Econovi.nl scam website instagram advertentie

Plaats reactie
Ookikbennuopgelicht

Econovi.nl scam website instagram advertentie

Bericht door Ookikbennuopgelicht »

Ja mensen ook ik ben nu opgelicht. Ik voel me erg stom dat ik erin ben getrapt. Blijkbaar word ik oud. Geen kvk, keurmerk of adresgegevens beschikbaar op de webshop. Ja, ik had beter moeten weten. Maar goed...

Koop niet bij deze oplichter want hij verkoopt serieus rotzooi van ali express maar dan voor een tienvoudige prijs. En als je het retour wil sturen wordt het niet in behandeling genomen. Eerst vraagt hij nog voor de vorm of het in originele staat verkeert en vraagt zelfs foto's als bewijs.

Nou, mijn product kwam binnen verwikkeld in een vuilniszak. Ik heb het niet eens uit de verpakking gehaald hè die doos. Origineler kan ik het niet terug sturen. Maar voor hem is het product niet in originele staat hahaha

Ik ben mijn geld kwijt, want in NL mag je mensen blijkbaar oplichten. Maar ik neem graag alle moeite om anderen te waarschuwen voor deze malafide praktijken van econovi.nl en ik ben erachter gekomen dat deze oplichter meer van dit soort webshops heeft.

webwinkels-f24/https-www-kniqknaq-nl-mi ... 41948.html

Is dezelfde oplichter. Er zullen dus vast en zeker meer webshops zijn dan deze twee die ik als leek boven tafel heb gekregen.

Triest dat er zulke gluiperige uitzuigers bestaan op de wereld, maar we kunnen ze alleen uitroeien door vooral 1,5km digitale afstand te houden van dit uitschot. Jullie zijn gewaarschuwd :) wees niet zo stom als ik. Kan het echt niet hebben dat ik erin ben getrapt. Stomme impulsaankopen. Ik koop nooit meer via instagram advertenties.

ARKO123

Re: Econovi.nl scam website instagram advertentie

Bericht door ARKO123 »

Hoi,

Hier helaas hetzelfde overkomen (via FB reclame, impuls aankoop). Ook de mailtjes gehad van "Emma"?
Deze oplichter is actief onder tal van webshops op internet die allemaal op hetzelfde adres in Uden lijken uit te komen. Ook komen de namen van Ton Verstraaten en Leon Verstraaten hier veelvuldig bij naar boven, net als een paar andere uit Uden e.o.

Politie is op de hoogte van de situatie, en zullen deze bende snel een keer gaan aanpakken hoop ik. Tot die tijd niets kopen bij bedrijven als: TwoHold, Kniqknaq, Econovi en nog veel meer.

I. Molenaar

Bericht door I. Molenaar »

Ook ik heb mijn neus gestoten aan Econovi.nl
Een hogedruk tuinspuit besteld. Na weken kwam deze aan (uit China). bij het eerste gebruik kwam het water aan alle kanten uit de spuit. Ook uit het handvat.

De klanten service wilde een foto van het product en de doos om te bepalen of het retourneer-baar is. Ondanks dat alles precies zo is als ik heb heb ontvangen wordt beweerd dat het product niet in de originele verpakking en in de originele staat is. Dag geld.

Ik hoor het graag als ik iets kan doen om deze club op te rollen.

Illy

Bericht door Illy »

Leon Verstraaten, Korenmijt 51 Uden

webwinkels-f24/https-www-kniqknaq-nl-mi ... 41948.html

0643615230 geeft meldingen politie

DAAN082

Bericht door DAAN082 »

Helaas ook ik ben in de advertentie via insta getrapt en heb de LED fakkels besteld. Op een std email van "emma" na geen contact mee te krijgen. Van sommige mensen lees ik dat ze nog wel iets krijgen toegestuurd maar Helaas is dit bij niet het geval. Aangifte gedaan bij politie en via deze weg hoop ik dat er iets aan deze partij gedaan kan worden. Ze maken nog altijd reclame maar zijn dus 1 grote oplichters bende.
Hopelijk worden ze snel gestopt...

Plaats reactie