Bonprix.nl

Plaats reactie
Diva12

Bonprix.nl

Bericht door Diva12 » 26-06-2015 18:09

Woensdag een bestelling bij Bonprix.nl gedaan en gelijk betaald via Ideal, Zij geven nu telefonisch aan dat de bestelling geblokkeerd is en deze niet uitgeleverd word, en ik ook mijn geld niet terug krijg. Volgens hun is er op dit adres eerder iets besteld, en noemde als voorbeeld een hoeslaken en in een periode dat wij op vakantie waren. Dus wij kunnen het niet besteld hebben. Zo'n grote winkel waarvan ik dacht dat ze betrouwbaar zijn... Het is dus niet zo!

Ik heb het niet breed en kon eigenlijk dit geld al niet missen voor nieuwe kleding maar had het echt nodig.. en nu is dit geld ook weg, kan ik nog iets doen om het terug te krijgen?

IlseD

Re: Bonprix.nl

Bericht door IlseD » 19-07-2015 19:27

''Ik heb het niet breed en kon eigenlijk dit geld al niet missen voor nieuwe kleding maar had het echt nodig''

Fijn dat je toch op vakantie kon.

attief

Re: Bonprix.nl

Bericht door attief » 16-11-2017 07:38

:oops: p wij zijn zwaar opgelicht door bonprix. Wij hebben een product besteld en geretourneerd omdat beide niet pasten (het gaat hier om 2 korte broeken).
Vervolgens heeft bonprix de retour verwerkt en 1 korte broek bijgevoegd in het magazijn en die andere niet. Dit gebeurde in juli en in november krijgen wij een incasso brief met 60 euro te betalen voor een onbenullig broekje van 12 euro. Bonprix was te lui om de klant te benaderen en dus maar zo. Wij hebben bonprix meerdere malen benaderd hierover maar tevergeefs. Zelfs de incasso bureau beweerde dat een bedrag van 12 euro niet naar hun had gemoeten maar dat bonprix ons had moeten benaderen. Het ergste van alles is nu dat wij 60 euro hebben betaald voor een product dat wij netjes volgens de regels hebben geretourneerd. En zij hebben ons nooit benaderd in de tussentijd. Volgens post nl kon bonprix het gewicht achterhalen van het geretourneerd pakket om dit te vergelijken met het gewicht van de zending maar bonprix wilde niet mee werken helaas . Er zijn veel soortgelijke klachten gemeld op het internet dus wij zijn niet de enige.
Bij deze raad ik niemand aan ook maar iets te bestellen bij de luie is de en arrogante bonprix. Vreselijk gewoon. :oops:

Plaats reactie