De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

Sylvia50

Re: De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

Bericht door Sylvia50 » 15-09-2015 17:29

Ik heb in augustus een voucher van Aktie van de dag gekocht van 14,95 om bij de Dierenwinkel.nl voor 40 euro producten voor dieren te bestellen! Ik heb dezelfde week voor 60 euro besteld en zelf 23 euro bijgelegd ! Ik kreeg dezelfde week bericht dat het pakket via DHL onderweg was met verzendnr! Na twee weken had ik nog geen pakket heb zelf gebeld met de Dierenwinkel en ze vertelde dat de fabrikant de producten nog niet geleverd had! Raar toch als ik een mail krijg met een verzendnummer van DHL die overigs niet klopte! Maar ik wachte nog af! Ik kreeg een mail van de Aktie van de dag dat het bedrag van 14,95 terug gestort zou worden! Toen had ik zoiets dit klopt niet!ik moest wachten en krijg ineens de voucher terug gestort! Ik werd boos en schreef op Facebook een bericht dat ik het gevoel had dat Actie van de Dag er ineens onderuit wou komen omdat dit bedrijf van de Dierenwinkel zoveel klachten kreeg ! Ik kreeg bericht van de Aktie van de dag dat ik nog even moet afwachten want ik gehad vorige week weer een mail gehad van DHL met dat het pakket weer onderweg was! Inmiddels heeft de Aktie van de dag het bedrag van 23 euro naar mij terug gestort! Ik vind dat ze dit wel netjes opgelost hebben! Alleen de Dierenwinkel heeft er een zooitje van gemaakt en vele mensen gedupeerd heb ik begrepen verschrikkenlijk gewoon! :shock:
Anon schreef: Opgelicht.nl › Forum › Internet › Webwinkels

henkpare

Bericht door henkpare » 16-09-2015 11:09

Heb via actievandeDag een bon gekocht.
Snap niet dat zei klakkeloos met deze firma in zee gegaan zijn.
Mijn vertrouwen in hun is nu ook behoorlijk geschaad.
Zit intussen al 7 weken op mijn bestelling te wachten.
Komen met de beschuldiging dat het allemaal aan DHL ligt.
Dit is een van de vele smoezen.
Ik heb nu aangedrongen om mijn geld terug te storten, en nu is het wel erg stil geworden.

Sylvia50

Bericht door Sylvia50 » 16-09-2015 11:46

Heb jij ook een bon van Aktie van de dag gehad dan? Want dan kan je hun aansprakelijk stellen! Ik krijg NL wel mijn geld nu terug via hun!

BvdBroek

Bericht door BvdBroek » 16-09-2015 12:38

Helaas heel herkenbaar al die verhalen hier. Wij hebben ook via Actie van de Dag drie vouchers gekocht en naar aanleiding daarvan drie bestellingen geplaatst bij De Dierenwinkel van Nederland (op 6 augustus). Nu, meer dan een maand later, hebben wij ook nog steeds geen artikelen ontvangen. Van Actie van de Dag hebben we inmiddels het bedrag van de vouchers terug, erg netjes! De Dierenwinkel kunnen wij inmiddels niet meer bereiken. Waar we eerst steeds wel iemand aan de telefoon kregen bij de klantenservice (met de bekende excuses: leverancier nog niet geweest, DHL is al een tijd niet geweest, grote drukte, etc.), wordt nu steeds na ongeveer 15 minuten wachten de verbinding verbroken. Ook via e-mail krijgen we geen reactie. Erg frustrerend.....

