1+1 gratis en heb totaal iets anders gekregen en maar 1.
Kan het nergens meer terug vinden de site is weg.

Voel mij flink opgelicht net als zovelen hier en wat ik nog meer vind op internet
Ik hoop dat ik mijn geld nog zie

Michelle H

Bericht door Michelle H »

In november heb ik de 1+1 klok besteld. Rond de feestdagen waren ze er nog steeds niet, dus mailde ik met de vraag wat de status is van de bestelling. Hier kreeg ik nog antwoord op. Het verzoek was om te wachten.

Dat heb ik braaf gedaan en uiteindelijk stond er half januari een bezorger voor de deur met een klein wit plastic envelopje. Hierin bleek de klok te zitten. Ook dit product was totaal niet wat er beloofd werd en sterker nog: je moet heb zelf in elkaar zetten, inclusief solderen! Het is gewoon een goedkoop product van Ali Express wat voor de hoofdprijs verkocht is. Schande!

Anous

Bericht door Anous »

Op di 5 jan. 2021 om 20:49 schreef Klantenservice | Prijsvechter <[email protected]>
Beste klant,

Uw bestelling is gewoon onderweg en zal gewoon afgeleverd worden.
Wij vragen u nog even geduld te hebben, excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De Klantenservice
On 5 Jan 2021, 13:45 +0100,
Geachte heer /mevrouw,

Ik heb mijn bestelling voor de joda al begin dec geplaatst en de bezorg datum zou zijn tussen 19 en 24 dec echter heb ik niks ontvangen.

Ik wil per direct mijn bestelling of mijn geld terug anders doe ik aangifte wegens oplichting! Dit duurt allemaal te lang!

Hoop van u te mogen vernemen.

Miederoo

Bericht door Miederoo »

Ook ik ben opgelicht door prijsvechtershop. Op 10/12/2020 bestelde ik een kerstboom 1 + 1 gratis. Dezelfde dag kreeg ik bericht dat deze verzonden waren maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Als ik via een link in de bevestigingsmail de zending wil volgen krijg ik een bericht dat deze pagina niet (meer) bestaat .echt malafide praktijken, schandalig!

Plaats reactie