LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.cremelefery.nl Lefery Active Cell Regeneration

Plaats reactie
mevr. Jannie

www.cremelefery.nl Lefery Active Cell Regeneration

Bericht door mevr. Jannie »

Hallo allemaal,

Ik ben ook weer ergens ingetrapt.

Ik zag een advertentie in de krant staan van Lefery Active Cell Regeneration crèmes.
De resultaten op hun website zien er geweldig uit , dus ik op mijn ipad een bestelling maken.
Natuurlijk neem ik de dingen die op de site staan met een korreltje zout,
maar ze beloven een niet goed geld terug garantie dus ik dacht waarom niet proberen.
Je kan gewoon de lege verpakking terugsturen en je krijgt je geld terug zeggen ze.

En toen begon de ellende pas.
Nadat ik een bestelling had gemaakt werd ik in 2 dagen 7 keer gebeld door een heel vreemd telefoonnummer.
Ik was nieuwschierig geworden en besloot dit nummer te bellen om te vragen wie dit toch was.
Het bleek de klantenservice van Lefery te zijn en de mevrouw die de telefoon opnam sprak gebrekkig nederlands.
Ze wou mijn bestelling controleren en probeerde me nog meer aan te smeren.
Hier was ik niet van gediend maar ik bevestigde mijn bestelling wel.
Via een bankoverschrijving naar een duitse bankrekening betaalde ik 86 euro voor de crème.

Pas na 9 dagen werd de crème bezorgd en het bleek opeens uit Polen te komen!
Na 2 dagen gebruik kreeg ik opeens last van allergie overal op mijn gezicht.
Precies op de plekken waar ik de crème had gesmeerd.
Heel vervelend want ik wist niet dat ik ergens allergisch voor was maar oke , kan gebeuren zou je denken.

Toen belde ik die klantenservice maar weer op en kreeg iemand anders aan de lijn die ook zo gebrekking nederlands sprak. En nu begonnen bij mij alle alarmbellen te rinkelen.
Ik legde uit dat ik de crème net gekocht had maar omdat ik allergische reactie kreeg van het product,
dat ik graag gebruik wil maken van de garantie.
In gebrekkig nederlands werd me verteld dat ik op een email moet wachten met instructies voor garantie.
Na enkele dagen wachten was de email er nog steeds niet en belde ik de klantenservice weer.
Kreeg weer iemand anders aan de telefoon en die sprak ook zeer vreemd nederlands!
Deze mevrouw vertelde mij ook dat ik moest wachten op een email , maar ik wil gewoon mijn garantie.
Dus ik vroeg naar het adres waar ik de verpakking heen moet sturen maar dat kon niet per telefoon.
Ik heb geen idee waarom.

1 dag later kreeg ik eindelijk de beloofde mail en daar stond in dat ik de verpakking naar Polen moet sturen!
Dus ik belde gelijk de klantenservice weer op je raad het natuurlijk al , weer iemand aan de lijn die raar nederlands sprak en ik vroeg wie de verzendkosten betaald om het pakketje naar polen te sturen.
Ik kreeg rare smoesjes te horen dat de klachtenafdeling in Polen zit en dat ik zelf de kosten moet betalen!
Dit is bijna 20 euro. Dat is natuurlijk belachelijk en daar ga ik niet mee akkoord.
Ik vertelde dat ik melding ging maken bij Tros Opgelicht maar ik denk dat ze niet eens wist wat dit is,
en vertelde dat het allemaal in de voorschriften staat.

Dus ik heb de website nogmaals bekeken met mijn man en het viel me ons op dat er veel taalfouten in staan.
En achteraf kan ik niet geloven hoe dom ik ben geweest.
Buitenlandse bankrekening , klantenservice die vreemd nederlands spreekt , product verstuurd uit polen.
Het is zo duidelijk dat dit oplichters zijn en ik ben mijn 86 euro kwijt

AnnieMG

Re: www.cremelefery.nl Lefery Active Cell Regeneration

Bericht door AnnieMG »

Hallo mevr. Jannie,

ook ik ben zo dom geweest om deze Lefery Active Cell Regeneration creme te kopen.
Ik heb €89 betaald voor twee potten dag en nacht creme.
Alleen heb ik niet vooruit betaald maar onder rembours laten bezorgen.
Ik dacht dat dit veiliger zou zijn

Deze Lefery creme is echt waardeloos. Ik heb nul komma nul resultaten behaald.
Dit spul doet helemaal niks!
Kan je nog veel beter een potje nivea halen van €5
Na 6 weken gebruik heb ik ook de klantenservice gebeld om gebruik te maken van de garantie.

