elektronicasale.com uit Tiel

Plaats reactie
woestijnvis

elektronicasale.com uit Tiel

Bericht door woestijnvis »

Elektronicasale uit Tiel
6 dagen actief
https://www.marktplaats.nl/u/elektronicasale/40422453/
https://link.marktplaats.nl/a1330576177
(19 advertenties)
Apple iPhone 11 64 GB - Nieuw – Voorjaarsactie – 749,99

Het 6,1 inch Liquid Retina scherm van iPhone 11 is even groot als dat van iPhone Xr, maar dit toestel heeft allerlei nieuwe functies. Zo zet je grote groepen mensen of een weids landschap op de foto met de groothoeklens. Dankzij Smart HDR springen de kleuren van het scherm. Tijdens het filmen wissel je eenvoudig tussen de standaardlens en groothoeklens. Met de 12 megapixel selfiecamera maak je nu ook selfies in slow motion. Dat gaat allemaal soepel en snel dankzij de krachtige A13 processor. Die zuinige chip zorgt er ook voor dat de batterij een uur langer meegaat dan die van de iPhone Xr. Ontgrendelen via FaceID gaat nu sneller en werkt vanuit een bredere hoek dan bij oudere modellen. iPhone 11 is waterdicht en het glazen scherm krast niet snel, dus je neemt je smartphone zonder zorgen overal mee naartoe.

Webwinkel
Alle producten zijn verkrijgbaar via onze zeer uitgebreide webwinkel en daardoor zeer eenvoudig te bestellen. Bezoek voor meer informatie onze webwinkel en bekijk al onze andere producten!

elektronicasale.com/

Bestaat sinds enkele dagen.
Gehost vanuit Panama.
Gegegens webshop gekopieerd van een andere webshop.
KvK-gegevens overgenomen van een ander bedrijf (zie het woord elektronica; origineel bedrijf elektronica met een c).

Uit de webshop
Bel ons: (085) 130 23 39
E-mail ons: [email protected]
Heeft u na 14 dagen nog geen mail van ons ontvangen? Neem dan contact op met [email protected] dan gaan wij het voor u na. 
Plaatst u uw bestelling liever per email of telefoon, neem dan contact met ons op. 
Inkooporders [email protected]

Wij adviseren u eigen aangeschafte producten uit het artikel te halen (bijv. batterijen, geheugenkaartjes). C o n r a d is hier niet verantwoordelijk voor. 

Op tel.nr. via google.: 0851302339

JacquesvD

Re: elektronicasale.com uit Tiel

Bericht door JacquesvD »

Ik ben deze website op Marktplaats tegen gekomen tijdens een zoektocht naar DJI Mavic Mini Fly More Combo.
Deze wordt door electronicasale.com aangeboden voor € 399,00 dat is € 100,00 minder dan de reguliere handel.
Ik heb uit interesse een account aangemaakt om te kijken wat er gebeurt.
De hele afhandeling werkt maar afrekenen kun je niet, daar krijg je een aparte email over ?
Hoezo? Het is een standaard prestashop waar zelfs een aantal links nog verwijzen naar de ontwikkelaar !
Inderdaad, na een paar minuten een aparte email met een betaallink naar BUNQ
Het rekening nummer gegoogled en een aantal verwijzingen naar misbruik met dat nummer, o.a. onder de naam Whisperwheels.
Diverse deze aanbieder bij Marktplaats aangemerkt als fraudeleus maar Marktplaats doet er helemaal niets mee.

Wees gewaarschuwd, een nieuw Marktplaats account, een Nederlandse online aanbieder met een website eindigend op .com geen directe betalings afhandeling, en ook geen bestelling/betaling mogelijk via Marktplaats, niet geverifieerd, en Marktplaats doet er blijkbaar niets mee. Maar wel waarschuwen dat je als koper voorzichtig moet zijn.

woestijnvis

En nóg zijn de advertenties niet verwijderd. Staan al een aantal dagen (natuurlijk ook met de Pasen; duizenden mensen
hebben de advertenties bekeken) op MP.
Tippen helpt ook niet. Tja, zijn betaalde advertenties en worden daarom nagenoeg niet verwijderd.

