Digitalgamingbusiness.nl

jorundr

Digitalgamingbusiness.nl

Bericht door jorundr » 04-10-2016 11:29

Dit bedrijf is naar mijn idee bezig malafide praktijken.
Er worden digitale Playstation games verkocht in de vorm van accounts (waar ik later achter kwam).
De webshop stelt dat levering plaatsvindt binnen enkele uren, waar niet aan voldaan wordt. Daarnaast beweert de webshop dat levering tot 30 dagen kan duren, waarnaa herroepingsrecht vervallen is. De herroepingsrecht paragraaf in de algemene voorwaarden van deze website zijn in strijd met de rechten van de consument.

de situatie is als volgt:
Ik heb mij bedacht binnen de bedenktijd bij koop op afstand. Ik wil mijn bestelling annuleren en het geld binnen 14 dagen teruggestort hebben. Dit heb ik gecommuniceerd naar de webshop. De webshop reageert niet op emails, niet op Facebook privé berichten en verwijdert continue berichten op zijn Facebook pagina. Daarnaast zijn er veel andere mensen het dupe van deze webshop.

Daarnaast vermoed ik dat de handel die deze webshop bedrijft niet legaal is.

openbare gegevens van dit bedrijf:
https://www.facebook.com/digitalgamingbusiness/?fref=ts
http://digitalgamingbusiness.nl/

Bedrijfsnaam: Digitalgamingbusiness.nl
*** Adresgegevens verwijderd door moderator***

KVK-nummer: 65523628
Vestigingsnr: 000034241949
Inschrijving: Hoofdvestiging

Sassmeets

Re: Digitalgamingbusiness.nl

Bericht door Sassmeets » 06-10-2016 18:58

Ik -en met mij vele anderen, zo zie ik in reacties op de fb pagina- heb ook zeer slechte ervaringen met Digital Gaming Business.
Op 2 september Fifa 17 super deluxe besteld én betaald. Vanaf 29 sept zou de levering gebeuren. Niet alleen ik maar velen met mij, ontvingen niets. Veel reacties op hun fb pagina. De helpdesk reageerde op alle reacties. Levering zou later plaatsvinden. Reden onbekend. Op 3 oktober inlogcode en wachtwoord ontvangen. Fifa gedownload. Dit duurde een aantal uren, zodat ik de dag erna pas kon spelen.
Wat nu: de dag erna is mijn code 'incorrect'. Sindsdien kom ik nergens meer in en heb ik het spel dus nog steeds niet kunnen spelen. En blijkbaar velen met mij. Want op hun fb pagina stroomt het vol met reacties v mensen. DGB reageert nergens op!! Mensen vragen steeds om reactie, ik ook, maar het blijft stil. Tot grote frustratie! Ik heb nu een mail gestuurd dat ik wil retourneren maar ook daaroo reageren ze niet. Dus ik heb nungeen spel geen geld en ik krijg geen reactie.
Beste Radar: neem eens een kijkje op deze site/fb pagina
En mede lotgenoten: schrijf hier ook uw ervaringen. Misschien dat er via deze weg wel door DGB wordt gereageerd.

penne

Bericht door penne » 08-10-2016 18:23

ik ook opgelicht door deze jongens en vele met ons ...
doe allen aangifte kan tegenwoordig digitaal
en niet het op Facebook
mvg art

Jorriej

Bericht door Jorriej » 13-01-2017 11:44

Ik ben ook met ze in ze gegaan deze man heeft me belooft binnen n dag de game te hebben naar 1 week had ik nog niks toen heb ik gemaild dat ik mijn game niet meer wou en men geld terug 39.99 voor gta5 Xbox1 toe kreeg ik plots een mail met de instructie om de game te downloaden.. toen kreeg ik ook meteen door dat er iets niet pluis was! Ik heb de mail ook niet gebruikt en mijn geld terug geeist geen reactie tot gister plots moest ik een mail sturen met al mijn gegevens dat heb ik uiteraard niet gedaan en gevraagd om een bevestiging mail dat hij alles zou over maken hij zou binnen 24 uur reageren dat is tot op hede niet gebeurd! Wat meneer doet is illigaal en hackt andere mensen om toegang ter verschaffen tot games en ik denk door in eens toenemende vraag en blindheid vangeld heeft meneer zich in de vingers gesneden en komt er nu niet meer uit! Want uit verhalen heeft deze meneer flink geld verdient.. en niet op een eerlijke manier!