Vrijdag zijn we langs gegaan op het adres dat op de website van De Dierenwinkel staat om te kijken of we misschien zelf onze spullen mee konden nemen. In het pand zaten verschillende bedrijven (waaronder een rijschool) maar niet De Dierenwinkel van Nederland. Toen we er bij de balie van de rijschool naar vroegen vertelde de dame ons dat Melvin rij-instructeur was bij deze rijschool en in dat pand ook ergens zijn kantoor voor De Dierenwinkel had. Melvin was op dat moment echter niet aanwezig en het depot van De Dierenwinkel zou ergens anders zitten (waar precies wist ze niet).

terrier

Bericht door terrier » 16-09-2015 21:35

Op 4 september voor 17 euro zonnepitten besteld. Aangezien er niets kwam, gebeld en gemaild.
Pas toen ik op internet alle klachten las, heb ik telefonisch en per mail gezegd dat bij uitblijven van levering "ze nog niet van me af waren."...
Binnen 5 minuten belde men mij. Ik zou donderdag (17 sept. '15) het ontvangen.
Daar wacht ik op.
Als het er niet is, dan trek ik alles uit de kast om ze tot aan hun nest te achtervolgen en het leven zuur te maken.
Tegen alle anderen zeg ik: Kom op, de beuk erin.Doe wat je kunt:
--blijf bellen, mailen, ga langs, irriteer, zet alles op internet, verzin maar.
Schoften mogen er niet met ons geld vandoor gaan.

Terriër

Charlie7

Bericht door Charlie7 » 17-09-2015 10:12

Niks bestellen!! 2 weken geleden bestelling geplaatst. Na 1 week was de bestelling zogenaamd aangemeld voor dhl zending. Na 2 mails en in totaal 1,5 uur aan de telefoon te hebben gehangen nog niks ontvangen!! Wat een oplichters!! :evil:

terrier

Bericht door terrier » 17-09-2015 13:00

VERVOLG op mijn forum verslag van 16-9 2015., (Gisteren dus.)
INDERDAAD heb ik vandaag mijn zonnepitten binnengekregen

. Ingepakt in een flodderige plastic zak. Er staat op de pakbon "Versele-Laga 15 kg." Dat ZOU het moeten wezen.
Niet dus: Originele verpakking is weg en het is maar krap 13 kg, verpakking meegewogen.

Of mijn mailtje met dreigement dat ik "alles uit de kast zal trekken" als het er vandaag niet zou zijn, geholpen heeft, weet ik niet, maar ik zal NOOIT meer daar bestellen. Gezien de enorme lijst van klachten, deugt die zaak van geen kant.
Ik zal ze per mail wijzen op mijn bericht hier, zodat óók nog eens alle andere ellende kunnen lezen van klanten die waarschijnlijk hun geld kwijt zijn.
(Degene die mij belde, zei overigens "dat ik al die berichten maar niet moest geloven. Allemaal leugens...")

Hun magazijn is, zo staat op de bon: Delfweg 22, 2211 VM Noordwijkerhout. (Of moet dat Delftweg zijn?)
Misschien kun je daar even je spullen gaan ophalen.(En neem dan een paar stevige vriendjes mee. Je weet maar nooit)

Voor wie een e-mail bombardement wil doen: er zijn 5 mailadressen:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

Succes met het terughalen van jullie geld, of het alsnog binnenslepen van de bestelling. Wie nog wat aanvullende ideeën wil hebben om druk op de ketel te zetten, stuur mij even een pb bericht.
Mocht de moderator in dit bericht hier iets gaan deleten, stuur mij ook dan even een pb.

mireille177

Bericht door mireille177 » 18-09-2015 09:21

klopt ook ik ben flink gedupeerd.
In totaal voor 120 euro besteld en kort geleden 1 v de 2 bestellingen gedeeltelijk ontvangen. reageren niet op mails bellen niet terug en als ik bel ben ik altijd 2 e wachtende en als ik aan de beurt ben hangen ze op.
inderdaad oplichters koop er niets is mijn advies.

Iemand2015

Bericht door Iemand2015 » 19-09-2015 12:36

Mensen stop met bestellen bij Google even op melvin de haan en je weet genoeg dit niet de eerste keer voor als ze winkels zijn al over de kop gegaan

Iemand2015

Bericht door Iemand2015 » 19-09-2015 12:48

Mensen stop met bestellen kijk op melvin de haan

terrier

Bericht door terrier » 20-09-2015 19:50

Vraag: Wat doet iedereen die geklaagd heeft op Tros Opgelicht forum met deze ervaring?

Licht iedere dierenzaak in.
schreeuw het van de daken.

Zet het op internet, Facebook en whatever.

