Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Kars

Re: Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Bericht door Kars »

Net als zovelen merk ik, ben ik ook bedonderd met het Yoda popje 1+1 gratis. De pop kon van alles maar ook hier blijkt 1 plastic klein poppetje het enigste te zijn wat ontvangen wordt. Ik heb wel antwoordt gehad over het dropdown menu wat er niet was en na mijn eis om een retouradres in Nederland te krijgen alleen retourformulier ontvangen voor retour naar China. (Retourkosten naar China is €29,30) Dan is de kans zeer groot dat ze niets vergoeden. Retourprijs is net zo duur als de oplichtingsprijs. Ik heb nogmaals geschreven dat ik vanuit Nederland mijn geld retour wil. Ik heb n.l. niet in China besteld maar gewoon in Nederland ik ben in afwachting van antwoordt.

Siw

Re: Ervaringen met Prijsvechter.shop (onbetrouwbare / malafide webshop, oplichting)

Bericht door Siw »

Ook wij zijn opgelicht door deze site, heb een lamp besteld en een tube clock.
Geen enkele reactie en de website ligt eruit.
Ik heb geen idee wat we hier collectief aan kunnen doen.
Ik verwacht eigenlijk ook niets meer binnen te krijgen.

Sphynxlovr

Bericht door Sphynxlovr »

Hier begin december ook 2 kerstbomen besteld. 1 + 1 gratis.
Bij de advertentie stond voor elf uur besteld volgende dag in huis.
De video was een film van een boom, groter dan persoon. Afmeting zou 2 mtr 20 cm. Zijn.
Na drie dagen gemaild dat het product niet binnen is. Antwoord was dat er vertraging ontstaan was, maar voor de 29 e december 2020 zal deze geleverd worden. Met oudejaarsdag weer gemaild dat ik niets heb ontvangen. Antwoord dat het binnen week geleverd zal worden.
Weer pas gemaild. En antwoord is dat bestelling onderweg is.
Bij elke mail verzoek gedaan bedrag terug te storten. Steeds werd daar niet op gereageerd. Dus ben gewoon 40 euro kwijt.
Dit laten we niet over onze kant gaan.
Laten we samen sterk Staan.

Maarten1951

Bericht door Maarten1951 »

Ook wij zijn opgelucht door Prijsvechtershop.
1 kerstboom, electrisch tot ca. 2 meter uitschuifbaar incl. verlichting voor €35. Wij kregen na 4 wekep een flutboompje van ca. 30 cm hoog met een zak versierselen geleverd. Die lui zijn ook niet meer te vinden. Schandelijk aangifte bij de politie en froudebestrijding gedaan.

Roland01

Bericht door Roland01 »

Ook ik ben opgelicht door deze webshop. Ik had een bestelling geplaatst voor een woodcutter 1+1 gratis van stihl. Bij aankomst krijgen ik een of ander snoeischaartje.

Bart-Jan

Bericht door Bart-Jan »

Ook hier helaas in de advertentie van de Stihl zagen getrapt, 11 december besteld. Zelfde verhaal als de overige reacties, bestellen voor 23 uur is de volgende dag in huis, mail verzonden, reactie hierop dat de bestelling vertraagd is blablabla.

Zo slecht dat dit soort praktijken nog steeds ongestraft kunnen gebeuren, los van het bewust geven van loze beloftes is het ook gewoon duidelijke oplichting gezien de (al dan niet kloppende) bestelling ook maar zo eens helemaal niet geleverd kan worden.

Update 12-01: inmiddels een snoeischaartje binnen gekregen, lijkt in de verste verte niet op mijn bestelling. Kun je nog beter niks sturen, dit maakt het bijna nog erger dan het al was.
Laatst gewijzigd door Bart-Jan op 12-01-2021 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.

IngeborgM

Bericht door IngeborgM »

Ook ik ben opgelicht door de prijsvechter. Ook de beweegbare baby yoda pop besteld met als extra 2 voor de prijs van 1. Ook zo'n plastic poppetje gekregen. Eentje! En niet twee. Ik heb foto's van de order en bevestiging waarop de beweegbare yoda staat.
Kan ik daar iets mee?

KIMLEN

Bericht door KIMLEN »

Baby Yoda pop gekocht via Prijsvechtershop een advertentie op FB. Mijn zoon heeft dit gekocht en deze pop zou bewegen en geluidjes maken. Helaas een veel kleiner rubbere popje ontvangen wat niets doet. Als hij het wil terug sturen zijn de kosten voor hem en deze zijn € 29,90. Heb een mail gestuurd dat ik een ander retour adres wil, maar ik ben er bang voor.

YvDriel

Bericht door YvDriel »

Prijsvechter
Dacht ...handig zo'n electrische kerstboom en mijn zoon heeft net een nieuwe huis,dus 1 erbij(gratis)
Al die tijd kon je in de status zien dat het onderweg was. Nu ,het al ver over de verwachte tijd is, zijn ze opeens verdwenen. Site is er niet meer en geen reactie op mails.
Graag tips over wat nu te doen?
Heeft aangifte nut?

Edmo

Bericht door Edmo »

Naar welk rekeningnummer is het geld overgemaakt?

ABP

Bericht door ABP »

Hierbij een bericht van Autobanden Prijsvechter. https://www.autobanden-prijsvechter.nl/

Hierbij betreuren wij het dat er een partij in de markt is, welke een naam gebruikt, welke lijkt op onze bedrijfsnaam.
Wij willen graag aangeven, dat wij op geen enkele manier verbonden zijn met Prijsvechter.shop.

Wij hebben eerlijkheid en transparantie hoog in het vaandel staan en distantiëren ons met klem van deze partij.

Met vriendelijke groet.
Autobanden Prijsvechter

Mart Schilder

Bericht door Mart Schilder »

Wat een oplichters.
Ik heb een Tube Klok besteld en betaald. De actie was 1+1 gratis.
Uiteindelijk krijg ik een klokje met die ik zelf nog in elkaar moet solderen en de waarde is denk ik max. 3 euro.
Als je contact met ze opnemen krijg je de opmerking als het niet goed is kan u het terugsturen. Je krijg een adres in China. En de kosten zijn dan voor jezelf. belachelijk.
Wie pakt zo´n partij aan om dit soort praktijken niet meer kan uitvoeren. Ik schat dat ze kapitalen verdienen met hun advertenties op Facebook. Ook hier blijft Facebook in gebreken. Pak deze mensen en neem al hun geld af. Het zijn gewoon criminelen.
:evil:

Walter Craanen

Bericht door Walter Craanen »

Op 13 December besteld een woodcutter 1+1 gratis van stihl, het was ook te mooi om waar te zijn.......
Mail gestuurd op 4 januari. Het zou in orde komen
13 januari : krijg een lullig Snoeischaartje door de brievenbus.
Opgelicht dus.

Wendy_84

Bericht door Wendy_84 »

Hier ook opgelicht met baby Yoda 1+1, eerst lange tijd vertraging, uiteindelijk komt er een mini Yoda van 8 cm binnen. Ineens website uit de lucht. De kinderen ontzettend moeten teleurstellen en 30 euro lichter voor niks.

Anous

Bericht door Anous »

Opgelicht door prijsvechter
In dec de yoda 1+1 besteld voor mn zoontje, levertijd 19 dec nooit iets ontvangen.
Heb een mail gestuurd en met antwoord dat ik m zou krijgen en de bestelling is onderweg , nog even geduld. We zijn nu in januari kan de bestelling niet meer volgen want de site ligt eruit.
Nooit iets ontvangen meer en mn geld weg. :oops: Blijf ze mailen en spammen

Plaats reactie