LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

Michelle1989

Re: De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

Bericht door Michelle1989 » 18-08-2015 12:14

Ik denk echt dat we inderdaad iets op facebook moeten plaatsen.. en dan misschien niet een open bericht op facebook maar echt een pagina aanmaken... Echt bizar dat er gewoon nog elke dag mensen bijkomen die opgelicht zijn.. dit kan toch gewoon niet doorgaan zo:(

Wie heeft er nog tips.. wat kunnen we buitenom een aangifte nog doen?

kinderleidster

Bericht door kinderleidster » 19-08-2015 21:01

Tja

Ik denk er idd ook over een facebook pagina aan te maken en te zorgen dat iedereen dat deelt.
Ik snap niet dat deze site niet uit de lucht is. Zo komen er nog meer gedupeerden. Dit kan en mag toch niet.
Hij steelt ons geld en heeft idd een dure auto.
Ik zag op het net dat er zelfs een melvin de haan site is en vele negatieve verhalen. Ook mensen die voor 10.000 euro zijn opgelicht.
En al verhalen gedateerd van 2010.
Over computers. Pfff....
Bovendien stel ik actie vd dag ook aansprakelijk.
Ik heb nog wel een mailtje gehad van de dierenwinkel van nederland en dat ze dit betreuren en nogmaals met de eigenaar praten.
Ik ben er nog niet klaar mee. Stelen van geld Hoe klein het bedrag ook is, het mag gewoon niet. Maar deze website van de dierenwinkel moet uit de lucht. Geen idee hoe dat voor elkaar te krijgen is.

kinderleidster

Bericht door kinderleidster » 20-08-2015 06:14

Check deze sites

Melvin de haan.nl
http://zeewaterforum.info/forums/archiv ... 41754.html
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... er=1732289

En zo zijn er volgens mij nog wel meer sites.

Misschien met zijn allen richting Haarlem, een.openbare fb pagina aanmaken delen en waarschuwen, Twitter????

Michelle1989

Bericht door Michelle1989 » 20-08-2015 09:56

Kom maar op met die facebookpagina. Ik weet niet zo goed hoe je zoiets moet aanmaken, maar laat me weten hoe hij heet en ik deel het zoveel mogelijk op mn facebookpagina.

Net nog even gebeld en kreeg natasja aan de lijn, misschien wel bekend bij meerdere mensen? Ze bleef rustig, zelfs toen ik zei dat ik aangifte gedaan had.. Ze kon nu ineens wel de bestelling annuleren aan de telefoon en het geld zou teruggestort worden binnen 14 werkdagen. Heel raar dat het zolang moet duren!
Ze heeft wel mn ibannr gevraagd dus sta weer een stapje verder...

Gaat mij al lang niet meer om dat geld maar om de manier hoe hier mensen opgelicht worden! Kom maar op! Ik ga de strijd wel aan met deze man en zijn louche praktijken!

kinderleidster

Bericht door kinderleidster » 20-08-2015 15:16

Ik Ben Ook Niet Zo Vaak Op Fb En Niet Handig Daarmee.
Hier ook geld terug beloofd maar eerst zien dan geloven.
Maar ik kan maar niet begrijpen dat die site nog online is

Suzanne44

Bericht door Suzanne44 » 23-08-2015 20:35

Hallo allemaal,

Ook ik ben opgelicht door deze webwinkel.
Op 6 juli e.e.a. besteld en meer dan de helft heb ik nog steeds niet ontvangen. Pas na vijf e-mails en zes telefoontjes is de status van mijn bestelling nu gewijzigd in geannuleerd. Mijn geld heb ik alleen nog steeds niet terug. De beloofde termijn van twee weken is allang voorbij maar ook op e-mails waarin ik zeg aangifte te gaan doen, wordt niet gereageerd.
Dus heb ik nu ook maar aangifte gedaan!
Ik hoop dat iedereen die de dupe is van deze webwinkel aangifte gaat doen. Als bij de politie steeds dezelfde naam voorbij komt dan moet er toch ergens een belletje gaan rinkelen!
Ik ga nu eens kijken wat ik hier op Facebook mee kan!

Sterkte en succes allemaal!

