LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

Iris33

Re: De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

Bericht door Iris33 » 07-10-2015 10:30

Artikel 9:

2.De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.

Carla1

Bericht door Carla1 » 07-10-2015 16:17

Ik heb ook besteld bij bovengenoemde winkel! op 19-09-2015 en betaald. Hoorde niets meer. Tientalen telefoontjes maar er werd niet opgenomen heel veel mailtjes en ook hun contactformulier ingevuld maar geen reactie.
Nu kreeg ik vrijdag plots een mail!

Ik moest niet boos zijn maar er was wat achterstand! Maandag jl zouden ze met een oplossing komen:-(

Nu is het woensdag en nopes nada niets!

Heb ook een aangetekende brief gestuurd en die komt retour adres is onbekend!!

Ja we zijn opgelicht!

Feya138

Bericht door Feya138 » 18-10-2015 21:54

Wat ik belachelijk vind is dat wij gedupeerden dit overal melden; kassa, opgelicht etc etc en er toch niets aan wordt gedaan. Ik ben nu opgelucht van Alberto aan t kijken en zij zouden misschien wel voor een oplossing kunnen zorgen!
Of bij kassa er aandacht aan besteden zodat Nederland geïnformeerd wordt en niemand meer daar iets koopt.

Dierenvriend

Bericht door Dierenvriend » 16-11-2015 11:22

Nu 3 weken geleden bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden niets ontvangen. Wel honderden keren gebeld maar dan krijg je een bandje met 'dit nummer is niet bereikbaar'. Dan lees je berichten op internet en dan kom je tot de conclusie dat je gewoon bent opgelicht!!!! Heb inmiddels aangifte gedaan tegen deze oplichters. Wat een vies spelletje spelen ze en het wordt tijd dat dit niet meer gaat gebeuren!! Ik wil mijn geld terug! Laat diegene die hier achter zit de ballen hebben en contact opnemen!!! En niet met smoesjes aankomen zoals ik eerder heb gelezen van mensen die ook zijn opgelicht dat de bestelling is verzonden of dat er een track en trace nummer is want die is er niet!!!!

maureenslagboom

Bericht door maureenslagboom » 21-11-2015 01:41

Ik wil graag iedereen die opgelicht is door deze website oproepen om aangifte te doen, zodat we er een lopende zaak van kunnen maken. Ik heb vandaag alvast het voortouw genomen. De politie hoort graag meer mensen hierover.

Mvg Maureen

Maureentje

Bericht door Maureentje » 25-11-2015 11:59

Dringende oproep voor een ieder die opgelicht is door de dierenwinkel van Nederland. Graag uw gegevens en verhalen door te sturen naar mij. [email protected]. Ik ben bezig met sbs om ervoor te zorgen dat onze zaak de aandacht krijgt die het verdient. Een van de redacteurs heeft mij gevraagd naar meer verhalen van gedupeerden om er zo een artikel over te maken.

Mvg Maureen

Fam

Bericht door Fam » 26-11-2015 10:20

Jemig wat een hoop berichten! :shock:

Ik heb nooit meer een mail ontvangen dat iemand had gereageerd.

Ik heb destijds de twee zogenaamd aangesloten organisties aangeschreven dat het niet was geleverd en ik kon bellen tot ik een ons woog enz.
De thuiswinkel.org was het geloof ik die liet mij weten dat ze helemaal daar niet waren aangesloten en zij hun hadden verzocht het logo te verwijderen.
De andere thuiswinkel organisatie waren ze wel aangesloten en die hadden contact gehad hierover met hun en ze zouden diezelfde dag nog contact opnemen met mij. Na twee dagen en weer mails van mijn kant en de kant van de organisatie kreeg ik eindelijk een mail waarin stond dat ze het wel zeker hadden opgestuurd maar er blijkbaar iets was mis gegaan. Dat ze opnieuw een pakket zouden sturen en als beide dan zouden aankomen of ik dan de andere wilde retourneren.
Nou.... dat laatste pakket is inderdaad zomaar gearriveerd toen!!!! Wel na 4 of 5 weken mailen enz.
Het eerste pakket is natuurlijk nooit verzonden en dus ook nooit meer gekomen.

Fam

Bericht door Fam » 26-11-2015 10:23

Wij waren destijd svan plan langs het adres te gaan om verhaal te halen of mn geld terug, maar gelukkig hoefde dat uiteindelijk dus niet meer.

Zat te denken dat als er zoveel mensen gedupeerd zijn is het dan niet mogelijk de website offline te laten halen?? Zo blijven er mensen gedupeerd raken.