Veel gedupeerden dus:
https://meldnu.nl/meldingen/5625-intern ... do-switch/

Vermelde rekeningnummers:
NL78BUNQ2291284258
NL85BUNQ2042983047

memyselveandy

Bericht door memyselveandy »

woestijnvis schreef:
14-04-2020 14:55
En nóg zijn de advertenties niet verwijderd. Staan al een aantal dagen (natuurlijk ook met de Pasen; duizenden mensen
hebben de advertenties bekeken) op MP.
Tippen helpt ook niet. Tja, zijn betaalde advertenties en worden daarom nagenoeg niet verwijderd.

Veel gedupeerden dus:

Vermelde rekeningnummers:
NL78BUNQ2291284258
NL85BUNQ2042983047
F. Arkhouch

woestijnvis

Je verwacht het niet:

elektronicasale.com -> geeft inmiddels meldingen

Die hebben de zakken inmiddels vol en mogen van MP nog steeds adverteren! :roll:

memyselveandy

woestijnvis schreef:
14-04-2020 17:36
Je verwacht het niet:

elektronicasale.com -> geeft inmiddels meldingen

Die hebben de zakken inmiddels vol en mogen van MP nog steeds adverteren! :roll:
12-04-20 om 14.22 al gemeld per mail aan MP.... daarna nog 3 keer. Reageert 0 keer. Staat er nog vrolijk op.

https://www.marktplaats.nl/u/elektronicasale/40422720/ 12 resultaten... ongelooflijk MP!!

Electronicsale BV

Bericht door Electronicsale BV »

Beste mensen.

Als eerste willen we meedelen dat we het heel erg vind dat er mensen zijn gedupeerd door deze website. Ik ben de eigenaar van bedrijf Electronicsale BV. Wij doen voor bijna 90% zaken met bedrijven en in partijen handel van verkoop elektronische spullen en overige 10% bestaat uit consumenten handel.

We hebben geen webshop omdat we directe contact hebben met onze kleine klantenkring.

We zijn heel erg geschrokken toen we afgelopen week de nieuws kregen dat er iemand is die de identiteit van ons bedrijf gebruikt om mensen op te lichten middels een made up webshop. Helaas heeft dit de naam van ons bedrijf enorm geschaden.

We hebben inmiddels ook een aangifte gedaan bij de politie onder identiteit fraude en raad ik jullie ook hetzelfde te doen voor oplichting.

We zijn afgelopen dagen benaderd door heel veel mensen die of gedupeerd zijn of bijna gedupeerd werden. AUB niets bestellen van deze webshop en niet ingaan op iets wat te mooi is om waar te zijn.

Vriendelijke groeten,
Electronicsale BV

memyselveandy

Quote...

Beste mensen.

Als eerste willen we meedelen dat we het heel erg vind dat er mensen zijn gedupeerd door deze website. Ik ben de eigenaar van bedrijf Electronicsale BV. Wij doen voor bijna 90% zaken met bedrijven en in partijen handel van verkoop elektronische spullen en overige 10% bestaat uit consumenten handel.

We hebben geen webshop omdat we directe contact hebben met onze kleine klantenkring.

We zijn heel erg geschrokken toen we afgelopen week de nieuws kregen dat er iemand is die de identiteit van ons bedrijf gebruikt om mensen op te lichten middels een made up webshop. Helaas heeft dit de naam van ons bedrijf enorm geschaden.

We hebben inmiddels ook een aangifte gedaan bij de politie onder identiteit fraude en raad ik jullie ook hetzelfde te doen voor oplichting.

We zijn afgelopen dagen benaderd door heel veel mensen die of gedupeerd zijn of bijna gedupeerd werden. AUB niets bestellen van deze webshop en niet ingaan op iets wat te mooi is om waar te zijn.

Vriendelijke groeten,
Electronicsale BV

**ik gok op 300 meldingen

memyselveandy

[email protected] Geeft meldingen

Andy-ternat

Bericht door Andy-ternat »

goedenavond,
ik ben ondertussen ook het slachtoffer geworden van deze opstelling.
ik heb wel nog een ander bankrekeningnummer waar ik moest op betalen.

Marsja

Bericht door Marsja »

Andy-ternat schreef:
15-04-2020 18:51
goedenavond,
ik ben ondertussen ook het slachtoffer geworden van deze opstelling.
ik heb wel nog een ander bankrekeningnummer waar ik moest op betalen.
Welke dan? Aaneengesloten bankrekeningnummer zonder spaties aub...heel sneu voor u....

Marsja

Bericht door Marsja »

NL85BUNQ2042983047 Geeft meldingen politie

Plaats reactie