LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.wargame1942.nl & Looki

Plaats reactie
Crimefighter_NL

www.wargame1942.nl & Looki

Bericht door Crimefighter_NL » 09-10-2014 21:23

Momenteel is het hot op sociale media, honderden betalende consumenten voelen zich opgelicht door www.wargame1942.nl en looki.

www.wargame1942.nl is een webbrowser online entertainment service.

Wat zijn de klachten.
- De service wordt gemanipuleerd door eigen support afdeling van buitenaf middels het toekennen van negatieve indicatoren aan consumenten met de bedoeling dat deze nog meer geld aan deze service betalen.
- De service wordt gemanipuleerd door eigen support afdeling ingame middels het voeren van meerdere accounts om betalende consumenten te dwarsbomen zodat deze zich gepakt voelen zodat deze nog meer geld aan deze service betalen.
- Al om al methodieken die gericht zijn om de betalende consumenten zich (geld) verslaafd te maken aan de service en daardoor een hogere omzet te scoren.
- Klachten van betalende consumenten worden in een cirkel gegooid met de bedoeling dat de betalende consument afhaakt.
- Klachten worden niet serieus genomen waarbij de betalende consument altijd ongelijk krijgt.
- De betalende consument wordt te allen tijde denigrerend, intimiderend, dreigend en op onorthodoxe wijze behandeld waarbij support afdeling altijd verwijst naar Duits recht.
- Etc.
- Etc.

Advocaten hebben al aangetoond dat deze webservice onder Nederlands recht valt, talloze consument organen zijn al aangeschreven en betalende consumenten geven waarschuwingen af zoals “succes in jullie zoektocht naar ander vermaak”, “De mensen die starten in 2012 betaalden 1500 Euro voor een toppositie – een speler nu moet minimaal 25000 Euro meenemen voor een gelijkwaardige positie, echter dit bedrag geeft hierin geen garantie”, “Nooit aan beginnen het is tijd en geldverspilling”

Bij deze een oproep aan alle consumenten die zich opgelicht voelen door deze service hun klachten kenbaar te maken.

Dummie

Re: www.wargame1942.nl & Looki

Bericht door Dummie » 10-10-2014 00:49

Het boven genoemde verhaal komt overeen met wat ik zelf ook heb moeten ondervinden, Plotselinge opduikende accounts die het je moeilijk maken echter na een peer weken zijn ze ook weer plotseling verdwenen en of voorzien van een slotje waarbij gedane schade aan je eigen account niet gecorrigeerd werd, Door support werd dan gezegd dat het account met een slotje zich misdragen had echter als dit werkelijk het geval zou zijn dat zou support ook zo eerlijk zijn om de aangerichte schade te corrigeren. Dit zijn tekenen van manipulatie van het spel waarbij support altijd de schuld bij een ander neerlegt. Support zelf heeft wel toe gegeven en bewezen dat ze zelf het spel hebben gemanipuleerd. Dit is enkele weken geleden kenbaar gemaakt op het forum. Momenteel wordt deze service in een nieuw jasje gehesen met de bedoeling nieuwe slachtoffers te zoeken om financieel te plukken. Als u mij vraagt ben je ook geld verloren moet ik u zeggen ja van dat geld kon je met 2 man 6 weken lang op een Caribische eilandje all inclusive in een 6 sterren hotel vertoeven met andere woorden met mijn domheid ben ik een nieuwe Fiat Panda kwijt en dan niet te spreken over de nutteloze uren die erin zijn gestoken. Wees gewaarschuwd je raakt gefascineerd door de service echter door support wordt je snel genoeg geprikkeld om geld te investeren en dan is de weg snel kwijt in dit mijn inziens piramidespel. Ga je gebruik maken van deze service weet je plek en betaal geen geld. Wil je dan toch betalen, betaal met PayPal dan heb je nog 45 dagen om je geld terug te vorderen. Echter wees wijs en lees voor je begint alle forums van alle landen.

dutch1974

Re: www.wargame1942.nl & Looki

Bericht door dutch1974 » 11-08-2016 15:36

Hoi ik wil even reageren ik heb ook de verdenking , en met mij nog vele gamers die op http://www.wargame1942.nl & Looki actief zijn dat ze de zooi bedonderen . Voor 1,5 jaar terug was er een speler die net zo groot was ( misschien iets groter als ik ) ivm dat hij eerder is begonnen . Maar door met Dia,s te spelen ( Die moet je kopen ) zo als het in het spel aan toegaat kun je sterker worden dan een andere speler daar is het spel op gebaseerd . maar nu de betreffende speler waar het tegenwoordig omgaat . Is in 1 dag zo rijk geworden . Dat zelfs de Dia spelers er niet tegen aan konden vechten . hij komt tegenwoordig met een troepen macht. Als ik dat zo halen aan Dia,s je rond de €25.000 euro zou moeten zitten(voorzichtig geschat). Ik heb zelf en met mij vele anderen denk ik in de jaren dat ik dit spel speel , rond de €700 a €800 euro in zitten . ;-( en sommigen nog meer . maar wie op dit moment het sterkst is van ons allemaal is 1000 maar rijker (is ook een schatting ) dan de beste speler . Het is wel zo hoe rijker je bent in het spel hoe hoger je account waarde . Om even een voorbeeld te noemen zie bijlage.

Nu was er een speler die net zo als ik verhaal is gaan halen bij support van looki . en de antwoorden die je kreeg sloeg nergens op.
en die gene is boos geworden net zo als ik wat in resulteren in een slotje van een paar dagen waar je dus je spel niet kunt gebruiken . en die gene waar ik het nu over heb is definitief geblokkeerd door looki en kan er dus niet meer op komen en ook niet via support reageren . helaas zijn we niet vermogen genoeg om een rechtszaak of een advocaat in handen te nemen . om duidelijkheid over die speler te krijgen . Hoe die zo rijk is geworden . Althans we weten wel zeker dat looki die gene heeft geholpen . In de bijlage vind je een aantal rapporten die je kunt vergelijken . Tevens heb gehoord dat dit op andere werelden ook gebeurd .

Plaats reactie