LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.wish.com scam

Plaats reactie
rayhvh

www.wish.com scam

Bericht door rayhvh »

Hallo. ik heb 27 nov. 2015 een bestelling geplaats voor een smart balance scooter / "hoverboard" bij wish.com op black friday. het 10 inch model was te koop voor 131. wat al verdacht weinig was natuurlijk, maar omdat het black friday was. en ze durfden te adverteren op instagram dacht ik het moet wel echt zijn.. er waren tenslotte 60.000 likes op die advertentie een scam op zoon grote schaal zou toch niet kunnen? Afbeelding

Blijkbaar kan dit dus wel. Ik en nog een hoop andere mensen werd verteld dat alles goed liep en dat het object verstuurd zou zijn. bij sommige mensen zouden ze zogenaamd "naar het verkeerde adres" gestuurd hebben. Ik heb nog gevraagd of ze dat bij mij wouden dubbel checken. mijn bestelling zou 24 december maximaal aangekomen zijn. maar is nooit gekomen.

ook op de site zelf zie je onwijs veel boze en opgelichte mensen. hier zijn er 2 die het zelfde artiekel als ik hebben besteld.
Afbeelding

Hoe kan dit zomaar op zoon grote schaal? wat kan ik hier nog aan doen behalve een geschil openen bij paypal? :|

lozevisser

Re: www.wish.com scam

Bericht door lozevisser »

Even hier een topic openen, dan kunnen we daar verder voor je kijken.

https://www.opgeletopinternet.nl/index.php

Plaats reactie