dycla living

Plaats reactie
gerlin

dycla living

Bericht door gerlin » 10-05-2017 17:16

op 19 april 2017 letters besteld bij Dycla living met een levertijd van 5 dagen, begin mei contact opgenomen via Messenger, vervolgens geen reactie en werd ik geblokkeerd, telefonisch zijn ze niet te bereiken, mijn dochter plaatste toen een bericht waarop ze reactie kreeg dat de letters er waren en verstuurd zouden worden. daarna werd ook zij geblokkeerd. nu 10 mei nog steeds niets ontvangen.
een bericht in hun gastenboek aangemaakt ,maar dat plaatsen ze niet!
dus wees verstandig en bestel hier niets!!!

Joseph21

Re: dycla living

Bericht door Joseph21 » 11-05-2017 11:05

http://www.dyclaliving.nl is volgens opgave bij de registratie van websites eigendom van Brocanterie La Petit Maison Adres verwijderd door Moderator in Dordrecht. Deze firma bestaat slechts als een Franse firma met een filiaal in Londen. En die firma kan hier niet bedoeld zijn. De echte eigenaar lijkt te zijn Dycla Living. Deze is volgens statutaire bronnen bij de KvK. gevestigd op het adres waar volgens internet bronnen La Petit Maison zich zou bevinden en niet Adres verwijderd door Moderator in Dordrecht. Sterk staaltje van misleiding. En dan heb ik nog niet kunnen checken of deze firma zich daadwerkelijk op een van deze twee adressen zich bevindt.

Dus mijn conclusie is, doe hier geen zaken mee, zolang het adres en telefoonnummer enz. niet goed bekend zijn gemaakt.

Het is op dit forum niet toegestaan persoonsgegevens (zoals adressen) te plaatsen

Joseph21

Bericht door Joseph21 » 11-05-2017 19:31

Mijn voorgaande reactie mag weg.
Laten we het dan zo stellen.
De fa. Decla Living uit Dordrecht is niet de eigenaar van de website www.declaliving.nl.
Volgens opgave is de echte houder van deze site de firma Brocanterie La Petit Maison.
Op internet geven zij een ander adres op als waar de firma Decla Living daadwerkelijk gevestigd is.
De firma Brocanterie La Petit Maison geeft op internet aan dat ze gevestigd zijn op het adres waar Decla Living statutair gevestigd is.
Daarnaast gebruikt Brocanterie La Maison ook het KvK-nummer van Decla Living. Echter de firma Brocanterie La Petit Maison bestaat in het echt niet.

Conclusie : Het is een Nepsite waarbij sprake zou kunnen zijn identiteitsfraude.
Daarnaast is het natuurlijk vreemd dat de fa. Decla Living verder op geen enkele andere site benaderbaar is.

Veertje68

Bericht door Veertje68 » 18-05-2017 10:48

Ook ik heb mijn spullen nog steeds niet ontvangen. Heb op 14 maart mijn spullen besteld en niet ontvangen.
telefoon wordt niet opgenomen, Messenger wordt niet gelezen, berichten die negatief zijn worden verwijderd.

Update: ondertussen na 9,5 week alles keurig ontvangen. Moet echt zeggen ziet er geweldig uit. Door grote drukte is alles wat uitgelopen.
Laatst gewijzigd door Veertje68 op 28-05-2017 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

herdershond

Bericht door herdershond » 19-05-2017 14:05

ik heb ook op 20 maart een bestelling gedaan voor een wandbord en betaald en nu ruim 8 weken verder en zoveel telefoontjes en whatsapp en sms berichten niks gehoord van dycla living.

geprobeerd geld terug te halen maar dat gaat jammer genoeg niet volgens mij ben ik gewoon opgelicht.

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Plaats reactie