LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

mk1980

Re: De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

Bericht door mk1980 »

Waar ik al bang voor was niks gehad.Vanmiddag weer gebeld met meneer rond 17 uur.Ik kreeg te horen dat DHL tot 22 uur bezorgd en dat 80% al bezorgd was.Zal vast geen zendingen van hun geweest zijn.Ook voor mijn 2e pakket wat zogenaamd vanavond weg is gegaan geen code gekregen.
Kortom ik kan fluiten naar me spullen en geld terugstorten kunnen ze niet doen vertelde hij me.
Hoe kan iemand zo gemeen zijn.Onbegrijpelijk gewoon.Ik zal hem overal blijven zwart maken.Heb ook de redactie van opgelicht benadert en van undercover in nederland.Tevens heb ik diverse opnames van gesprekken waarin meneer de oplichter zogenaamde beloftes doet.Onder andere u kan er 100% van uitgaan dat de bestelling vandaag komt.Hij maakte mij trouwens ook nog wijs dat DHL niet op zaterdag bezorgd.

mk1980

Bericht door mk1980 »

Jammergenoeg woon ik niet in de buurt van Haarĺem anďers had ik het wel geweten.Wat betreft mailen zal ik zeker blijven doen.Meneer wordt nergens warm of koud van zo lijkt t wel.Ik heb hem zelfs door de telefoon gezegd dat ik aangifte ga doen en ik zijn "bedrijf" zwart zal maken.Het is moeilijk om iedere klant tevreden te houden was ook nog een uitspraak van.hem.Laat me niet lachen hij zal niet 1 tevreden klant hebben denk ik.Misselijk figuur :twisted:

lozevisser

Bericht door lozevisser »

Melvin is morgen jarig, dan viert hij zijn 26e verjaardag, even 06575 ... 72 bellen om hem te feliciteren ?

Willen de gedupeerden zich ook even melden bij http://www.opgeletopinternet.nl/index.php en daar een topic aanmaken ?

lozevisser

Bericht door lozevisser »

Zeker doen, daar zijn alle gegevens al uitgezocht en bekend, ook van zijn eenmanszaakje met dezelfde naam en alle adressen en andere bezigheden.

mk1980

Bericht door mk1980 »

Zojuist weer een mail weggedaan met het verzoek tot terugbetaling binnen 3 dagen.
Dus Anon bij jou is het bedrag dus wel teruggestort.
Ik zal zomaar niet opgeven en blijf hem onder druk zetten om mijn geld terug te krijgen want de spullen zullen zomaar niet meer komen.

jacqueline_20

Bericht door jacqueline_20 »

Niet te geloven, mijn pakketje is vandaag door DHL geleverd!!
Ik had de hoop al opgegeven. Ik hoop voor iedereen die nog ergens op wacht, dat het pakketje alsnog komt.
In tegenstellig tot de melding dat pakket bij post.nl was aangemeld, kwam ie dus met DHL!!

jacqueline_20

Zendingen gaan nu inderdaad via DHL, vanwege problemen met Post.nl
Ik heb ze nog gemaild dat ik de gang van zaken betreur maar blij verrast was dat het pakje toch nog gekomen is.
Daarop kreeg ik gelijk een mail met excuses voor het ongemak en dat door drukte (vakantie) alles vertraagd was en de reactie van hun kant lang duurde.
Jaja .. het zal wel.

mk1980

Bericht door mk1980 »

Ik heb inmiddels een deel van mijn bestelling ontvangen maar de rest daar moet ik geloof nog voor bidden en smeken of ik het eindelijk krijg.
Te gek voor woorden zo.
Maandag en dinsdag werd ik opeens gek gebeld door ze nadat denk ik de grond te heet onder hun voeten werd.
Of de rest daadwerkelijk nog komt.Ik betwijfel het

angeldhg

Bericht door angeldhg »

Ook ik ben de dupe van De dierenwinkel van Nederland. Vandaag 3 weken geleden een bestelling gedaan van 3 artikelen. Na een week telefonisch contact te hebben opgenomen bleek één van de artikelen niet op voorraad te zijn. Ze waren de status vergeten te veranderen op de website en kreeg direct een mailtje dat ze in afwachting waren van het laatste artikel. Ik zou het alsnog binnen 2 werkdagen ontvangen.

Inmiddels een week later en wat telefoontjes en mailtjes kreeg ik twee weken later de eerste twee artikelen geleverd door DHL want ze hadden alles bij post.nl weggehaald zodat de levering sneller ging. Maar goed inmiddels weer een week verder, telefoontjes gepleegd, e-mails gezonden, contactformulier te hebben ingevuld nog mijn derde artikel nog niet ontvangen. volgens Dierenwinkel.nl zou het in het sorteercentrum van DHL liggen echter bij DHL is het niet bekend. Vandaag wederom weer contact opgenomen met de Dierenwinkel van Nederland om 9.00 uur en om 15.00 uur nog niet teruggebeld. Ik heb aangegeven via de mail en via het contact formulier dat ik nu eens een keer een antwoordt wil hebben en als ze het laatste artikel niet kunnen leveren dan mijn geld terug te storten maar totaal geen reacties op mailtjes en contactformulier, terugbellen ho maar. :oops: :oops: :oops:

Ik ben bang dat ik geen artikel meer ontvangt en dat ik mijn geld niet meer terugziet. wat kan ik doen dat ik mijn geld terug krijg????