En precies zoals jij ook vertelde , begon hier de ellende en frustratie pas.
Je word te woord gestaan door mensen die amper nederlands praten,
maar grappig genoeg hebben de werknemers die ik gesproken heb wel een nederlandse naam.
Ik heb helaas ook meerdere keren moeten bellen want deze mensen houden zich niet aan afspraken.
Ik vroeg waar de klantenservice zich bevond want het telefoonnummer is heel erg vreemd.
het nummer is namelijk +31 20 258 37 87

Er werd me verteld dat het in Amsterdam was. En aangezien ik zelf in Amsterdam woon , vroeg ik waar ongeveer.
Toen werd gezegd dat dit niet doorgegeven mocht worden , maar volgens mij wist ze dat niet eens.

Dus ook ik wilde gebruik maken van de zogenaamde garantie en toen bleek inderdaad dat het opeens gestuurd moeten worden naar Polen!!!
Dit staat nergens aangegeven op de website.
Volgens mij is dit gewoon een groep oplichters uit Polen die ons voor de gek proberen te houden.
Om mijn geld terug te krijgen moest ik opeens een handgeschreven brief aangetekend versturen naar een adres in Polen waarin ik allerlei vragen moet beantwoorden voordat ik in aanmerking kan komen voor de garantie.

Dit alles voor een potje creme!!
Dit slaat werkelijk waar nergens op maar deze oplichters hebben mijn geld helaas al wel te pakken.

mevr. Jannie

Bericht door mevr. Jannie »

Ik had €86 betaald voor 1 potje en u had €89 betaald voor 2 potjes?

Verdorie , wat een ongelooflijke oplichterij zeg.
Zo zie je maar weer dat het product niks waard is.
En elke dag staat op hun website dat de aanbieding morgen zal vervallen.
Verder heb ik nog een website gevonden van deze oplichters in Polen.
http://www.leferycream.nl
En deze Lefery creme is ook nergens in de winkel te vinden.
Dat zegt al genoeg.
En mijn geld heb ik ook nog steeds niet terug!

Wees gewaarschuwd mensen!

Rianne1966

Bericht door Rianne1966 »

Hallo,
Ik ben hiermee niet eens. Ik zie dat jullie zeer slechte ervaringen hebben maar met niet de juiste lefery. Dit zijn de namakers die uit Roemenië komen.Ik wou eerste instantie ook bij hun bestellen via http://www.leferycream.nl/ maar toen ze mij hebben opgebeld met een tel +40733806384 hoorde ik inderdaad een buitenlandse medewerkers aan de lijn.Toen wou ik het niet meer.En toen heb ik van mijn vriendin een andere lefery site gekregen [verwijderd door moderator] en daar heb ik ook besteld.Nu ben ik zeer blij dat ik dat gedaan heb. Bovendien heb ik de dag en de nacht crème besteld voor 120 euro samen
Dus misschien moeten jullie bij de juiste Lefery gaan bestellen....Groetjes R.

DianaNouwens

Bericht door DianaNouwens »

Ik heb bij lefery een dag crème gekocht (een grote pot voor 86 euro) en over paar dagen heb ik deze ook onder rembours ontvangen .Helaas naar paar dagen kwam ik erachter dat rimpels steeds niet weg zijn .Alleen rondom mijn mond. Maar op de site stond dat zeker op de hele gezicht rimpels moeten verdwijnen. Nou,bij mijn dus niet .Ik heb lefery opgebeld ,dat was een nummer in Amsterdam 020-25**787 en heb ik gezegd wat ik hier over vind. Ik moest de pot en beetje die daar in zat terug sturen naar adres in Polen en denk binnen 2-3 weken stond geld op mijn rekening. Geld geven ze snel terug hoor ,maar misschien moeten ze een crème verkopen die net zo snel werkt.

