Dailytrendz.nl levert nepproducten

Plaats reactie
japper1999

Dailytrendz.nl levert nepproducten

Bericht door japper1999 »

Koop geen producten bij Dailytrendz.nl! Leveren alleen maar nepproducten!
Op deze nieuwe website worden mooie producten aangeboden voor een aanbiedingsprijs, maar leveren zeer goedkope nepproducten die maar een fractie van de waarde hebben dan die je hebt betaald. Zo bieden ze een product aan genaamd 'Windowbird' die eruit ziet als een glas-in-lood product, maar het uiteindelijke geleverde product is een dik stuk plastic met een lelijke print erop van deze vogels. Zie bijgevoegd het aangeboden product op de site en het geleverde product. Hier vragen ze 24,95 voor. Het geleverde product is niet meer dan 20 cent waard. Retouren op deze site is alleen mogelijk als het geen sale product is. Helaas is op deze site ieder product in de sale.
Dus wees gewaarschuwd, koop GEEN producten op de website Dailytrendz.nl.
Bijlagen
IMG_9678.jpg
IMG_9678.jpg (195.57 KiB) 527 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?
IMG_9676.jpg
IMG_9676.jpg (206.92 KiB) 527 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?
Dailytrendz-nl-vogels.jpg
Dailytrendz-nl-vogels.jpg (234.4 KiB) 527 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?

BJL23

Re: Dailytrendz.nl levert nepproducten

Bericht door BJL23 »

Heb precies hetzelfde meegemaakt en dit is niet het 1ste bedrijf van deze persoon.
Heb alle gegevens van hem maar weet nog niet of ik dit kan gebruiken.
Heb het neergelegd bij mijn rechtsbijstand

Lies1990

Bericht door Lies1990 »

Goedemiddag, ik heb hetzelfde. Ik heb ook een telefoonnummer achterhaalf via Mollie (paymentprovider) en een persoon gesproken die zegt er niks vanaf te weten. Heeft u dat telefoonnummer ook? En eindigt het op 5336. Ik heb dat nummer doorgeven in mijn aangifte bij de politie. Deze persoon heeft zijn WhatsApp namelijk opeens verwijderd wat erg verdacht is.

BJL23

Bericht door BJL23 »

Heb nu ook aangifte gedaan

Frangeer

Bericht door Frangeer »

Ik ben ook de dupe van oplichter dailytrendz.nl, oftewel Mike Olree.
Ik had n.a.v. een advertentie op Facebook 2 glas-in-lood vogels besteld voor moederdag. Pas bij de verzendbevestiging kwam ik erachter dat het product rechtstreeks uit China kwam. Toen ik de site op de voorwaarden wilde checken, was deze uit de lucht. Ik heb het pakketje afgewacht. Daar kreeg ik 2 stukken plastic, totaal niet te vergelijken met de foto. Bij Aliexpres voor 3 euro te kopen.
Op de website, die nu vollédig uit de lucht is, maar toen alleen omdat het "te druk" was, stond wel nog een mailadres van de klantenservice. Hier heb ik naar gemaild en kreeg te horen (van Josephine Gelders) dat ik zelf verantwoordelijk ben voor retourneren naar China en als het pakketje onbeschadigd is gearriveerd ik het geld terug krijg. Retourneren kost 23 euro.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie, maar deze is helaas afgewezen. Ik ga nu naar mijn rechtsbijstand verzekering. Ook ga ik toch weer aangifte doen, zeker nu ik zoveel gedupeerden tegenkom (ook bij trustpilot). En ik weet nu iets meer dan toen.

Dailytrendz.nl is per 15 maart gestart en dus nù alweer uit de lucht. Staat met een KvK nummer onder adres Josephinehof 51 in Geldrop. De dame van de klantenservice heet Josephine Gelders, toeval?
Bij de KvK gegevens staat werkzame personen 1. Tevens is Mike Olree eigenaar van andere webshops. O.a. van vindeo.nl die ongeveer dezelfde troep verkoopt. In de algeme voorwaarden op die site staat niet dat zij bemiddelaar zijn! Ook staat er op die site dat bij geschillen het Nederlands recht van toepassing is.

We hebben te maken met een Nederlandse site, Nederlandse verkoper, Nederlandse bankrekening. Deze Nederlandse oplichter moet aangepakt worden!

Plaats reactie