Bootdoekshop.nl uit Erp

Plaats reactie
KapotteVaatwasser

Bootdoekshop.nl uit Erp

Bericht door KapotteVaatwasser » 30-10-2017 23:27

Ik heb een nare ervaring met dit bedrijf.

Ik heb op 14-8-2017 een bestelling geplaats bij http://www.bootdoekshop.nl en daarna bleef het stil. Ofwel, geen levering, geen communicatie. Webshop zowel telefonisch als per e-mail volledig onbereikbaar.

Op 19-8-2017 heb ik mijn bestelling bij bootdoekshop geannuleerd. Zowel per e-mail, webform als per whatsapp en geld terug gevraag. In de whatsapp conversatie zijn blauwe vinkjes te zien wat er op wijst dat mijn annulering weldegelijk is ontvangen maar door bootdoekshop.nl gewoon is genegeerd.

Afbeelding

Op 22-8-2017 heb ik navraag gedaan via de facebookpagina van bootdoekshop.nl en ineens uit het niets kreeg ik per mail ineens bericht dat de bestelling verstuurd zou zijn maar zonder track en trace nummer. Na teruggemaild te hebben dat dit niet de bedoeling is omdat de bestelling is geannuleerd begint bootdoekshop.nl ineens met algemene voorwaarden (die overigens in strijd met het consumentenrecht zijn) te wapperen en weigert geld terug te betalen. Ik zou op mijn kosten het pakket terug moeten sturen etc...

Maar nu komt het, ik heb dus nooit een pakket van bootdoekshop.nl ontvangen. Zoals gebruikelijk zijn ze bij bootdoekshop.nl vervolgens weer geheel onbereikbaar en ik heb dus ook nooit een track en trace code gehad. Ik heb zelfs navraag gedaan bij PostNL maar die zeggen ook niets te kunnen vinden. Misschien dat ze mij bewust benadelen omdat ik mijn beklag op facebook heb gedaan hoewel ik dat niet op onbeschofte wijze heb gedaan. Maar mijn vermoeden gaat eigenlijk uit naar twee opties:
Oplichting door een malafide webshop, omdat de site er uit ziet alsof het in de jaren 90 door een handig neefje met een computer is gemaakt;
Of misschien dat bootdoekshop.nl gewoon richting faillissement aan het gaan is, niet meer kan inkopen en klanten die betaald hebben zo lang mogelijk aan het lijntje probeert te houden.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een bonafide webshop zo met zijn klanten omgaat.

Ik heb via MultiSafepay mijn geld proberen terug te krijgen maar na een lange procedure helaas nul op het rekest. Zij geven aan dat ze eerst meerdere klachten over bootdoekshop.nl moeten ontvangen voordat ze wat kunnen doen.

Dus, Iemand een idee hoe ik mijn geld terug kan krijgen?

Bootdoekshop.nl opereert overigens ook onder de naam Jatex International maar ik sluit het niet uit dat er nog meer namen worden gebruikt.

Opgelicht door Bootdoekshop bootdoekshop.nl SHIPSIDE TRADING de steen 13 erp yatex ervaring ervaringen buiskap drukknopen bootkap zelf maken exclusieve bootdoek acryldoek kwaliteit Bevestigingsmateriaal voor de watersport Kwaliteits zeilmakerij ritsen Bootdoekshop welkom Kwaliteits Garen voor bootdoek, acryldoek
Laatst gewijzigd door KapotteVaatwasser op 18-12-2017 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.

lozevisser

Re: Bootdoekshop.nl uit Erp

Bericht door lozevisser » 31-10-2017 07:33

Domeinnaam

i
bootdoekshop.nl

Status

i
actief

Houder

i
Rick h Jansse

Administratieve contactpersoon

i
[email protected]***me.nl

[Deel e-mailadres verwijderd door moderator - persoonsgegevens mogen alleen via pb gedeeld worden]

Bootdoekshop.nl

Bericht door Bootdoekshop.nl » 06-11-2017 14:57

Ja hoor, wij hebben wel een idee hoe u uw geld kunt terug krijgen.

Als u gewoon uw bestelde spullen terug stuurt krijgt u bij de Bootdoekshop.nl per direct uw geld terug.
Maar de bestelling houden en alsnog uw geld terug vragen gaat ons een beetje ver.
En na een aantal mailtjes waar wij herhaaldelijk hebben aangegeven dat u het kan retourneren komt er
in één keer uit de hoge hoed dat u het niet heeft ontvangen.

Misschien in de toekomst iets voor u als: "eerlijkheid duurt het langs" in plaats van bedrijven zwart maken
waar bedrijven zich niet tegen kunnen verdedigen, want wij zijn niet uw eerste bedrijf waarbij u dit doet.

Ons aanbod blijft bestaan stuur uw bestelling terug en wij retourneren uw aankoop bedrag direct terug.

