Calatus, editie Enigma

Fanta

Re: Calatus, editie Enigma

Bericht door Fanta » 28-08-2015 19:54

Ook ik word door deze firma belaagd. Ik heb geen abonnement afgesloten, ik puzzel niet. Het is pure oplichterij. Heb hen diverse mails gestuurd, krijg dreigende mails terug. Nu dreigen ze met zogenaamd bewijsmateriaal die zo duidelijk gemanipuleerd is en dreiging van incasso en verder.

Fanta

Bericht door Fanta » 31-08-2015 20:23

Ondertussen zijn ze met een geluidsfragment komen aanzetten. Dit gesprek heb ik niet gevoerd, je hoort duidelijk dat het gemanipuleerd is. Daarop heb ik gereageerd en als antwoord kreeg ik dat ik toestemming middels een enquette had gegeven om door hen gebeld te worden ook al sta ik in het "bel me niet" register. Maar net zo als ik een hekel heb aan puzzelen heb ik dat ook met enquette's invullen.....en als ze een telefoongesprek kunnen manipuleren zullen ze dat zeker ook met een enquette doen. Het gebeuren gemeld bij ConsuWijzer (doe dat aub, dan kan er wat ondernomen worden) en aangifte gedaan bij de politie.

SirNandor

Bericht door SirNandor » 31-08-2017 16:03

Mevrouw is blijkbaar nog altijd bezig. Wij werden vandaag gebeld met de gratis puzzelboek-aanbieding. Ze wist daarbij ook adresgegevens te vermelden! Gegevens die al jaren niet meer kloppen, maar wij vragen ons wel af hoe ze hier überhaupt aan komt.
Ze wilde graag het juiste adres om het puzzelboek naar te sturen. Ze heeft het niet over een abonnement gehad. Ook als we het puzzelboek niet wilden, wilde ze graag het juiste adres alsnog noteren.
Uiteindelijk gaf mijn partner mij de telefoon. Na 'Nee dank u, geen interesse' hing ze direct op.

mangal

Bericht door mangal » 05-09-2017 20:57

Agressieve en niet te vertrouwen verkoop

Door een callcenter gebeld om lid te worden van Puzzelbrein. Eerste gratis en na de mail zending kon je het opzeggen.Ik hen noch de mail noch de eerste zending ontvangen. Bij de tweede zending moest ik betalen. Ik heb het bandje opgevraagd, die ze netjes hebben opgenomen, toen ben ik akkoord gegaan. Maar inmiddels had ik de tweede zending teruggestuurd. Ik mailde terug, dat ik wel akkoord ga, maar ik wil wel ontvangen waarvoor ik betaal, eerste en tweede zending. Helaas kan dit niet, ik vind dit belazerd worden en stelen van geld.

Is het mogelijk, afzegging van lidmaatschap of ik wil wel betalen voor een halfjaar, maar wil wel alle zendingen ontvangen.

Plaats reactie