LAAT SCHOFTEN NIET WEGKOMEN MET ONS GELD.

GROET,

TERRIER

BvdBroek

Bericht door BvdBroek » 22-09-2015 13:58

Ik vertelde eerder al dat ik op 6 augustus drie bestellingen had geplaatst (in totaal 11 artikelen) en na ruim een maand nog geen artikelen had gekregen. Inmiddels heb ik (na heel veel bellen en e-mailen) 4 van de 11 artikelen ontvangen. Opvallend is wel dat ik juist de kleine, goedkope producten heb ontvangen (vachtborstel, speelmuis etc.) en dat de grote, dure producten (kattenbak, mand, krabpaal) nog steeds op zich laten wachten. Tip voor anderen: ze lijken nu wel bereikbaar via de chatfunctie op hun website, ik ben momenteel met ze aan het chatten...

waelfers

Bericht door waelfers » 22-09-2015 17:06

Beste forumleden.

Vandaag heb ik, nadat ik deze winkel met e-mails bestookt heb de afgelopen weken uiteindelijk het ontbrekende artikel van mijn bestelling ontvangen, waardoor deze nu compleet is uitgeleverd.
Mijn bestelling en betaling dateerde van 5 augustus. Aangezien al mijn telefonische contacten (vaak lang in de wacht en op het laatst in gesprek) in eerste instantie niets opleverden heb ik via internet aangifte gedaan van oplichting. Ik heb volhard in het sturen van e-mails met betrekking tot de te leveren goederen en in eerste instantie werd het goedkoopste artikel thuisbezorgd. Ofschoon ik ook de manco in de levering vrijwel dagelijks heb gemaild had ik de hoop dat dit daadwerkelijk uitgeleverd zou worden eigenlijk opgegeven. Tot mijn grote verbazing (en vreugde) werd het laatste artikel vandaag door DHL bezorgd!
Tip voor de winkel - communiceer!
Tip voor de forumleden - geef de moed niet op!

terrier

Bericht door terrier » 22-09-2015 18:56

Reactie op BvdBroek en Waelfers:
Gezien de tientallen klachten op Trustpilot en hier hebben we te maken met een oplichter.
Weinigen, zo blijkt uit mijn pb-berichten via dit forum, zijn bereid om werkelijk actie in Haarlem te ondernemen.
Dus, als je het gemakkelijk vanuit je luie stoel thuis wil blijven doen:
--bombardeer die website met omvangrijke mails
--blijf bellen en inspreken
--blijf chatten
--wees lastig
--bel ook eens die rijschool Proficiat daar beneden, da's familie die weet wat voor naam die firma heeft.

Wie meer gratis ideeën wil van een ervaringsdeskundige? Stuur een pb'tje.

terrier

Bericht door terrier » 27-09-2015 22:53

Het is nu 5 dagen na mijn vorige poster (Zie boven)en, behalve één gedreven klager die zijn sporen heeft verdiend, heeft niemand,....maar dan ook NIEMAND contact met mij opgenomen.voor duidelijke actie.
Er is kennelijk OOK niemand daarna meer opgelicht....?

Mijn voorlopige conclusie is, dames/heren "klagers-op-dit-forum", dat u allen geen enkele motivatie hebt om uw geklaag op dit forum om te zetten in daadwerkelijke actie.
Ik lees een beetje geleuter over " ik ga aangifte doen"...en..ik zal stappen ondernemen, etc.

Wij (en ook de oplichters !) weten allen dat de politie geen ene ruk wil en kan doen. Het is een "civiele kwestie" en over een kippenhok gaat men geen advocaat en meerdere rechtzaken inhuren.

Welnu, als u allen nu eens uit uwen luie stoel komt en wat organiseert.
Als u dat niet van plan bent, ...niet verder zeuren op dit forum,...neem uw verlies....en laat u opnieuw (!) bedonderen door de volgende website.

Oplichtingspraktijken varen wel bij de gezapigheid van de slachtoffers die niks doen.
U houdt het bedonderen via websites in stand.

Voelt u zich aangesproken?...Stuur mij een pb'tje.

Groet,

Terriër

Plaats reactie