LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopexpress.nl

Tims

Re: www.koopexpress.nl

Bericht door Tims »

Aangezien de site nu ook offline is en ze nergens gehoor op geven kunnen we denk ik het beste meteen aangifte doen. Ik ga dit vanavond dan ook doen.
Op politie.nl is een speciale aangifte pagina voor internetoplichting.

GarduVin

Bericht door GarduVin »

Goedendag,

Vanuit de Stichting is het platform http://www.opgeletopinternet.nl ingericht om kopers bij te staan die via internet een product hebben gekocht, maar niets hebben ontvangen. Indien mogelijk bemiddelen wij tussen koper en verkoper over evt. terugbetaling. Daarnaast worden tips gegeven over hoe men veilig via internet aankopen kan doen.

Ik ben vrijwilligster bij http://www.opgeletopinternet.nl.
Heel vervelend wat u overkomen is. Maar u bent helaas niet alleen hierin. Wilt u zich aub bij ons registreren en een topic openen bij "problemen met webwinkels" ? U helpt uzelf en anderen ermee. Mijn collega's zijn zeer kundig in het helpen van internetslachtoffers, en opsporen van verdachte advertenties, namen, adressen etc

Met vriendelijke groet, GarduVin

Wilt u zich voegen bij onderstaand bestaand topic?

http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... n.html#new

Stephanie91

Bericht door Stephanie91 »

Ik ben benieuwd of de website www.koopexpress.nl te vetrouwen is.

KvK-nummer: 62519077
Btw-identificatienummer: NL153591055B0

is niet aangesloten bij stichting keurmerk webshop

Hallo allemaal, laat ik alvast met de deur in huis vallen! JA Koopexpress zijn oplichters! Waarom? Ik en zo te lezen nog vele meer hebben wat besteld bij Koopexpress (ik een ps4+destiny voor €300) en hierna nooit meer wat van ze gehoord afgezien van alleen een bevestiging mail van de bestelling maar geen mail over betalingsbevestiging of wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. En hun mailen of bellen? Nee dat gaat niet, want terug reageren doen ze niet en hun telefoon opnemen gaat een beetje moeilijk als deze uitgeschakeld is! En het vrapante van alles is, is dat hun site sinds 30-09-2015 ook opeens uit de lucht is!! Naar mijn mening klinkt niet al te rozen geur en wodka line!! Kortom heb aangifte gedaan bij de politie en mijn bank gevraagd om contact op te nemen met de bank waarop ik het bedrag heb overgemaakt! Daarom vraag ik allen die ook opgelicht zijn alsjeblieft aangifte te doen !!

Tims

Bericht door Tims »

Inderdaad Stephanie. Ook ik ga aangifte doen vanavond.
Meld jullie daarbij allemaaal alstublieft aan bij het forum van opgeletopinternet.nl zoals hierboven gemeld. Zij kunnen ons helpen.
Daarnaast raad ik ook iedereen aan om een oproep op opgelicht.nl te plaatsten (omder het kopje contact) voor een behandeling van deze zaak. Bij veel reacties kunnen ze deze zaak op tv behandelen.

bkacar

Bericht door bkacar »

Goedendag mede gedupeerden koopexpress.nl, heb zojuist een medewerker van de politie gesproken en die heeft gezegd van hoe meer aangiftes bij de politie over deze zaak hoe sneller er een onderzoek naar komt dus bel ef maak online een aangifte van oplichting bij de politie.

in het oortje

Bericht door in het oortje »

ook ik ben er ingetrapt , ps4 met fifa2016 voor 300 maar helaas niets niets niert wel mijn zuur verdiende centjes kwijt grrrrr

inmiddels wel aangifte gedaan website is uit de lucht heb ik begrepen en contact krijgen lukt niet meer

ook bij trustet shops geen gehoor bahhhh wat een misselijk makende oplichters zijn er toch :oops: :oops: :oops: :oops:

in het oortje

vandaag (net) antwoor van trustet shops zie onderstaand.

Geachte dames en heren,

Hartstikke bedankt voor uw bericht.

U kunt uw verzoek op terugbetaling graag bij Trusted Shops indienen als u een garantie bij ons afgesloten hebt.

Helaas vinden wij onder uw email adress geen bestaande garantie in onze systeem.

Daarom gaan wij de webwinkel koopexpress.nl met de vraag binnen 5 werkdagen contact met u op te nemen benaderen.

Fijne dag gewenst!

Yours sincerly, Bien cordialement, Vriendelijke groet,

Swetlana Gossen
Review Service

TRUSTED SHOPS GmbH . www.trustedshops.com

Tel +31 (0) 207 0912 35. maandag tot vrijdag . 9:00 bis 18:00 Uhr
Mail [email protected] . Fax +49 (0) 221 77536 89

Reneemo

Bericht door Reneemo »

Denk niet dat er een reactie komt van koopexpress.

Reneemo

Bericht door Reneemo »

Ik heb ondertussen mijn geld terug ontvangen via paypal, ik had namelijk hij paypal aangegeven dat mijn bestelling niet was aangekomen.

bkacar

Bericht door bkacar »

Hoi, ik heb na onderzoek via mijn bank de woonadres.kunnen achterhalen van de persoon van koopexpress.
En dat is het volgende.
Naam: GR. Mijnals
Adres: [persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Tims

Bericht door Tims »

bkacar schreef:Hoi, ik heb na onderzoek via mijn bank de woonadres.kunnen achterhalen van de persoon van koopexpress.
En dat is het volgende.
Naam: GR. Mijnals
Adres: [verwijderd door moderator]
Dat is hetzelfde adres waar het bedrijf op staat geregistreerd bij KVK.
Woning op dit adres staat op dit moment ook al weer leeg.

bkacar

Bericht door bkacar »

Ik snap niet waarom de politie deze man niet oppakt, als wij al zoveel informatie over deze persoon kunnen vinden
Zou de politie toch beter moeten weten. Volgens mij wordt er niks aan gedaan en dat weet natuurlijk ook die persoon van koopexpress. Dit is echt zonde

in het oortje

het wordt tijd dat er nu echt actie ondernomen word gaat mij te lang duren allemaal

zelfs meerdere aangiftes hebben geen effect op het beleid van justitie dus dan maar zelf het heft in handen nemen en deze persoon in Berlijn opzoeken want daar houd hij zich schuil.

je moet tegenwoordig ook maar voor eigen rechter spelen als deze criminele activiteiten geen punt zijn dan zal dat ook wel mogen schat ik

het blikt een oude bekende te zijn van justitie dus waar wachten ze nog op dan grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

GarduVin

Bericht door GarduVin »

Iemand uit de buurt van Rijswijk kan hier iets bestellen. Is ook van Mijnals.

www.brengmarkt.nl
[email protected]

Wij bezorgen in de volgende plaatsen/gebieden: Delft, Den Haag, Wateringen, Rijswijk, Den Hoorn, ypenburg, Nootdorp, en Westland. Bezorger(ster) heeft uit veiligheidsoverwegingen nooit meer dan € 10,- wisselgeld bij zich.

Zelfde KVK..

Tims

Bericht door Tims »

Ongelooflijk dat iemand zomaar weer telkens een nieuw bedrijf kan beginnen. Hopelijk zullen er bij deze site geen slachtoffers vallen.

Plaats reactie