oke123

Bericht door oke123 » 27-01-2017 17:45

Na een week heb ik nog steeds niks ontvangen en reageren ook niet op mijn e-mails. Letterlijk opgelicht. Hoop mensen die het spel ook niet krijgen en jeetje minna zeg wat is dit kwaadwekkend.

rayenvs

Bericht door rayenvs » 03-04-2017 10:50

ben helaas te laat achtergekomen dat dit een oplichters website betrof.
heb afgelopen vrijdag nba 2k17 besteld en wacht nog steeds op bevestiging en of antwoordt terug.
maar gezien de reacties hier kan ik naar me spel en geld fluiten.

Joseph21

Bericht door Joseph21 » 03-04-2017 14:52

De website is van Laurens ***** uit Rotterdam.
Hij is verder bekend van Bridge Sociëteit Schiedam en van Café Gouds Beleg uit Gouda.
Deze bedrijven staan alle drie ingeschreven bij de K.v.K. in Rotterdam. Ze refereren alle drie aan hetzelfde adres in Rotterdam.
Je moet je hierbij wel bedenken dat Laurens in dit geval slachtoffer kan zijn van identiteitsfraude of iets dergelijks.

** persoonsgegevens verwijderd door moderator **

rayenvs

Bericht door rayenvs » 04-04-2017 10:25

Joseph21 schreef:De website is van Laurens ***** uit Rotterdam.
Hij is verder bekend van Bridge Sociëteit Schiedam en van Café Gouds Beleg uit Gouda.
Deze bedrijven staan alle drie ingeschreven bij de K.v.K. in Rotterdam. Ze refereren alle drie aan hetzelfde adres in Rotterdam.
Je moet je hierbij wel bedenken dat Laurens in dit geval slachtoffer kan zijn van identiteitsfraude of iets dergelijks.

** persoonsgegevens verwijderd door moderator **
als dat het geval is dat kan hij toch reageren op deze vele klachten

sem.vh
Contacteer:

Bericht door sem.vh » 14-05-2017 12:11

ik ben ook opgelicht door digitalgamingbussiness.nl . ik heb een game besteld en ik krijg gewoon niks ook geen antwoord op mails

Danone41

Bericht door Danone41 » 23-06-2017 23:55

15 juni heb ik Via Digitalgaming via Marktplaats een spel betaald en besteld.
Tot op heden nog geen spel ontvangen.
Op mijn eerste vraag wanneer het spel geleverd werdt, werd ik nog netjes geantwoord dat het drie werkdagen zou duren vanaf de besteldatum.
Vandaag 23 juni heb ik weer gevraagd wanneer het spel geleverd wordt want misschien is er wel een goede reden voor waarom ik het spel nog niet heb?
De antwoorden die ik kreeg waren zeer respectloos ik ben hier enorm van geschrokken en heb meteen gegoogled naar de negatieve resencies. Eigenlijk stom van mijnzelf want dat had ik in eerste instantie kennelijk moeten doen.
volgens marketing had ik het spel de 16de geleverd gekregen en of ik wilde ophouden met mailen want ze waren het zat dat ik zulke vragen stelde en zeker na de laatste vraag namelijk dat ik mijn geld terug gestort wilde hebben waren ze klaar met mij. Ook hadden zij nog 2 printscreens gestuurd met bewijs wat overigens niet te lezen was.
Maar nu is mijn vraag wat kan ik hier nu mee? Waarom ik het hierop plaats is dat ik hoop dat ik niet nog meer mensen daar gaan bestellen want dan komen ze zeer bedrogen uit, geld kwijt en geen spel!
Laatst gewijzigd door Danone41 op 24-06-2017 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Danone41

Bericht door Danone41 » 23-06-2017 23:57

Hoe kan ik overigens het beste aangifte doen tegen Digitalgaming?

Danone41

Bericht door Danone41 » 24-06-2017 10:50

Helaas ben ik ook opgelicht, geld kwijt, geen spel ontvangen en respectloos behandeld.
Dus mensen koop aub hier niet!

Danone41

Bericht door Danone41 » 24-06-2017 10:54

Thanks oldwabbles voor de link

oldwabbles

Bericht door oldwabbles » 24-06-2017 11:20

Danone41 schreef:Thanks oldwabbles voor de link
Daar staat ook hoe je aangifte doet.

Plaats reactie