bvdehazelaar schoenen outlet oa DC Shoes

Plaats reactie
julie

bvdehazelaar schoenen outlet oa DC Shoes

Bericht door julie » 28-03-2017 12:38

op zoek naar nieuwe dc shoes op de site van bvdehazelaar terecht gekomen. ik had de indruk dat het in ieder geval om een nederlandse webwinkel ging, prijs was niet echt laag dus... een paar weken later zag ik op het creditcard afschrift dat de betaling naar China was gegaan. omdat ik toch wel benieuwd was hoe nep dc's er uit zien netjes de import kosten betaald: het zijn mooie plastic Nike air schoenen!!! P owered by Schoenen Factory Shop

ad.hagenaars
Contacteer:

Re: bvdehazelaar schoenen outlet oa DC Shoes

Bericht door ad.hagenaars » 05-04-2017 11:40

Dit internet bedrijf doet zich voor als een Nederlandse leverancier. bevind zich in Duitsland . besteld namaak schoenen in China .
Waar je 6 weken op kan wachten . Er is geen terug koppeling van communicatie en telefonisch niet bereikbaar.
Mijn namaak schoenen liggen nog bij de douane waar ik overigens nog eens 21% over moet betalen.
Hoop dat niemand meer besteld op deze malafide verkoop site . Hier voel ik mij wel degelijk opgelicht!

rfjj

Re: bvdehazelaar schoenen outlet oa DC Shoes

Bericht door rfjj » 24-05-2017 18:58

Ook ik ben - denk ik - opgelicht; twee weken geleden een paar schoenen besteld op een op het oog Nederlandse webshop (Scamadvisor geeft 88% trustworthy!!), maar nog steeds niets ontvangen. Ook geen bevestigingsmail....

Kun je niets tegen dit soort praktijken doen?

Betaling met credit card kun je toch terughalen? Betaling staat bij te naam: CTBill *SBCComm?!

Plaats reactie