Atlas for Men

plumber

Atlas for Men

Bericht door plumber » 08-06-2013 08:39

Pas op voor Atlas for Men. Webshop voor herenkleding.Ziet er proffesioneel uit ,werkzaam in 5 landen
3 miljoen klanten etc-etc.Heb daar besteld en betaald,verloopt prima.Echter na betaling geen levering
en ook geen geld terug.Dus opgepast voor Atlas for Men.

Nou uiteindelijk na veel mails en uitmaken voor oplichters
eindelijk mijn geld terug.
Laatst gewijzigd door plumber op 29-06-2013 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Jnn

Re: Atlas for Men

Bericht door Jnn » 26-06-2013 14:04

Hallo,
Ook ik heb een tijdje geleden (8 mei) een bestelling gedaan bij Atlas for Men. Alles verliep prima, levertijd zou ongeveer 2 weken zijn. Na die twee weken gemaild, konden mij niet zeggen wanneer ik de bestelling zou krijgen. Op de site staat niet leverbaar, maar ze mailen mij dat bestelling wel leverbaar en op voorraad is. Ze geven als antwoord dat er wel eens wat fouten op de site voorkomen. Vorige week telefonisch contact gehad, deze meneer zou het gaan uitzoeken en mij begin deze week terugbellen. Te horen gekregen dat er in mij een aantal bestellingen zijn verdwenen. Aan mij de keus of ik nog een tijdje afwacht, of de bestelling wil annuleren. De bestelling uiteindelijk toch maar geannuleerd, dacht nu toch wel dat ik lang genoeg had gewacht. Op de vraag hoelang het duurde voordat ik het geld terug zou krijgen konden ze me geen antwoord geven, dit zou vanuit Frankrijk gebeuren. Dus ben benieuwd of ik het geld überhaupt terug krijg.. Ben bang van niet..

Een kennis heeft hier ook iets besteld, en een deel van de bestelling gekregen.. De rest moet ze nog op wachten..

Groetjes Jennifer

Carmengrondsma

Bericht door Carmengrondsma » 26-11-2014 08:45

Helaas, ben ik ook zo stom geweest om bij de webshop van Atlas For Men kleding te bestellen en te betalen met Ideal. Aangezien de folder van Atlas For Men keurig bij de zaterdagtelegraaf werd meegestuurd , ging ik er van uit dat dit een betrouwbare webshop was. wat kan je je dan vergissen !!!! Ook ik heb tot op de dag van vandaag geen levering gehad van mijn bestelde en Gekochte kleding.....telefonisch is dit bedrijf op geen enkel tijdstip bereikbaar , op mijn mails krijg ik geen reactie...kortom...ik ben Opgelicht !! Ik hoop met deze mail tevoorkomen dat andere mensen , net als ik goedgelovig, erin trappen. Je bent gewoon Bestolen..... Zeg dit voort... :|

Carmengrondsma

Bericht door Carmengrondsma » 28-11-2014 08:35

Atlas for Men heeft uiteindelijk gereageerd na verschillende mailtjes , ...en, mijn bestelde kleding is aangekomen. De kleding is echter wel van goede kwaliteit, dus daar geen enkele klacht daarover, Jammer dat het op deze manier, moest om mijn spullen te krijgen..

vdschoev

Bericht door vdschoev » 14-02-2015 07:24

Op 25/1/2014 deed ik een bestelling bij Atlas for Men. Na weken wachten vroeg ik een terugbetaling. Meer dan 20 mails, 1 brief ,2 telefoons en 1 jaar later heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen. Ik ben dus ook opgelicht !!!