Met vriendelijke groet,

Bootdoekshopteam,

Rick

Ten Hooi

Bericht door Ten Hooi » 06-11-2017 16:22

Bootdoekshop.nl

Beter lezen.

Ten Hooi

Bericht door Ten Hooi » 06-11-2017 19:23

Ten Hooi schreef:Bootdoekshop.nl

Beter lezen.
En er lezen mensen mee. Mooie bootjes.
Wat een bedrijvige meneer met een 1mans bedrijf.

lozevisser

Bericht door lozevisser » 07-11-2017 07:35

kvk staat op naam van :
1 resultaat met filter Handelsregister

Jatex International
Hoofdvestiging

KVK 16074839
Vestigingsnr. 000003182061
[Adresgegevens verwijderd door moderator]
5469TS
Erp

16074839 0000 000003182061 Jatex International. Jatex International, Bootdoekshop. Groothandel in woningtextiel en vloerbedekking
BTW nummer is van :
Ja, geldig BTW-nummer

Lidstaat NL
BTW-nummer NL 122557402B01

Naam SHIPSIDE TRADING
[Adresgegevens verwijderd door moderator]
5469TS ERP

KapotteVaatwasser

Bericht door KapotteVaatwasser » 16-11-2017 23:30

Kennelijk weet Rick die in zijn eentje een team is het allemaal zo goed. Hij komt speciaal hier om mij nu van leugens te beschuldigen en om het zielige bedrijf uit te hangen dat zomaar zwart gemaakt. Dat hij door de mand valt is duidelijk want met een track en trace code om mijn verhaal te ontkrachten doet hij dan weer niet. Lijkt me toch geen probleem als je daadwerkelijk de goudeerlijke ondernemer bent die je pretendeert te zijn? Dus;

Beste Rick, Je hebt alle kans gehad om het via whatsapp, mail, telefoon en zelfs Facebook op te lossen. In plaats daar van heb je er toen voor gekozen om alle communicatie te negeren en zelfs voor een klein bedrag van EUR 12.71 geen enkele verantwoordelijkheid te willen nemen. Het gevolg is dat de discussie nu hier publiek voort wordt gezet. Laat nu gewoon eens zien dat je daadwerkelijk hebt geleverd. Track en trace linkje erbij en klaar toch? Heb je niet geleverd dan is dat ook goed want ik heb de bestelling immers geannuleerd. Maar stort dan wel gewoon eerlijk mijn geld terug. Dan zal de ik eerste zijn die hier zal aangeven dat je mij keurig netjes en eerlijk mijn geld hebt teruggestort. Zo moeilijk is dat toch niet?

Bootdoekshop bootdoekshop.nl SHIPSIDE TRADING de steen 13 erp yatex ervaring ervaringen buiskap drukknopen bootkap

lozevisser

Bericht door lozevisser » 18-11-2017 08:59

dat gaat hij echt niet doen... hij gokt er op dat de meeste mensen geen problemen gaan maken over kleine bedragen en op die manier probeert hij zijn zinkende bedrijfje boven water te houden..

KapotteVaatwasser

Bericht door KapotteVaatwasser » 18-12-2017 16:28

Ziet er inderdaad naar uit dat ik mijn geld kwijt ben helaas. Uiteindelijk heb ik de benodigde artikelen bij Dekker Watersport in Zaandam kunnen kopen. Daar gewoon netjes te woord gestaan en eerlijk gekregen waar ik voor betaald heb.

ervaring Bootdoekshop bootdoekshop.nl betrouwbaar klacht watersport boot zeil doek garen loxx tenax Rick h Jansse

lozevisser

Bericht door lozevisser » 19-12-2017 08:47

aangifte doen dan maar...

KapotteVaatwasser

Bericht door KapotteVaatwasser » 20-01-2018 16:22

Zo'n vijf maanden later dan toch een geheel onverwachte ontwikkeling in deze zaak. Op 19 januari 2018 ben ik opgebeld door de eigenaar van bootdoekshop.nl met het voorstel dat hij het bedrag terug zal storten als ik het topic hier zal verwijderen. Ik heb daarop het tegenvoorstel gedaan dat ik het topic hier zal laten staan maar dat ik hier een update zou plaatsen wanneer het geld weer netjes op mijn rekening staat. Hij was het hier aanvankelijk niet mee eens maar vanochtend kreeg ik toch een e-mail met het verzoek mijn rekeningnummer te mailen zodat hij het bedrag kan terugstorten. Het bedrag staat op dit moment dus nog niet op mijn rekening maar het ziet ernaar uit dat het alsnog netjes wordt opgelost.

KapotteVaatwasser

Bericht door KapotteVaatwasser » 23-01-2018 21:35

En hoewel de betalingsomschrijving wat verwarrend kan scheppen over de gemaakte afspraken is het bedrag is inderdaad teruggestort...

Afbeelding

Plaats reactie