Maureentje

Bericht door Maureentje » 28-11-2015 19:29

Melvin heeft de knopjes van z'n telefoon gevonden uiteraard een heel lulverhaal over overname en dat hij nooit eigenaar is geweest enz. Geloof er vrij weinig van. Binnen twee drie weken moet het geld er op staan volgens hem. Ben benieuwd. Heb er uiteraard weinig vertrouwen in.

Wordt vervolgd uiteraard.

terrier

Bericht door terrier » 05-12-2015 15:11

Er staat nu op de site dat die zaak van overgenomen wordt.
NIET in trappen.!

Degene die deze oplichterstent overneemt WEET wat er gebeurd is.
Kan nooit goed zijn.

OOK NIET BESTELLEN bij die opvolger.

terrier

Bericht door terrier » 15-12-2015 08:58

Vandaag zag ik op de site dit:

404 - Kan bestand of map niet vinden.
De bron die u zoekt is mogelijk verwijderd, de naam ervan is gewijzigd of de bron is tijdelijk niet beschikbaar.

De publiciteit heeft kennelijk zijn vernietigende effect gedaan.

Nu allemaal goed opletten waar die Melvin nu weer opduikt.
Als iemand hem ergens vindt op internet, dan graag HIER melden, zodat wij er gelijk bovenop kunnen springen met waarschuwingen!

terrier

Bericht door terrier » 26-01-2016 13:14

Vandaag gekeken op google maps.
Melvin de Haan zou binnenkort opnieuw beginnen op Herengracht 282.
Ik heb gebeld met Regus, een zaak die op dat adres zit, en zij weten nu dat dit adres wordt misbruikt door De dierenwinkel van Nederland.

Er is dus geen sprake van een doorstart op dat adres.

Blijf dus op google kijken wat Melvin de Haan nu weer voor nieuwe trucs uithaalt.
Zo voorkomen we nieuwe slachtoffers.
Groet,

Terriër

terrier

Bericht door terrier » 29-01-2016 12:44

Nagetrokken bij diverse bronnen:
De zaak "alles voor dieren" te Beverwijk is eigendom van heer Melvin de Haan.

Gezien alle berichten op dit forum: opletten dus!

maureenslagboom

Bericht door maureenslagboom » 15-02-2016 15:22

nu is het alles voor dieren geworden.

De zaak heeft zelfs een winkel in beverwijk.

Melvin is nog lang niet klaar met oplichten...

DDWN

Bericht door DDWN » 15-02-2016 17:04

Goedemiddag.
Ik schrik me zelf wezenloos van de berichten die hier geplaatst worden.
Ik wil een aantal dingen duidelijk maken naar jullie toe voor zo ver ik en mijn collega's weten zijn er geen mensen de dupe van mijn onderneming de de dierenwinkel van Nederland, tevens is dit bedrijf gewoon nog steeds actief en de webshop zal wederom actief worden, waarom de site op non actief is gezet komt door het feit ik nooit een deal had moeten maken met marktplaats groupon actie van de dag, dit heeft gigantisch problemen veroorzaakt voor de man kracht en diverse partijen waar wij van afhankelijk waren waar wij bestellen en als dat niet uit geleverd wordt als je het wel besteld heb je toch een probleem of terug betalen of een klant 3 maanden moet wachten op zijn product als het eindelijk uit China binnen komt is geen optie.
Daarom moesten wij terug betalingen verrichten helaas leverde dit ook problemen voor ons op om dat er in eens 100 orders per dag binnen kwamen hoop leveringen compleet en een hoop incompleet of helemaal niet wij probeerde te versturen wat wij konden maar het was een gigantisch groot probleem geworden binnen onze organisaties na al deze maanden uit zoeken en na vragen is alles opgelost en is vandaag de dag alles weer op 0 staat.
Mocht er toch iemand over het hoofd gezien zijn of toch nog iemand geld terug krijgen wil ik u vriendelijk vragen om contact op te nemen via http://www.dedierenwinkelvannederland.nl/ticket
Wij nemen tickets in onderzoek en zullen zo snel mogelijk een terug koppeling geven voor een passende oplossing.
Graag wil ik u wel vragen om duidelijk ook u 06 nummer te vermelden zo dat wij u makkelijk kunnen terug bellen.
Ik wil u ook persoonlijk te woord staan u kunt mij vanaf nu e-mailen op [email protected]
Mocht er niemand zig meer melden is het voor mij een fijn gevoel om te bevestigen dat wij niemand hebben overgeslagen.

Mvg Melvin

Plaats reactie