frelib

Bericht door frelib » 30-03-2015 11:27

Zelfde verhaal.
Bestelling geplaatst begin januari.
Bestelling kwam maar niet toe. Na controle van mijn profiel, stond mijn bestelling als 'niet leverbaar'. Ondanks herhaaldelijk aandringen, kreeg ik geen zicht op een leveringsdatum. Ik kreeg wel antwoord maar dat was telkens een smoes.
Ik heb de bestelling dan maar geannuleerd een paar weken later. Opnieuw smoesjes dat zo snel mogelijk tot terugbetaling zou worden overgegaan maar dat gebeurde maar niet.
Na de zoveelste herinnering, kreeg ik plots de melding dat mijn bestelling verzonden was (5 weken na annulatie!).
Ik heb gezegd dat ik ze niet meer moest en dat ik hun plannetjes wel doorheb om op die manier te kunnen blijven discussiëren over een 'zoekgeraakte' bestelling. Sindsdien geen reactie meer.

Ik hoop hiermee anderen te kunnen behoeden voor dezelfde fout.
Koop NIET bij atlasformen!
Ik zou zelfs zeggen: koop nergens waar geen keurmerk op staat van een organisatie die waarborgt dat de verkoper te vertrouwen is (zoals Webshop Keurmerk of Thuiswinkel Waarborg). Dat is nog geen garantie natuurlijk maar het is een begin.

ikke2015

Bericht door ikke2015 » 22-04-2015 14:48

recensies ATLAS FOR MEN gelezen pas nadat ik een bestelling gedaan had, geschrokken, contact gezocht en daar werd me vertelt dat het normaal was dat het zolang duurde dat een bestelling in behandeling was. Ik naar de bank om proberen mn geld terug te halen maar die konden niets doen want het was geen incasso ... dus afwachten vandaag ( 7 dagen na de bestelling ) kwam het pakje aan, ik opgelucht , óók omdat de kleren nog de juiste maat hadden ook .... dus ik ben wel tevreden...

Buitenmolen

Bericht door Buitenmolen » 26-04-2015 00:42

Hallo Allemaal

Ook heb ik bestellingen geplaatst bij postorderbedrijf Atlas For Men....en kreeg kleding waarvan 1 niet goed was.
Die heb ik speciaal naar Arnhem Depot DHL gebracht en bewijs van inname ontvangen

Al maanden kreeg ik NOG steeds geen geld retour.

Heb ook vele mails gestuurd.

Iedereen besteld en betaald bij Atlas For Men...maar stuurt geen geld terug als de kleding niet passen

Het is waardeloos bedrijf Atlas For Men...en voel me opgelicht.

Hou dat in de gaten en het is al zoveelste oplichterij

Wie heeft daar ervaringen mee.......

Als ik geld ontvang laat ik jullie weten

Groeten JJ

wigrot

Bericht door wigrot » 29-05-2015 21:28

Ik ben inmiddels ook sinds januari bezig om mijn betaling voor een niet geleverde bestelling terug te krijgen.
Telefonisch nooit bereikbaar. Alle mails worden direct bevestigd en "in behandeling"genomen.
Ik hoor daarna niets en zie ook m'n geld niet terug.
Dit zijn oplichters!! :(

nijendaaltje

Bericht door nijendaaltje » 24-10-2015 10:01

wij zijn ook opgelicht door atlas for men...
wij gaan vandaag aangifte doen bij de politie
kijken of dat wat helpt.. we hebben al verschillende sites de klachten over atlas for men uitgedraaid om te laten zien dat wij niet de enigste zijn

wigrot

Bericht door wigrot » 24-10-2015 10:35

Het is inmiddels eind oktober. Vanaf eind januari loopt nu al een reghelmatig mailverkeer om een bedrag van € 74,90 terug te krijgen. Steeds opnieuw toezeggingen maar er komt niks!! Wat een oplichters.