[Deel telefoonnummer verwijderd door moderator]

Wilma Peterzen

Bericht door Wilma Peterzen »

Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde. Ik heb betaald, kreeg netjes 2 potjes binnen 2 dagen maar kreeg al snel uitslag. Ik stopte met de creme te gebruiken om te kijken of het echt hierdoor kwam en inderdaad, de allergische reactie verdween en kwam terug zodra ik weer begon met het gebruik.
Ik belde en ,nee hoor, het was geen probleem. Ik zou een mail krijgen met instructies om de potjes terug te sturen en het geld teruggestort te krijgen.
Inmiddels bel ik al 4 weken lang met de vraag waar de mail blijft en elke keer wordt er zeer verbaasd gereageerd dat de ik de mail maar niet ontvang. Ik ben erg beleefd gebleven, boos geworden, gedreigd met tv-programma s die hier wel in geinteresseerd zullen zijn maar men houdt zich zeer van de domme en zegt er niks van te begrijpen.
Het is bijna vermakelijk om hun voicemail te horen als ik bel : ons kantoor is van 8 tot 20 uur geopend, wij zijn nu gesloten"". , terwijl ik tussen die uren bel.
Nergens kan ik een adres of e-mailadres vinden. De tel-nrs zijn 020 nummers dus degenen aan de telefoon zitten ergens in amsterdam.
Ik hoop mijn geld nog terug te krijgen maar dit is vuil spel.
Ik wil graag meewerken deze mensen aan te pakken!

draatje

Bericht door draatje »

LEFERY?? STOP!!! OPLICHTERS. BEGIN ER NIET AAN. TE MOOI OM WAAR TE ZIJN. AFPERSERS ZIJN HET

Ik ben ook slachtoffer van deze oplichtersbende. Ik heb werkelijk alles gedaan wat ze vragen, en ze doen helemaal niks. Ik heb zelfs de potjes teruggestuurd naar Polen, extra kosten gemaakt en ze sturen alleen halve emails in slecht Nederlands terug. Ze beweren zelfs dat ze de potjes nooit ontvangen hebben in Polen terwijl ik een afdruk heb van DHL waarin tijdstip adres en naam staan waar het afgeleverd is. Oplichterij van de eerste orde is dit.
De creme werkt natuurlijk helemaal niet. Die Rianne op dit forum is gewoon van Lefery zelf, want niemand is verder positief, dat zegt genoeg.
Kortom: bezint eer ge begint en met deze oplichterij in zee gaat, alles wat anderen zeggen is waar. Het werkt niet en je krijgt helemaal geen geld terug.

fleur_dk

Bericht door fleur_dk »

Ik ben ook een klant van Lefery, eerder gebruikte ik de crème van hetzelfde merk - Lagrend. Ik kan niet geloven dat alle commentaar. Ik denk dat de concurrentie activiteiten zijn. Ik ben zeer tevreden met de Lefery kuur. Sommige mensen denken dat de rimpels in een paar dagen zou verdwijnen. Veel succes dan! :lol:

Femke_deBruine

Bericht door Femke_deBruine »

Ik gebruikte het ook Lefery crème voor een lange tijd. Het is normaal dat de huid moet worden gereinigd voordat de crème zal werken maar later is het alleen beter :D beste creme ter wereld

Erzsebet

Bericht door Erzsebet »

Ik heb veel berichten (national en international) over Lefery ACR gelezen. Helaas zijn er nergens tevreden klanten te
Vinden. Het enige optie lijkt mij is om ze voor de rechter te slepen, daar zullen ze van leren. Je kunt niet zomaar alles
Beloven, en het vervolgnens niet waarmaken !!! Via het internet of niet gelden dezelfde regels. Wees gewaarschuwd, Lefery BITCHIES jullie worden aangeklaagd ! :shock: :roll:

Plaats reactie