Cameranu.nl onverwachts slecht

Plaats reactie
tom2000

Cameranu.nl onverwachts slecht

Bericht door tom2000 » 12-07-2017 08:49

Vorige maand een grote zakelijke bestelling gedaan bij hun (meer dan 4 duizend euro).
Had eerder bij hun besteld en dat ging helemaal goed en ook de reviews op internet zijn bijna allemaal positief dus dat dit gebeurt verbaast mij.
Zou de bestelling de volgende dag ontvangen maar helaas niet gebeurt, via track en trace kon ik zien dat er door iemand anders was getekend en ontvangen (snap PostNL echt niet want je gaat zo groot pakket toch niet aan iemand anders geven dan de geadresseerde??).
Cameranu.nl gebeld en die gingen een onderzoek instellen maar zelf kreeg ik zeer weinig terug van hun en PostNL wilt absoluut niet in gesprek met mij gezien de verantwoording volledig bij cameranu.nl ligt zeggen ze.
Na enkele dagen krijg ik een recherchebureau op bezoek die onderzoek deed naar fraude :shock: , had een getuigen en beveiligingscamera beelden van mijn pand dus sta heel erg sterk en heb kunnen aantonen dat het niet door mij ontvangen is.
Cameranu.nl heeft gezegd dat ze het bedrag binnen 14 dagen zouden terug storten (dit termijn is helaas al enkele dagen verstreken en nog steeds niets ontvangen).
Heb nu meerdere instanties ingeschakeld en ook thuiswaarborg, de geschillencommissie en wacht nog tot eind deze week voordat ze een dagvaarding ontvangen want wil nu de zaak voor de rechtbank laten komen.
Ze blijven zeggen via de mail dat ze het netjes gaan oplossen maar helaas gebeurt dat niet en ze reageren heel langzaam of gewoon weg niet op e-mails.
Voel me echt opgelicht door cameranu.nl
Heeft iemand nog goede ideeën waardoor ik mijn geld sneller terug kan krijgen?

MelissaFiorilli

Re: Cameranu.nl onverwachts slecht

Bericht door MelissaFiorilli » 23-09-2017 12:36

Hoe is dit afgelopen?

Ik heb gisteren een soortgelijke ervaring gehad; bestelling gedaan (en ervoor gekozen deze bij een PostNL vestiging af te halen. Kom ik daar aan, krijg ik te horen dat hij is opgehaald door iemand anders?!! Ze zouden in hun recht staan om dit te doen, zolang de persoon een geldig identiteitsbewijs laat zien van zichzelf en het adres doorgeeft van degene die de bestelling heeft gedaan (van mij dus?).

Via track-en-trace heb ik ook kunnen zien dat er door iemand anders is getekend en ontvangen.

Niemand wist van mijn bestelling af, dus ik begrijp niet hoe dit mogelijk is. PostNL heeft laten weten een "onderzoek" te starten en mij binnen 9 werkdagen de uitkomst hiervan te laten weten, maar ik heb hier eigenlijk niet zo veel vertrouwen in. De medewerkers van de PostnNL vestiginging deden alsof het een normale zaak was: "ja, gebeurt vaker", "heel vervelend".

Ik hoop dat het bij jou snel opgelost is, en dat je mij misschien ideeën kunt geven over mogelijke vervolgstappen. Is het bijvoorbeeld slim om contact te nemen met cameranu.nl?

Plaats reactie