Mensen koop hier geen artikelen want het zijn oplichters en komen met verschillende smoezen van we zijn net verhuisd, zitten met personeel tekort in verband met de vakantie enz. enz.

jacqueline_20

Ze adverteren ondertussen ook op Marktplaats en ik heb het bij MP gemeld.
Ze zeggen nog geen klachten te hebben gehad maar dat ze wel een aantekening zullen maken bij deze adverteerder.

Alle 'smoezen' die je noemt @Angeldhg komen me (en meer) heel bekend voor.
Je moet blijven aandringen en termijnen stellen. (bv. binnen 3 werkdagen reactie anders dan onderneem ik de volgende stap.., of binnen zoveel dagen mijn spullen anders mijn geld terug). Misschien allemaal tevergeefs maar blijf proberen en geef niet op. Ooit zal deze site toch door iemand uit de lucht worden gehaald en zal MP stoppen met hun advertenties.
Ik had gelukkig maar 1 ding besteld en dat na lang aandringen toch binnen gekregen.
Sterkte en hou vol!!

mk1980

Bericht door mk1980 »

Misschien een tip voor andere gedupeerden want samen staan we sterker, vul het contactformulier in bij de site van undercover in nederland zodat er naast mijn melding nog meerdere binnenkomen.
Vooral angeldhg ik zit in hetzelfde schuitje heb maar een deel van mijn bestelling gehad en naar de rest kan ik ben ik bang fluiten.
Aangezien de programmamaker van undercover in nederland mij al benaderd heeft en gaat kijken of ze er wat mee kunnen vandaar mijn verzoek aan andere gedupeerden om ook contact met ze opnemen.

angeldhg

Bericht door angeldhg »

Wederom om 17.30 zelf maar weer contact opgenomen en de volgende smoesen kwamen weer ter sprake.
We weten niet wat er mis is gegaan maar het artikel komt donderdag bij ons binnen dus uiterlijk zaterdag 18 juli wordt het bezorgd. Ik gaf aan mag hopen dat het gebeurd want heb aangegeven verdere stappen te ondernemen. Ik vroeg wederom waarom er niet op mijn eerdere e mails en op het contactformulier niet wordt gereageerd kreeg ik als antwoord. Wij behandelen altijd onze email elke dag misschien is het in de spam terecht gekomen. Waarop ik zei nou bij mij niet denk eerder bij jullie. Wij hebben niets ontvangen dan, raar als ik wel een bevestiging ontvang dat de mail in behandeling wordt genomen. nu zou de computer ook bij hun gecrashd te zijn waardoor er veel dingen kwijt zijn, nooit van back up gehoord?

Ik geef ze tot zaterdag en anders ga ik aangifte tegen ze doen voor internet oplichting. Ook heb ik marktplaats de melding gedaan en wie weet is undercover in Nederland de volgende stap. We moeten niet opgeven, het gaat om geld en ze horen te leveren en ga ze helemaal gek bellen. Want de mensen die daar werken mogen alleen telefoon aannemen en meer kunnen ze niet. Ene Melvin is hoofd telefonist en dan een sloom pratende jongen is vervanger en dan hebben we nog ene Tara die niks kan.

Ik hou jullie op de hoogte

jacqueline_20

mk1980: bedankt voor de tip. Ondanks dat ik mijn bestelling wel heb, na veel haken en ogen, zal ik het contactformulier van Undecover invullen. Moet gewoon ophouden zulke sites.

mk1980

Bericht door mk1980 »

jacqueline_20: bedankt alvast.En angeldhg ook gewoon doen.
Is te triest voor woorden dat het allemaal zo moet.Ik ben nu vandaag al 3 weken bezig om mijn spullen allemaal te krijgen, ik heb slechts een klein gedeelte van mijn bestelling gehad en je raad het al het duurste zat er niet bij.
Allemaal mooie beloftes wat ze doen.
Ik heb intussen opnames van telefoongesprekken door moeten sturen naar de redactie van undercover in nederland, en hopelijk volgen er daar nog meer meldingen over ze en gaan de praktijken hopelijk een keer stoppen.
Ik mail ze helemaal gek en krijg ook werkelijk geen enkele reactie erop.

angeldhg

Bericht door angeldhg »

Nog even de laatste update........ gisteren ontving ik een melding van ons geweldige bedrijf dat alles afgehandeld was. Natuurlijk op een tijdstip dat je ze niet kon bellen. Vanmorgen natuurlijk weer gebeld want afgehandeld en laatste artikel niet ontvangen dacht het niet!

De dame wist waar ik voor belde want er lag een briefje bij haar dat ze kon aangeven dat ik vandaag mijn laatste artikel zal ontvangen. Ik vroeg dus gelijk heeft u voor mij het track en trace code zodat ik dit na kan kijken. Die hebben wij niet alleen een ordernummer. Volgens DHL krijg je altijd een track en trace code. Ik heb hierna DHL gebeld en er stond inderdaad een bezorging voor vandaag gepland. Om 14.00 uur heb ik eindelijk mijn bestelde artikel ontvangen.

Mensen geef niet op blijf bellen en mailen en eis dat je binnen een aantal dagen je geld of je artikel wilt ontvangen en anders verdere stappen zal ondernemen. Echt hiermee dreigen.

Succes iedereen met het ontvangen van de artikelen en hoop dat iedereen het ontvangt. GEEF NIET OP!

Gesloten