autowasshop.nl

Citroen

Re: autowasshop.nl

Bericht door Citroen » 06-03-2019 10:52

KOOP NIET OP AUTOWASSHOP.NL !!!!

Ook wij zijn opgelicht door autowasshop.nl, tot onze spijt hadden wij eerst niet gegoogeld op de naam van deze internetsite, zo hadden wij nooit een bestelling geplaatst en 450€ lichter geweest!
Dit kan toch niet in deze tijd dat zulke oplichters al jaren actief zijn?
Ook wij doen vandaag nog aangifte in de hoop dat er niet meer mensen opgelicht worden.

George2607

Bericht door George2607 » 22-03-2019 14:29

Ook ik heb spijt dat ik niet eerst heb gegoogled naar dit z.g. bedrijf. Ik heb op 8 Maart 2019 voor 128 Euro aan artikelen besteld en niets ontvangen. Ik heb gebeld en twee e-mails gestuurd, maar geen reactie. Ik zie nu dat dit het patroon is van deze oplichter. Ik heb formeel de order gecancelled en om restitutie gevraagd, maar ik "weet" dat dat niet gaat gebeuren. Ik ga dit verder afhandelen via mijn creditcard company ICS.

Ik doe al aankopen op internet sinds 1989, maar pas de laatste jaren lijkt fraude explosief toe te nemen.

Zo heb ik regelmatig dingen gekocht bij Amazon.de en die worden gewoonlijk keurig geleverd. Sinds vorig jaar heb ik twee fraudegevallen gehad, een van een Chinese firma en nu van een Engelse firma. Ik heb van beide transacties geld terugontvangen van de creditcard company. Nu krijg ik dreigende e-mails van de Amazon firma dat ik alsnog snel moet betalen. Ook willen ze al mijn creditcard gegevens hebben! Uiteraard reageer ik niet, dat houd het wel een keer op.

Wanneer Amazon rechtstreeks levert gaat het goed, maar wanneer er een derde firma is die moet leveren, dan neemt de kans toe dat er fraude wordt gepleegd.

Ravi Thakoer

Bericht door Ravi Thakoer » 12-08-2019 08:57

Jahoor,

Na 4 weken wachten ben ik gaan onderzoeken. Jammer hoor dit soort mensen.

Ik heb contact opgenomen met multisafepay en zij hebben geen meldingen van oplichting. Als ik binnen 2 dagen niks hoor van meneer wulfen, dan gaat multisafepay er wat mee doen.

Ik hoop dat degene die hier zijn opgelicht ook even contact opnemen met multisafepay zodat zij daarvan op de hoogte zijn.

Dit is allemaal heel erg jammer voor iedereen.

Ik hoop dat we samen eruit zullen komen.

Ravi Thakoer

Bericht door Ravi Thakoer » 12-08-2019 09:18

Ik heb zojuist contact gehad met michiel (bellen) en hij beweert te wachten op de pearls en de andere spullen van mijn bestelling binnen te hebben. Nu heb ik hem gevraagd mij een foto te whatsappen van de spullen en de martian blue pearls te annuleren.

Ik laat nog weten hoe het allemaal verlioot

Plaats reactie