Tukker01

Bericht door Tukker01 » 24-08-2015 17:05

Ook ik kan me aan deze (nu toch al lange) lijst toevoegen. Ik had ook een voucher via actie van de dag. Op 1 augustus mijn bestelling gedaan, op dinsdag 4 augustus kreeg ik een e-mail met de medeling dat mijn bestelling verstuurd was en dat ik het via het track & trace systeem kon volgen. Helaas de track & trace deed het niet en na een paar dagen wachten heb ik maar eens gebeld. Ik kreeg zowaar een jufrouw aan de telefoon die mij mededeelde dat het pakje nog niet door DHL was opgehaald, maar dat dat zo spoedig mogelijk zou worden verstuurd. en inderdaad op zaterdag stond er bij thuiskomst een pakje met als afmeting 20 bij 30 cm op de tafel. Ik had verschillende produkten beteld waaronder ook een zak cavom hondenbrokken van 5 kilo, dus dat kon nooit in dat pakketje zitten. Er ontbraken verschillende produkten in het pakketje, die ik besteld had, en op de pakbon stond 1 produkt dat niet geleverd maar wel afgevinkt was. Ik heb verschillende malen geprobeerd te bellen, maar ik kom er niet meer door, na 15 minuten in de wachtrij te hebben gestaan wordt je eruit geknikkerd. Na verschillende mails heb ik op 13 augustus een mail van hun gehad met hun oprechte excuus en dat ze er mee bezig zijn en of ik dan mijn ordernummer met missende produkten wil vermelden, het zou wel enige tijd duren. Het is nu maandag 24 augustus en nog steeds niets gehoord. Ik ga morgen aangifte doen!!!

kinderleidster

Bericht door kinderleidster » 24-08-2015 21:59

Pfff wat een ellende. Er zijn vast nog veel meer mensen dan alleen hier op dit forum.
Ik vraag me af wat de politie doet. Ze hebben niet eens contact opgenomen na de aangifte.
Ik ga een "bevriende" agent Maar eens aan de tand voelen.
en misschien Alberto stegeman maar eens bericht sturen.
Deze melvin de haan mag niet vrij uit gaan.
Er moet iets gebeuren. En dat bedrijf moet opgeschort worden.

maureenslagboom

Bericht door maureenslagboom » 25-08-2015 11:06

als ik dit forum had gezien had ik nooit een bestelling geplaatst.. maar je raad t al ik heb wel een bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen. dat telefoonnummer werkt ook niet. is gewoon een bandje wat draait en na precies 15:16 minuten de boel uitgooit.

ik hoop dat iemand me kan helpen. heb twee tuigjes nesteld en een paar tennisballen omdat onze hond 3 was geworden. maar nog altijd niks..

Michelle1989

Bericht door Michelle1989 » 25-08-2015 11:13

Blijven volhouden Maureen, heel langzaam kom je steeds een stapje verder. Ik heb een bestelling geplaatst op 16-07 en heb het bedrijf nu eindelijk zover dat de bestelling geannuleerd is, nu m'n geld nog.
het beste kan je bellen iets na 9, dan heb ik nog steeds geluk gehad!

Suzanne, is er bij jou iets gelukt voor op facebook?

Kinderleidster, ik heb het al eens aangegeven bij alberto stegeman, ik had vrij snel een reactie met de vraag of ik ook slachtoffer was, dus de situatie uitgelegd en verwezen naar dit forum, maar daar zullen ze bij dat programma waarschijnlijk niet naar kijken aangezien dit van tros is.
Misschien als we daar met meerdere mensen wat aangeven dat ze zich er iets dieper in gaan buigen. Je kan het op de site van undercover in nederland iig heel makkelijk aangeven!

mireille177

Bericht door mireille177 » 26-08-2015 13:17

ik heb 2 bestellingen van ieder rond de 60 euro gedaan op 4 augustus 2015 en zit nu nog te wachten op mijn pakket.
de belgische leverancier levert een paar spullen niet is hun antwoord, maar dan verwacht je toch dat de rest wél word opgestuurd. heb al 2 x gebeld en hoor er niets van.

kinderleidster

Bericht door kinderleidster » 26-08-2015 21:19

allemaal even naar undercover in nederland mailen. Die vinden de zaak niet kunnen en hoe meer tips daar binnen komen hoe beter ze het misschien kunnen gebruiken!! Ik zeg DOEN voordat er nog meer slachtoffers vallen.
En ook aangifte doen.Dit mag en kan niet!

angeldhg

Bericht door angeldhg » 26-08-2015 22:18

Ik moet dit toch even met jullie delen, ondanks dat ik alle bestelde na veel zeuren en bellen, mailen en nog meer heb ontvangen. Ik ontving na mijn laatste artikel deze email. Hiervoor nooit bericht ontvangen alleen dat ze erg druk zijn en het wat langer kan duren. Intussen staat mijn status op verzonden naar DHL terwijl alles gelukkig binnen is.

