LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopexpress.nl

Zeus

www.koopexpress.nl

Bericht door Zeus »

Ik ben benieuwd of de website www.koopexpress.nl te vetrouwen is.

KvK-nummer: 62519077
Btw-identificatienummer: NL153591055B0

is niet aangesloten bij stichting keurmerk webshop

14peter

Re: www.koopexpress.nl

Bericht door 14peter »

Ik zou er niet aan beginnen. Zoals je zelf al aangeeft is het niet aangesloten bij een (deugdelijk) keurmerk dus je hebt niets om op terug te vallen mocht er een geschil ontstaan. Het adres waar dit bedrijf gevestigd is, is een portiekflat; niet echt een plek waar je zo'n bedrijf verwacht. Tot slot moet je vooraf betalen; dat mag niet.

Koopexpress

Bericht door Koopexpress »

Koopexpress.nl wij hebben geen eigen voorraad alle bestellingen worden doorbesteld bij een van onze leverancier
bijv uit Amerika, Duitsland, verenigde koninkrijk, Nederland en China.

Deze informatie is terug te vinden op onze website

Onze producten, worden doorbesteld bij één van onze betrouwbare leveranciers. Uitgangspunt hierbij is altijd een zo spoedig mogelijke levering ten einde de wachttijd voor u zo kort mogelijk te houden. Nadat wij de producten hebben doorbesteld, ontvangen wij van onze leverancier een orderbevestiging waarop een verwachte leverdatum wordt aangegeven.
Wij voeren vervolgens de verwachte levertijden in in ons systeem. Afhankelijk van de leverancier en het betreffende Product(en), kunnen hier soms enkele dagen overheen gaan. De levertijden worden dagelijks door ons nagebeld zodat we eventuele wijzigingen zo snel mogelijk aan u kunnen communiceren. Middels de orderbevestiging, die u ontvangt direct nadat u de order geplaatst hebt, worden de verwachte levertijden die op dat moment bekend zijn aan u kenbaar gemaakt. Producten waar geen verwachte levertijd bij vermeldt wordt, hebben op dat moment een nog onbekende status. Zodra voor deze producten een verwachte levertijd bekend is, ontvangt u een bijgewerkte orderbevestiging via de e-mail.

Koopexpress.nl heeft 0 klachten van klanten dat hun product(en) niet geleverd is

14peter

Bericht door 14peter »

Misschien is het dan ook verstandig om er even een waarschuwing bij te plaatsen mbt invoerrechten e.d.

Daiisy14

Bericht door Daiisy14 »

Hallo ,

Ik heb op Koopexpress.nl een PlayStation 4 besteld incl. FIFA 16 , ik heb vervolgens geld overgemaakt maar natuurlijk niks ontvangen , ik heb nu aangifte gedaan bij de politie en heb ook de tv ingeschakeld ik zou graag Willen weten of er nog meer gedupeerde van deze site zijn en of jullie ook al aangifte hebben gedaan ?

Groetjes

Daiisy14

Bericht door Daiisy14 »

ik ben door deze site OPGELICHT !!! , heb 300 euro overgemaakt en niks gekregen ik heb al aangifte gedaan en heb ook de tv ingeschakeld graag wil ik weten of er meer gedupeerde zijn ! En of jullie al aangifte hebben gedaan samen sta je sterker als alleen !

ro86

Bericht door ro86 »

Ik heb ook €300,- overgemaakt en niks ontvangen. Ik heb nog geen aangifte gedaan.

Tims

Bericht door Tims »

Ik heb ook een playstation 4 + fifa 16 besteld. Heb er 325 euro voor moeten betalen.
Nog geen reactie gehad na 4 dagen.
Heb ook nog geen aangifte gedaan.

Pauls

Bericht door Pauls »

Op 27-9 een laptop besteld en betaald (€179). Niets gehoord, telefoonnummer geeft voicemail, geen reactie op de mail, geen reactie op whatsapp. (Nog) geen aangifte gedaan van oplichting.

TijmenK

Bericht door TijmenK »

Daiisy14 schreef:ik ben door deze site OPGELICHT !!! , heb 300 euro overgemaakt en niks gekregen ik heb al aangifte gedaan en heb ook de tv ingeschakeld graag wil ik weten of er meer gedupeerde zijn ! En of jullie al aangifte hebben gedaan samen sta je sterker als alleen !
Ik heb precies hetzelfde, ik krijg geen reactie meer en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb alleen nog geen aangifte gedaan.

Reneemo

Bericht door Reneemo »

Ben ook opgelicht voor €320 door deze lui. Had namelijk een ps4 besteld.
Heb met paypal betaald dus ik ben benieuwd of ze hun aankoopbescherming na komen.

Aron1994

Bericht door Aron1994 »

Hallo,
Ik heb afgelopen zaterdag 26-09 PlayStation 4 + FIFA 16 besteld bij koopexpress.
Heb mijn geld overgemaakt en vervolgens kreeg ik een bevestiging mail waarin stond dat ik maandag 28-09 een mail zou krijgen met mijn track en trace en dat mijn bestelling zou worden geleverd.

Ik heb geen mail gehad, heb gebeld en ze hebben hun telefoonnummer uitgeschakeld. Heb ook mailtjes gestuurd maar krijg geen antwoord meer.

Ik heb nog geen aangifte gedaan bij de politie en/of de tv. Ben dit wel van plan te gaan doen.

Ik vertrouw er niks van

kevsantes

Bericht door kevsantes »

Ook wij hebben afgelopen zaterdag een PS4 500GB + Destiny the Taken King besteld bij koopexpress. Ook al via verschillende kanalen contact gezocht maar krijgen geen gehoor via telefoon, mail of whatsapp.

Nog geen aangifte gedaan maar denk dat wij dit zeer spoedig wel zullen gaan doen

jaspermeekers

Bericht door jaspermeekers »

hallo,

ook ik heb op 27-09 een XBOX ONE op deze site besteld. de prijs was 270 euro. sinds de tijd dat ik geld heb overgemaakt naar deze rekening heb ik niks meer van koopexpress vernomen.
zeer triest om te lezen dat ik helaas niet de enige ben!!!

kootje76

Bericht door kootje76 »

Ik heb op 27-9-2015 op www.koopexpress.nl een xbox one 1tb gekocht en nu ik deze verhalen lees ben ik bang dat ik ook opgelicht ben. Zelf de website in niet meer bereikbaar. Wat is wijsheid wachten of aangifte doen?

Plaats reactie