Bulletje64

Bericht door Bulletje64 » 24-10-2015 11:02

Ik heb op 06 oktober een bestelling gedaan bij atlasformen.nl,en deze meteen betaald.betaling hadden ze binnen op 10 oktober.heb dan gebeld en ze gingen mijn bestelling in behandeling zetten,nu zijn we twee weken verder en mijn bestelling blijft in behandeling staan,ik heb al verschillende malen e mails gestuurt zonder resultaat.Heb hen verschillende malen gebeld,als antwoord krijg je dan is in behandeling.
Ik raad de mensen aan niet te bestellen bij Atlasformen.nl
Ik heb nog steeds niks ontvangen maar wel 148.60 euro betaald.
Groeten
bulletje64

nijendaaltje

Bericht door nijendaaltje » 25-10-2015 10:42

Wij hebben gisteren de aangifte gedaan.. het is in behandeling genomen.. als ik jou was zou ik hetzelfde doen... we hebben ook wat berichten van hier rader en klachtencompas aan de politie laten zien dat wij niet de enigste zijn...

loulouke

Bericht door loulouke » 09-05-2016 08:30

Ook ik ben opgelicht geweest door Atlas for men. Kleding besteld en betaald in oktober 2015. Allen te klein, retour maar terugbetaling bleef uit. Na een 15 tal mails en 5 telefoontjes steeds hetzelfde antwoord "Fout ligt in Frankrijk maar geef nog eens exacte gegevens door van de bank en het komt in orde"
Uiteindelijk na 4 maanden wachten :twisted: voor hetzelfde bedrag bestelling gedaan op naam van mijn echtgenote maar via een reclamefolder, dus niet one line en daarna geschreven dat ze het bedrag mochten gaan opvragen in Frankrijk.
Daarna bedreigingen dat het via incasso zou gaan enz... waarmee ik ze uitgelachen heb.
Heb eerst einde januari een klacht met de nodige bewijzen (mails die ik van atlas had teruggekregen allemaal bijgehouden) ingediend bij de Belgische commissie en deze hebben nadien de klacht doorgestuurd naar de Europese commissie omdat het kantoor van atlas in Frankrijk ligt.
Begin deze maand heeft atlas mijn tegoeden terugbetaald en ik heb nadien de bestelling van mijn echtgenote gestort.
Dus goede raad, klacht indienen bij "Europees Centrum voor de Consument" [email protected]
Hopelijk bent u hiermee geholpen
Groeten
Ludo

Mirandolina

Bericht door Mirandolina » 24-06-2016 14:13

Ja ik heb nu ook na vele emails en 6 maanden eindelijk mijn geld terug maar het heeft mij zoveel stress gekost dat ik maar liever niets meer bestel. Na 3 maanden had ik ontdekt dat mijn geld niet terug was, 2x gebeld, elke keer zouden ze het doorgeven maar er gebeurde niets. Uiteindelijk, na vele emails (zodat ik eventueel bewijs aan de politie zou kunnen overleggen) eindelijk mijn geld terug...ik had vandaag de consuwijzer willen bellen en daarna naar de politie willen gaan maar ik wilde nog even controleren en toen bleek het gelukkig niet meer nodig. Ik ben altijd vriendelijk gebleven in mijn mails maar heb wel laten doorschemeren dat ik het in de gaten bleef houden. Uiteindelijk heb ik gevraagd hoeveel tijd ze nog nodig dachten te hebben voor het verrichten van een eenvoudige handeling als het terug storten van geld...toen ze beseften dat ze dus echt niet van mij af kwamen, hebben ze maar eieren voor hun geld gekozen...ik heb het vermoeden dat ze dit bij alle klanten proberen, geen geld terug storten en hopen dat de klanten het niet merken. De meeste klanten zijn mannen en die letten daar vaak minder op dan vrouwen en daar maken ze misbruik van. Dat het terug storten van geld niet lukt, is ook lariekoek...als het echt zo zou zijn, dan zoek je toch contact met die klant in plaats van niets te doen en te hopen dat de klant het vergeet? Nee, dit vertrouw ik dus echt niet meer. Jammer want in het begin was ik erg enthousiast over de mooie kleding, wat ik ook aan mijn vrienden vertelde maar inmiddels heb ik mijn vrienden verteld over de niet-goed-geld-terug garantie van Atlas for men en dat ze daar maar beter geen zaken mee kunnen doen.

Plaats reactie