Ik zie dat er nog steeds veel problemen zijn maar in de onderstaande email zie je hoe ze met je omgaan.

Dierenwinkel van Nederland aan mij:

Ten eerste onze excuses dat u langer tijd heeft moeten wachten op u order normaal gezien is dit een vlot proces binnen onze organisatie is wel zie ik dat u de zending in 2e heeft ontvangen.

Het kan kloppen dat niet op al uw e-mails is gereageerd maar inmiddels zijn alle collega’s terug op de afdeling waar door wij 100% bereikbaar zijn via telefoon of per mail of chat.

Als u bij ons in de toekomst geen bestelling meer bij ons gaat doen vinden wij heel spijtig, dat u zo bent geholpen door onze klantenservice.

Alle klachten die over ons gaan is klein Schaling op het web aangezien wij een database hebben met 60.000 klanten zijn 8 reacties wel erg over dreven volgens mij weet u niet wat oplichting betekend.

Ik maak mij als medewerker van ons organistisch heel erg boos op het fijt dat u ons beticht over oplichting op lichting is het feit dat u geen communicatie kunt krijgen met ons bedrijf aangezien u heeft gebeld op

4 GESPREKKEN GENOTEERD ECHTER VEEL VAKER GEBELD.

Heeft u contact gehad met klantenservice dus dit is een duidelijk punt.

Ten tweede heeft u producten geleverd gehad om ons uit te maken voor oplichters is dit onterecht wat u zegt, wij adverteren op SBS6 en Veronica van onze webshop en op de radio bij qmusic.

Ik denk dat u zich beter kunt afvragen hoe groot onze organistisch eigenlijk wel is en als u zicht wel voelt in die vorm vinden dat wij heel jammer en wensen wij u veder succes.

En anders bent u van harte welkom om op dierendag in onze magazijn gevestigd te Halfweg voor een rondleiding binnen ons bedrijf van 44000 m2.

Ook zijn er geen gedupeerde mensen mevrouw wij ontvangen ruim 3000 bestellingen per dag, aangezien wij niet alleen actief zijn in Nederland, België, Duitslands, Engeland.

Is dit misschien 0,2% van ons klanten bestand die een probleem heeft, misschien kan het ook zijn klanten die geen probleem hebben zul je ook niet horen en klanten die wel een probleem heeft zullen er alles aan doen om dit wel bekend te maken.

Maar wij zijn hier niet van onder de indruk aangezien ons concept goed is en een succes is en blijft zullen wij ons binnen kort nog grootschaliger neer zetten op de markt.

Hopelijk krijgen jullie je goederen of je geld terug en geef niet op blijf klagen en dreigen. Het is mij en sommige van jullie ook gelukt. Destijds ook bij Alberto Stegeman gemeld, echter helaas geen reactie ontvangen maar ze mogen mij altijd benaderen want heb alle mailtjes en meldingen bewaard. Succes allemaal.

MandyArmanda

Bericht door MandyArmanda » 27-08-2015 20:44

Nadat ik dit heb gelezen ben ik bang dat ik ook slachtoffer ben geworden van de Dierenwinkel. 24 augustus iets besteld, nog steeds niet binnen, geen bevestigingsmail ontvangen, maar het geld is wel direct op 24 augustus overgemaakt. Ik heb net een e-mail gestuurd via hun klantenservicebutton, maar of dit gaat werken weet ik niet. Ik zal jullie op de hoogte houden.

MandyArmanda

Bericht door MandyArmanda » 27-08-2015 20:46

Trouwens, de emailtjes die jullie hier plaatsen uit naam van de Dierenwinkel zitten vol foutieve zinnen.. is dit serieus hoe zij hun klanten informeren?

Plaats reactie