Atlas for Men

Nebraska

Re: Atlas for Men

Bericht door Nebraska » 28-11-2016 19:49

Voor de vierde maal in 1 1/2 jaar bestelling bij Atlas for men geplaatst Div. kleding en schoenen binnen 4 dagen op zeer correcte wijze bezorgd behalve de broeken die moet ik altijd laten inkorten. Eigenlijk alle leveringen niets dan lof en heb dan ook geen enkele reden om dit een volgende keer niet weer te doen want de levering, kwaliteit en pasvorm is gewoon goed heb nog geen ervaring met retourzendingen maar dat heeft bij veel web winkels niet echt prioriteit dus kan ik voorgaande klachten niet echt onderschrijven.
Hartelijke groeten en succes
Nebraska

hent

Bericht door hent » 18-10-2017 08:55

ik wordt er zo moe van . mensen bestellen bij atlas for men. en als het ze niet even zint
gewoon de bedrijf kapot maken . ik zelf heb meerdere malen veel kleding besteld bij atlas for men
netjes betaald en kreeg mijn bestelling na 8 a 10 dagen
kleding die ik had besteld die niet op voorraad was kreeg ik netjes een mail over . dat het geld van het product terug gestuurd
werd naar me rekening
alle kleding werd goed verpakt en verzonden
van mijn voor atlas for men een dikke duim omhoog :D (Y)

oxalis4

Bericht door oxalis4 » 07-04-2018 17:02

Beste mensen,
Ik begrijp de ophef niet wat betreft Atlas for men.
Ik heb daar meerdere malen artikelen besteld en altijd is het stipt afgeleverd.
Onlangs heb ik een Parka gekocht, waarvan een naad defect raakte.
Zonder problemen is de Parka omgeruild en men stond mij zeer vriendelijk te woord aan de telefoon.
Van mijn kant tot nu toe alleen lof voor deze webshop!

Ashley17

Bericht door Ashley17 » 06-11-2018 18:31

OPLICHTERS EN LEUGENAARS

Begin oktober 2 jassen besteld en betaald met iDeal. Echter tot nu toe niks ontvangen, na mailen bleek dat hun een computer storing hadden in de tijd dat ik bestelde en betaalde. Na veel mailen met het betaalbewijs nog steeds niks. Nu 2x gebeld en de 1 zei vorige week u heeft 2 accounts, waarop ik zeg huh 2 dat kan niet. Maar ze gaf mij dat onbekende bestelnummer door. Ook zei ze dat het 11 oktober al was verzonden, waarop ik zeg hoezo we hebben niks ontvangen, ze reageert erop met oh het is 22 oktober verstuurd. Tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen. Vandaag 6-11-2018 weer gebeld, van het opgegeven account hadden ze niks,maar mijn account met nummer hadden ze alleen mijn naam en uiteraard ineens een storing. Ik geef haar aan dat ik er klaar mee ben, waarop ik ineens hoor “hallo mevrouw bent u er nog hallo” ik hoorde haar duidelijk. Maar kon mijn verhaal niet afmaken want ze kon niks doen want ze zag geen bestelling wel mijn naam.ik moest een uur later maar terug bellen. Stomme ik want dan was het 17 uur en dan zijn ze weg. Uiteraard heb ik alle gesprekken opgenomen. Ik laat het hier niet bij zitten ik wil gewoon mijn geld terug van 69,99. Stelletje oplichters zijn het.

Shep2018

Bericht door Shep2018 » 14-12-2018 11:13

Helaas lees ik van veel mensen negatieve berichten betreffende Atlas For Men, maar ik heb nu al diverse malen een bestelling geplaatst en altijd prima en na de tijd welke ervoor staat thuisbezorgt.
Ook wanneer ik een retour zending had kreeg ik het geld na enige tijd keurig op m’n rekening gestort.
Ik denk ook dat veel mensen het idee hebben dat het hetzelfde werkt als bij b.v. Bol.com vandaag besteld morgen in huis.
DIT...is een grote vergissing, je moet op zeker 2 ‘a 3 weken wachttijd rekening voor je de bestelling ontvangt. En bij teruggave van een bedrag kan het ook vrij lang duren. En dan zou ik zeker even telefonisch contact opnemen. En het bedrijf op hun eigen voorwaarde wijzen. Dat deed ik ook en enkele dagen later werdt het geld keurig gestort zelfs met een excuus erbij.
Dus Atlas For Men is naar mijn idee geen onbetrouwbaar bedrijf, ze hebben alleen veel meer tijd nodig om alles te verwerken en dat kan waarschijnlijk komen omdat het vanuit Polen of Frankrijk verzorgt wordt.

burty

Bericht door burty » 03-01-2019 07:42

Afgelopen maanden al zeker 4x besteld bij Atlasformen, steeds kwam alles binnen aanzienlijke tijd aan. 1x was een kledingstuk geleverd in de juiste maat maar bleek te klein. Retour gestuurd en juiste maat aangevraagd, ook snel geleverd. Wel wederom betaald maar total vergeten dat er eigenlijk al betaald was...dit geld kwam dus paar dagen later retour.

Pluim voor Atlasformen. Misschien was het een paar jaar geleden beetje rommelig en natuurlijk kan er ook nu iets mis gaan, echter dat gebeurt ongetwijfeld ook bij andere webshops. :lol:

acvannijnatten

Bericht door acvannijnatten » 10-05-2019 13:04

goededag ik heb een paar weken geleden
een bestelling gedaan en op gestuurt per post
maar tot heden nog niets ontvangen
mijn naam is A.C.van nijnatten
[adres verwijderd door de moderator] breda
ik hoop u voldoende ingelicht te hebben
het gaat over een zomer jac

Plaats reactie