LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drogisterijxxl (E-Shops NV)

Plaats reactie
ronnico

Drogisterijxxl (E-Shops NV)

Bericht door ronnico »

Ik heb er laatst iets besteld. De bestelling werd gecanceld zonder opgaaf van rede. Toen ik vroeg via mail wat de rede was bleek dat het product niet meer voorradig was. Dat kan, maar zeg het dan.
Verder werd er niets gezegd. Dus ik maar weer mailen of ze het geld dan maar wilden terug storten. Zouden zo snel mogelijk doen. U raad het al..... er gebeurde niets.
Toen maar gebeld. De persoon die ik te spreken kreeg wist zonder te vragen naar mijn gegevens en om welke bestelling het ging al te melden dat ie het wist en dat er uiterlijk vrijdag (3 dagen later) terugbetaald zou worden.
Maar natuurlijk weer niets.
Nog maar eens gemaild en krijg weer een standaard mail met de mededeling dat ze het zo snel mogelijk gaan oplossen.

Ondertussen zijn we ongeveer een maand verder maar natuurlijk niets meer gehoord. Alles wijst er op dat ze niet van plan zijn iets terug te betalen.

Iemand ervaring met deze webwinkel?

Onkie

Re: Drogisterijxxl (E-Shops NV)

Bericht door Onkie »

Ik heb precies dezelfde ervaringen met dit bedrijf,ik heb 15 januari iets besteld en kreeg een paar dagen een E-mail dat het was geannuleerd,niet leverbaar. Toen later een mail met de melding "crediteren" en keurig mijn Iban gegevens achter gelaten. Nu inmiddels bijna een maand later en vele mailtjes verder nog geen geld retour. Afgelopen donderdag (5-2-2015)iemand gechat van de helpdesk aldaar,die heeft het doorgegeven aan de administratie en nog steeds niks geld terug. Ik ben bang dat ik mijn bedrag nooit terug krijg

Edmo

Re: Drogisterijxxl (E-Shops NV)

Bericht door Edmo »

Kunnen jullie een link naar de webwinkel plaatsen?

Plaats reactie